Ovdje zamislite naslov

Po ne znam koji put ponavljam da mi smeta što je društvo izgubilo svoju korektivnu ulogu. I ne mislim društvo kao svi mi, mislim na manje grupe ljudi koje su dužne reći pojedincu da se ponaša kao kreten. Ako imate poznanika, prijatelja, rođaka, rođakinju, prijateljicu, djevojku, neznamšta, i on/ona se ponaša debilno, treba mu/joj reći: Glup/a si. Prestani.
I sve to ide vjerojatno i od roditelja, evo, meni moja majka i dan danas zna reći da sam glupa kad sam glupa. Pa sam onda manje glupa neko vrijeme. Tako to funkcionira. A ostale retarde, čini mi se, nitko ne opominje. Počet ću rentat majku. Ionako ne mogu nikog gledat doma.
Osim toga, uhvatila me manija prežderavanja. Stalno sam gladna. I može bit da je od dosade, ali nije to samo psihička neštomiseradi glad, nego mi se čak ni ne jede, tlaka mi napravit nešto za jest, a gladna sam i samo sam gladna. Kad mi već dođe da počnem glodat laptop, ustanem i odem do frižidera. Dok se vratim, opet sam gladna.
Ja mislim da je dio mene muško. I to ono muško iz vica. Ono koje ne zna šta da kaže kad ga pitaju kako nešto izgleda. To muško. Jer kad mene pitaju, u 90% slučajeva ja ću dat onaj odgovor za koji mislim da će stavit točku na tu konverzaciju. Pa taman netko izašao iz kuće s najlonskom vrećicom oko uha i mašnom na pupku. Briga me. Samo da me ne dave. Stvarno misliš da mi ovo* dobro stoji? (*597126552. kombinacija) Reci istinu...
Ženski dio mene očekuje da svi ostali trpe moja pitanja tog tipa i da se pritom ne ljute. Pričam sa S. o ljudskom ponašanju, zadnjih par dana. I jedino što smo shvatile je da stvarno ne shvaćamo način na koji funkcionira većina ljudi. Vole komplicirat ono najjednostavnije.
Navukla sam se na Toddlers and Tiaras. What?! Zarazno je! Oni su tako različito ludi, nijedna majka nije psihopat na isti način... I stvarno mislim da me poprilično zakačilo. Ako ne gledam, počnem bit čudno nervozna i samo mi se tresu ruke i moram naći još jednu epizodu. Ne moram je ni gledati. Samo da čujem u pozadini riječi poput glitz, sassy, beauty i personality. Imaju magičnu moć. Vjerojatno zato jer kurca znače. Obično je tako u životu.
Mislim da mi treba pomoć.

Primjedbe

  1. Ja sinoc gledala Fear Factor (i to sve neke epizode kad ih sisaju) pa cu prevideti ovaj deo o T&T :))
    A jel' ce ova/j sto joj/mu kazes da je glup/a, posle toga postati manje glup/a? Meni se nesto cini da to ne deluje..

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne treba, proći će te. I ja sam imala opsesivnu fazu, i sada kad sam loše upalim Toddlers and tiaras i odmah sam bolje. Eo sad ću vala da se ugušim u marcipanima gledajući ih, valjda ima nekih epizoda koje nisam pogledala :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. kad dođem kući moram da se navučem na toddlers and tiaras :D

    OdgovoriIzbriši
  4. mene ljudi baš ne shvaćaju ozbiljno kad im velim da su mutavi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. no kako ćemo riješiti tu tvoju glad? nešto konkretnije možda?

    OdgovoriIzbriši
  6. T and T zaista nisam nikad mogla da svarim, mislim to je za mene ipak too sick. ali zato sve moguce shit emisije, posebno bolestije na MTV-u gutam kao retardirani americki tinejdzer...i majke mi, ne uzivam u njima ali ipak odgledam. Sta reci? 16 and pregnent, Plane Jane, Friend Zone, jedno vreme cak i Jersey Shore i slicna smeca...gledam, smejem se, pa se cudim njima, pa se cudim sebi, pa se svadjam sa njima, pa se brinem za sebe...i gledam i gledam...
    A onda sam imala dva meseca svakodnevnog i gotovo celodnevnog pracenja kichen kanala...zombi!
    A sto se tiche dileme reci ljudima da su glupi ili ne? ja odustala, pokusavala suptilno, ne da mi se direktno i sad se ja pravim glupa i projektujem njihov stid na sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oni su tako različito ludi, nijedna majka nije psihopat na isti način...


    i OPLAKAH :D ! hahahahaahaah !

    OdgovoriIzbriši
  8. Te bebače s kilom šminke i glittera po sebi sam gledala jednom možda desetak minuta i toliko sam se iznervirala da mi više nije palo napamet to gledati... jednostavno mi ne pada na pamet ništa dovoljno kreativno što bi uradila tim ludim majkama i njihovoj djeci... trebalo bi ih zakonom zabraniti...

    OdgovoriIzbriši
  9. Kad pomenes T&T meni odmah na pamet padne scena iz Brune: http://www.youtube.com/watch?v=1eePO_7pcw8

    OdgovoriIzbriši
  10. jao kako volim tvoje tekstove =)))
    i nisu ljudi glupi, samo njihovi postupci

    OdgovoriIzbriši
  11. I meni fali korektivna uloga društva. Pa, to je smisao zajedništva. Moje psice jedna drugu stalno ispravljaju. Ali, mi smo vrsta koja je polupala lončiće ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. T&T FTW, kad ih gledam, osjećam se bolje, ali onda se sjetim da one zarađuju više nego ja, sa svojih 5 godina i kilom glittera, pa mi je tako neki jo-jo efekt. Kako god.
    Da se govori ljudima da su glupi kad jesu glupi vjerovatno ne bi uklonilo problem, ali bi ga definitivno smanjilo.

    OdgovoriIzbriši
  13. ja sam se jedva nekako iskobeljala iz limba prežderavanja i konstantne gladi. to me držalo kad sam stvarno bila u klincu. pustilo me kad sam izišla iz klinca :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja decka maltretiram da gledamo tlc i sve bulsite na njemu jer mi je to donekle zabavno ali ove klinke mi nisu za gledanje ovo je da stvarno zaplaces. a i za glad te razumem, to je valjda jer se blizi najdepresivniji dan u godini, stalno nesto jedem, bankrotiracu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi