Subotnji dubokoumni bulšit

Prestara sam da sve znam. Eto. Došla sam u te godine kad nemam onaj osjećaj da sam najpametnija, da sve znam. Opameti se tako čovjek s godinama, pa shvati da je sve što zna neznatno i majušno. Da neće pokoriti svijet jer se tu, budimo iskreni, nema što pokoriti (svijet je odavno na koljenima), i da bi taj nekadašnji osjećaj sigurnosti bilo kad zamijenio za ovaj koji ima sad. Možda ne zna ništa, ali otprilike zna što je on sam. Otprilike, kažem. Otprilike. 

Čovjek je skup nekih praktičnih znanja i vlastitih i tuđih teorija. Zbunjena nakupina osjećaja, kaosa u glavi, još većeg u srcu. I nije li upravo nevjerojatno kako se silno trudimo ne osjećati, umjesto da prigrlimo svaku emociju kao dokaz da živimo? Bez obzira koliko bolna, zbunjujuća i beskorisna bila? Da je samo prihvatimo bez grča i dodatnog analiziranja? Ne bi li to bilo divno...

A na kraju, evo vam neki gif. Da ne bude da sam preozbiljna.

Primjedbe

  1. Heee, kad sam ja tebi govorio da si ostarila više. Ti ne slušaš. Ali to tvoje neslušanje nije promjenilo činjenicu da sam ja opet, po ko zna koji put, bio upravu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ti si uvijek u pravu... vi mladi sve znate.

      Izbriši
  2. To sve zavisi da li je veci haos u glavi ili srcu, pa onda potegnemo malo misli malo emocije... :) Sudeci po tome, meni je uvek veci haos u glavi, pa onda dosta toga sredjujem emocijama! A psiholog sam, pa ti vidi? hihihi A gif odlicno prati pricu...

    OdgovoriIzbriši
  3. ja odlučila da se prepuštam životu i emocijama...ali nije baš lako...mehanizmi odbrane su čudo! Ali je lepše i bogatije...i ne moram baš sve da razumem i ne moram baš ni sebe sasvim da skapiram!

    OdgovoriIzbriši
  4. http://assets.diylol.com/hfs/abd/f47/872/resized/chemistry-cat-meme-generator-how-to-deal-with-emotions-barium-if-you-hafnium-a5cbd6.jpg

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepo je kad čovjek malo popusti sebi. I drugima. Lakše se diše.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi