Tagirali me za moj tag

Pa tko je to još vidio. No, dobro. Girly Girl kaže da je red da i ja odradim takozvani glitter tag.

5 činjenica o meni
1. Što sam starija, to bolje izgledam. Objektivno. S 80 ću bit neodoljiva.
2. Često se inatim. Čak i onda kad znam da nema svrhe. Čak i onda kad sebi štetim.
3. Ne volim kad me diraju nepoznati ljudi. Pogotovo glavu.
4. Uvjerena sam da Sinatra ima pjesmu za svaku životnu situaciju.
5. Kad čujem koje ime netko želi dati svom djetetu, u glavi prođem određeni scenarij iz imaginarne škole u budućnosti i odredim koje su šanse da to dijete svakodnevno dobiva batine.

5 pitanja (koja sam JA izmislila... gdje mi je pamet bila)

1. Opišite kako je izgledala prva osoba u koju ste se zaljubili!
Zvao se Viktor i bio je debelo stariji od mene. Srednjoškolac. A ja škole još vidjela nisam. Ali me nosao svuda jer sam mu, bit će, bila slatka. Ne sjećam se kako je izgledao, samo da je bio visok. Ali to može biti i zato što sam ja bila niska, jel...

2. Što biste u životu voljeli raditi (idealan posao)?
Idealan posao je kad daješ sve od sebe i želiš dati još. Kad jedva čekaš da završi godišnji. Kad se osjećaš korisno i ispunjeno jer znaš da jebeno rasturaš i činiš razliku. Više nisam sigurna koji je to.
3. Zašto je glitter važna ljudska izmišljotina? Zato jer uz njega možeš izgledati kao striptizeta, a bez šipke. Ako vam je do pametnog odgovora, pogledajte kod Misty. Ona je rasturila svojom definicijom glittera.
4. Koja je, po vašem mišljenju, najgluplja ljubavna priča?
Vidim da svi pišete onu Shakespeareovu o Romeu i Juliji. Morala bih se složiti da je među glupljima. Ali ima takvih još. Općenito, najgluplje su one u kojima netko trpi šutiranje u ime ljubavi. A štetne one koje uče da šutiranje vrijedi podnositi.
5. Da ste životinja, najvjerojatnije biste bili.... zato jer....
Voljela bih sad reći nešto cool, kao oposum. Oni su cool. Ili barem zamorčić. Oni su savršeni. Voljela bih znati i kao koju me životinju drugi doživljavaju.
Na žalost, ja sam pas. Kažem na žalost, jer to nije neki karakter kojim se treba ponositi. Još sam k tome neki mješanac, nisam od onih kojima lako priđu, ali kad se zanemari vanjština i početni stav, jedan sam od onih vjernih i naivnih šta mašu repom svima. I bez obzira koliko me često izvedete u šetnju i zaboravite li me nahraniti ili pomaziti, ja ostajem. Glupav.

I na kraju, budući da sam ja već neke obradovala ovim tagom, taj ću dio preskočiti.

Primjedbe

  1. Number 3! U mom slucaju, odmah za kosu! Stop touching my hair! I don't know where you've been! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, čim sam pročitala treću tačku naježila sam se!

      Izbriši
  2. Čovječe, a gdje si našla ovog psa?
    Igor

    OdgovoriIzbriši
  3. http://i262.photobucket.com/albums/ii114/Obispo_/Gibbon_monkey_dog_tail-1.gif

    xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biću sve što želiš, rekao bi Frano Lasić... :p

      Izbriši
  4. Tj tag išao u krug i vratio se na početak.
    Ne volim ni ja da mi diraju kosu, ni općenito ne volim nešto a me ljudi diraju, osim ako ne zatražim :), ali mi zato ne smeta češkati druge.
    Slažem se u potpunosti sa stavkom broj 5. Roditelji znaju nekad debelo zajebati dijete u svojoj želji da se istaknu.

    OdgovoriIzbriši
  5. 1. i 3. - ou da! :D
    I ja sam pas, isti kao ti...

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim stvarno, žena napravi super glitter tag i onda misli da će se izvući.. no way!!! ;)) Frendice i ja zaključile ovo pod broj 1, istina, što smo starije to smo ljepše. Pronašle smo se u odjeći, frizurama, make up-u, manje eksperimentiramo s glupostima (dobro, ja još znam zalomiti outfite iz horora :D), itd. Ali pitam se kad će krenuti nizbrdo hahahaha :D Ja se premalo inatim :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Slazem se sa svakom recenicom :DDD gifoviiiii!

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja se inatim. Nema veze što to ne ide uvijek meni u korist, ja se držim svog. Također ne volim kad mi se ljudi unose u facu. Volim imati distancu kad razgovaram s nekim. Meni treba moj prostor. A diranje kose- ni u kom slučaju. Zato odgađam šišanje već par mjeseci... Ali, dobro.

    Ne mogu prestati gledati ovog zeca, presimpatičan je.

    OdgovoriIzbriši
  9. tako ti i treba kad radis tagove :P koja bi ja zivotinja bila, e to nemam pojma, od ovih uobicajenih mozda sam najblize mackama, zapravo kad bolje razmislim to me i prilicno dobro opisuje

    OdgovoriIzbriši
  10. Mene zanima gde nalazis sve ove gif-ove i slicice? :) i koliko ti vremena treba da pronadjes odgovarajucu za post i sve da poslozis? :D (čitam postove koje sam propustila, pa sam greškom postavila pitanje na stari post :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa uglavnom ih spremim unaprijed, kad ih vidim... mahom s weheartit.com

      Izbriši
  11. Ja ne volim kad me itko dira osim mačke i dragog :D My germs xD A broj 5 od činjenica - ja radim kad dobijem ideju za buduće potomke :D Tipa ne može biti Gita jer se rimuje sa... pa..khm :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi