Volem

Ili, rekla bi Lady Isis, megustujem...

Naći Batmana u kavi. Ili nekog drugog. Ali najviše Batmana.
Miješati lakove za nokte i napraviti vlastiti novi lak.
Slikati golubove po balkonu. I slušati njihovo gugutanje.

Pogađati s Lj. koliko je komentara na neku vijest potrebno da se dođe do ustaša i partizana. Obično 2-3. Ozbiljno. Čak bi i vijest kako je konobarici u Hootersu ispala sisa imala ispod ustaše i partizane.

Pokušavati dokučiti o čemu pričaju drage mi blogerice... Rijetko mi uspijeva. Ali u tome je čar xD
Me gustujem planirati fantastičnost sa S.

Megustujem memegenerator. I iskrivljavanje quotova is filmova.

Volem.

Primjedbe

  1. megustujem post =D
    Batman u kahvi =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Batman <3

    Ja bacam hejt na balkonske golubove.. kad je otvoreno za luftanje, oni samo ušetaju u kuhinju -.- inače mi ne smetaju

    OdgovoriIzbriši
  3. Bilbo Baggins, such an honor it is.

    - Dobby, the house-ent

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sta's ti ovde? Jel' se mi lepo oprostismo od tebe? :))))))

      Izbriši
    2. Evo mi kaže vlasnica bloga da si me nešto pitala ovdje, pa ja došo ovdje da ti odgovorim. Okanio sam se pisanja postova na svom mi blogu. Nisam ništa govorio za druge blogove. :D

      Izbriši
    3. ne znam ja te filmove o gejevima na planini...

      Izbriši
  4. Bogumi megustujem! Pogotovo Batmana u kafi. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja volim dobiti bizarnoće na dnu šalice. Jednom sam dobila proper smajlića, a jednom srce.
    Golubove mrzim gorućom mržnjom, al me sad okupirao tvoj pogled, pokušavam skužit gdje si to :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Treba toga, dobro si rekla u hejterskom postu da ides malo voljeti. Ti znas da si jedna od rijetkih koji vole golubove, jel?

    OdgovoriIzbriši
  7. Pojavu ustasa i partizana,samo analogno podneblju-dakle pridodaj tome cetnike i "prave"patriote, po komentarima na najrazlicitijim online vestima vec duze vreme sa interesovanjem pratim. Verujem da tu blistavu pojavu valja lepo prouciti a onda polako lechiti ;-)
    Inace sam se kad ugledah naslov zabrinula da si naprasno smeksala previse,ali vidim da je sve na mestu :-D
    A na golubove pustam jedan tihi neprimetni hejt,zato sto za sobom ostavljaju brda izmeta po tim terasama koje bezocno zajahuju B-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pojavu ustasa i partizana,samo analogno podneblju-dakle pridodaj tome cetnike i "prave"patriote, po komentarima na najrazlicitijim online vestima vec duze vreme sa interesovanjem pratim. Verujem da tu blistavu pojavu valja lepo prouciti a onda polako lechiti ;-)
    Inace sam se kad ugledah naslov zabrinula da si naprasno smeksala previse,ali vidim da je sve na mestu :-D
    A na golubove pustam jedan tihi neprimetni hejt,zato sto za sobom ostavljaju brda izmeta po tim terasama koje bezocno zajahuju B-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Volimo slicno osim letecih pacova aka golubova, njih zaista ne podnosim, ptice generalno, verovatno sam podsvesno ljubomorna posto mogu da lete, recimo. Ali zato mesanje lakova, mmmmmm, volimmmm :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Great blog and nice post ;) I will be here more often, I'm your new follower. Don't forget to visit my blog too!

    OdgovoriIzbriši
  11. E sad da znam gatati iz kave rekla bih ti što znači toliko betmena kod tebe, ali šmrc, ne znam :( Ej! Pa ti imaš fora oblik noktiju! Nda, ali vidiš, mi još nismo počele u komentarima o ustašama i partizanima :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Nokti su ti lepiiii ^ ^ ja nikada nikoga ne nadjem u svojoj kafi :(((

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi