O onim dlakama na glavi koje ljudi jako vole

Vidjeh kod ove mačke na blogu ovaj post i inspiriralo me to nekako da vam dam kratku povijest svog odnosa s kosom.

Za one koji ne znaju, moja je kosa ravna i gusta. Što možda zvuči super, ali ne znači i da je. Mislim da najbolje pamtim traume iz djetinjstva uzrokovane sušenjem kose. Mrzim feniranje. Sjećam se da je trajalo satima, i da je kosa uvijek bila još vlažna. Znala sam i plakati kad su mi sušili kosu. Da, bila je stvarno duga.

Onda je došao dan negdje u osnovnoj školi kad me uhvatila žuta minuta i kad sam škaricama za nokte odrezala pletenicu. Kosa do ramena ili eventualno ispod uha furala se negdje do trećeg srednje. Onda sam se ošišala. Do faksa, opet je bila do ramena.

Na drugoj godini faksa odrezala sam kosu skroz. Pola sata su me u frizerskom salonu odgovarali od toga. Što me raspizdilo preko svake mjere. Dovukli šeficu da me odgovori. Veći kretenizam ja ne znam jesam li ikad prije i poslije toga vidjela. Žena koja je sjedila do mene, briznula je u plač kad je frizerka odrezala moju kosu. Rekao bi netko da su njoj nogu odrezali, a ne meni rep. Nikad mi nije bila jasna ta histerija oko kose. Mislim, to je kosa. Kosa raste i kad si mrtav. Ošišala sam se otprilike ovako:

pa nakon toga ovako:
Jedno sam vrijeme imala i gotovo obrijanu glavu. I mislim da mi je super stajalo, fyi. Dugo sam nosila varijacije na temu i bila jako zadovoljna. Onda sam počela polako puštati kosu na određenim dijelovima glave. Pa je to jedno vrijeme izgledalo otprilike ovako:
I onda sam prošle godine krenula puštati kosu, malo za promjenu. Iako znam da mi kratka bolje stoji, eto... Samo da vidim kako će ovo funkcionirati.

I da vam odmah kažem, užasno je. Sad sam u nekoj fazi u kojoj samoj sebi djelujem zaraslo, klošarski i neuredno.I na rubu sam da odustanem i ošišam se. Ponajviše zbog toga što sam se u potpunosti odvikla od duže kose, pa samu sebe sakatim na dnevnoj bazi baratajući fenom i četkom.
Sve je krenulo loše kad sam kupila novi fen. I sad, taj novi fen ima opasnu zonu (ona koja ždere kosu) smještenu na suprotnoj strani od starog fena. Pa sam nedavno ostala bez pramena kose. Ok, ne vidi se, uvjeravaju me. Požderao mi fen kosu, i ostao visiti na njoj, a ja hodam po stanu s fenom na glavi, tražim škare za kosu, dok mi majka govori Ccc, znaš kako će sad smrdit ta kosa kad se fen opet upali... Jer je jasno da mi je uz fen na glavi, najveći problem što će nekome kasnije smrdit moja spaljena kosa. Dva dana nakon toga, vičem ja iz kupaonice da gdje je velika četka za uvijanje. Vrišti ona da mi je dosta mala. Odgovaram ja da nije, da imam previše kose. Odgovara ona da mi je manja dobra. I da mi pokaže kako je dobra, omota mi kosu oko te četke i ne može je više oslobodit. Stojim tako s četkom uz tjeme i gledam majku. Gleda ona mene. Izvuci četku, kaže mi. TI IZVUCI ČETKU! vičem ja. Onda ona kaže: Čekaj, sad ću i ode iz kupaonice da bi se vratila s mobitelom: Moram ovo slikat i poslat Ž.
15 minuta joj je trebalo da mi oslobodi kosu. Za vrijeme čega je plakala, jer je mislila da će mi morati odrezati kosu. Onda je rekla da bi bilo najbolje da mi ona uvije kosu, jer ja (!) očito ne znam šta radim više, pa je nastavila s držanjem predavanja o tome što sam sve nekad znala raditi sa svojom kosom, a sad više ne znam. I onda je fen požderao još kose. Stoji ona tako iznad mene s fenom u rukama i vrišti, dok se ja derem: GASI FEN, GASI FEN! Ode još jedan pramen.
Sad na drugoj strani glave. Ovdje je vidljivo da je baksuzu poput mene, gusta kosa stvarno blagoslov.

I tako... Puštam kosu, ne znam što će od nje ostati. I nadam se da će mi se stara znanja i vještine magično vratiti kako mi kosa poraste...

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. I six-pack je muške pa što ga češće ne uzgajate :p?

      Izbriši
    2. Anleah, ja tebe mnogo volim i sad idem da brisem monitor koji sam popljuvala kombinacijom Plazme i Nesa :))

      Izbriši
    3. Ne znam za druge, al meni lično ne trebaju. Imam druge kvalitete takve da nikom i ne padne 6pac na pamet kad me (upo)zna. :p

      Izbriši
  2. Uvek osusim kosu skoro skroz prirodno... Frizura sa prve slike je pun pogodak, a prvi gif je genijaaaalan :DDDD

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja mama bi voljela da se ja tako kao ti ošišam, nagovara me ima deset godina, a ja eto nemam dovoljno samopouzdanja da toliko ogolim lice. Glupost.
    Tebi zaista lijepo stoji kratka kosa, crveno ofarbana, sa onim zavodljivim praenom na licu...

    OdgovoriIzbriši
  4. ne znam kak izgledaš s dugom kosom al ovak kratka ti baš super stoji (kolko sam mogla vidjeti na slikama)! inače, isto mrzim kosu sušit fenom, baš to kaj veliš, nikad se ne osuši do kraja -.-' još veći problem imam s petljanjem al svejedno ju ne bi ošišala ni pod razno. ovo s majkom i fenom je bome pravi horor. moja se inače sama šiša i to sve. ponudila se čak da i meni vrhove skrati. reko, hell no! meni je kosa svetinja i stvarno bi mogla ubiti da me sad neko unakazi ko prije odlaska u srednju. i ovak grizem kad mi neko dira kosu. bolest :D

    OdgovoriIzbriši
  5. A ja mislila da samo ja mrzim fen najvise na svetu :)) Dok sam imala kratku kosu, svako izlazenje iz kuce bilo je trauma..to, svaka dlaka na svoju stranu i nema sanse da se namesti ako ne zacementiram necim. Period izrastanja bio je traumatican a sad gajim kosu koja se sama susi upravo iz gorepomenutih razloga (s tim da sam ja koristila po 3 cetke u isto vreme :))

    OdgovoriIzbriši
  6. hahahahhahaha fućkaš kosu i sve, bitna je fotka :D

    OdgovoriIzbriši
  7. hahahaha, moj razvojni put!!! Ja imam divnu, ravnu, gustu, jaku kosu. obožavam je što je takva i igram se njom do besvesti. Na drugoj godini srednje sam je skroz skinula, pa puštala varijacije kraće. pa porasla i izvučem pramenove i svi kao jaaaaoooo, predivna, a ja je odsečem, tj.obrijam. dok sam bila na faksu, moja sestra frizerka mi je menjala boje na mesečnoj bazi-crvena, tegen, nebo plav, tamno zelena, svetlo zelena, crna...moji matorci su se plašili kad dolazim kući u kojoj ću boji biti :) A onda opet bila tu do ramena, pa ukoso, pa sa nekim dužim pramenovima, pa sam se vratila skrrrroz kratkoj i to ultra red, pa kako je rasla, igrala sam se dižući jež na glavi, na radost kolega :) A sad mi je asimetrična, pola brijana pola puštam, tamno ljubičasta :) Obožavam svoju kosu i to što je dovoljno jaka da se mogu poigravati. Daaaa, uvek su svi uzdisali kad je odrežem naglo, a meni nikad nije bilo žao :)

    OdgovoriIzbriši
  8. uh, poznate su mi muke s fenom. Najradije bih oprala kosu i pustila je takvu no majka juri za mnom i dere se: OSUŠI TO, DOBIT ĆEŠ UPALU MOZGA!! I onda pola sata umirem sušeći svaku vlas. Kosa mi je gusta i ravna i uopće je nemoram uređivati posebno, samo se počešljam. Nisam eksperimentirala s bojama niti planiram jer imam kosu u svim bojama i nijansama... Radila sam pramenove s kredom i to ću definitivno ponoviti jer je super i jednostavno!!
    P.S. i moj fen ždere kosu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Blago tebi pa ti kratka kosa lepo stoji, oduvek patim za tim... Fenovi su grozota, bas ih ne volim! Posteno sam se ismejala na ovo za cetku! Ohh :')

    OdgovoriIzbriši
  10. hahah, ja baš sutra imam dogovoren termin, idem odrezati jedno pola metra kose :D dojadila mi ova duga, ne znam više što ću s njom, pa se veselim kratkoj baš :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Shvaćam tu mržnju prema fenu.. ja obožavam ljeto jer tada ne vidim fen po skoro pola godine... a zimi je osušim napola i tako vlažne kose uredno izađem vani i nikom ništa.. uvijek je ljepša kad se prirodno osuši.. a ti vjerojatno imaš sada problema s frizurom jer je ta nekakva srednja dužina možda najteža za održavati jer ti se čini nekako neuredno.. ali ako izdržiš do duge kose biti će ti lakše :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ahahahaha, mama genijalac, scene iz komedija :D.

    Ja isto imam opasni fen, a moja kosa tanka i rijetka, tako da taj dio drižim baš baš daleko od nje :D.

    OdgovoriIzbriši
  13. Moja je isto jako gusta, ali i duga i jako mi je muka sušiti je fenom i zato je i ne sušim fenom, uglavnom. Ljeti znam izaći gotovo mokre kose ako moram odmah nakon pranja, a zimi perem kosu samo kada ne moram nigdje izaći, ili naveče pa spavam s napola mokrom kosom. Sreća moja nisam osjetljiva na te situacije, pa eto još uvijek mi se nikad faca nije izokrenula radi tih navika.
    Sreća pa je zdrava pa je i ne moram fenirati da bi se lijepo posložila, ali to samo kad se češljam, što je jednom u šest mjeseci uglavnom. :D
    Meni su te kratke frizure super. Super mi je vidjeti to na curi. Duga kosa je naprosto bezveze i za nas lijenčuge.

    OdgovoriIzbriši
  14. Razumijem tvoju bol. Fenovi su opasna govna. I boli me briga sto mi treba 100 sati da mi se kosa prirodno osusi. Samo u hitnim slucajevima! Ili kad se sisam u frizerskom. Tada vole da primjene prokleti difuzer! No, woman...I don't wanna look like french poodle!

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš večeras seki peglam kosu i razmišljam kako je nama ženama teško ugoditi...ona ima najviše kose koju sam ja ikad vidjela na jednoj glavi...šta bih ja sve radila s tim bogatstvom...ali eto...njoj smeta i ide na živce :D

    OdgovoriIzbriši
  16. jedini blog koji procitam od prvog velikog slova, pa do poslednje tacke!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja osim bas kao klinka nisam nikad imala skroz kratku kosu, nekad me bas zanima kako bi mi stajala, ali znam da se nikad necu tako osisat previse volim dugu kosu . iako imala sam i ja faza kad bi se od kose preko pola ledja pojavila kod frizerke i rekla rezi do brade, isto snebivanja i pokusaji odgovaranja, ali svaki put su me osisali. i tako svaki put kad se malo zazelim pustam, kad dosadi skratim, trenutno sam opet u fazi da je pustam :) nadam se da ce tebi prestat fen jest kosu i da ce narast fino duga

    OdgovoriIzbriši
  18. Hahhahahha mama ti je luda :D Točno to bih i ja napravila, otišla po fotić da poslikam hahahahhaha :D :D :D Ma ak ti je kratka kosa najbolja i ako ti super stoji (a vidim da stoji) zaje** dugu kosu i žderući fen i šišaj se opet :)) Pa neka plaču bičz!

    OdgovoriIzbriši
  19. ahahahha, jao :D mislim, na ovu debilanu u frizerskom ne mogu skupiti dovoljno riječi gađenja sa kojima bi se izrazila. općenito imam dosta frendica koje imaju kosu istu cijeli život i onak, kao ošišala sam se postepeno, ovako onak, nađemo se, meni je ista kao i uvijek.. idu mi na k, jebena kosa, naraste će opet, opet i opet. imam i neke koje kukaju za šiškama već 3 godine, a jebote ošišaj, do sad su ti mogle 6 puta narasti -.-

    ja pak, sa druge strane sam promijenila sve moguće boje i dužine. u zadnjih sam se godinu dana smirila pa imam varijacije na temu i zadovoljna sam, sad pak ja puštam kosu, ali hej, ipak jedno 10 godina nisam imala dugu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ne znam koliko ću još izdržat... zapravo, puštam je samo da je mogu ošišat, hahahha

      Izbriši
  20. ajoj, morala sam se nasmijat na tvoje muke :D
    sama nosila sve dužine i boje... jedino nikako ne mogu prebolit što nema fotku nulerice, ali ima i gorih stvari u životu ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Joooj, ja evo osecam miris te tvoje izgorele kose. Sto iz tvog bogatog i vrcavog opisa, sto iz licnog iskustva. I veruj mi to je jos dobro, dok ti cigara ne zakaci kosu. A ti pritom ni ne pusis, a kosa ti on fire!!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi