Najvolim kad me tagiraju

A ovaj tag dolazi od Betmenke
POSLJEDNJE...
...stvar koju si popila: kava
...poziv: majka
...SMS: J.
...saslušana pjesma: ova
...stvar koju si pojela: jabuka
...pročitana knjiga: The Vault (nemojte to čitat)
...posjećen blog: ovaj

DVIJE HILJADE DVANAESTE GODINE SI: 
Upoznala neku novu osobu: dosta njih
Prestala da voliš nekog: jesam. recimo
Smijala se do suza: puno puta
Upoznala nekog ko ti je promijenio život: jesam- čvrsto vjerujem da nam sve mijenja život.
Čula da neko priča o tebi nešto loše: jesam
Jela kupus: jesam
Prekinula naviku: hm... mislim da ne
Napila se: nisam
Počela raditi nešto što te ispunjava: hm... možda. recimo. da.
Kupila nešto što neopisivo voliš: neopisivo? ne.
RANDOM PITANJA:
Koliko djece bi željela imati: ne znam želim li ih uopće
Imaš li kućnog ljubimca: više ne
Da li bi željela da promijeniš  ime: željela jesam, sad sam se već navikla
Kako si provela svoj posljednji rođendan: ne sjećam se
Kada si se probudila jutros: oko 8:30
Šta si sinoć radila u 00.00: spavala
Šta jedva čekaš: posao
Šta bi voljela promijeniti u svom životu: više stvari
Jesi li ikada pričala sa osobom koja se zove Ševka: nisam imala čast
Šta te trenutno nervira: ljudi koji djetetu daju ime Ševka
Koje je tvoje pravo ime: Ivana
Nadimak: Bitchy, izgleda :)
Imaš li momka/muža/prijatelja s beneficijama: nemam, nemam, imam. recimo.
Voliš li ga: naravno
Šta si u horoskopu:djevica
Koliko si visoka: 168 cm
Prvi najbolji prijatelji: ne sjećam se
Prvi kućni ljubimac: mačka, ne sjećam se imena
Prvo putovanje: ne sjećam se, negdje na more, mislim
Prvi koncert na kojem si bila: osnovna škola, ali ne sjećam se benda
Kada si se prvi put zaljubila i u koga (simpatije iz vrtića se ne pikaju): osnovna škola. stariji dečko. upisala se u goddamn izviđače zbog njega. glupača for life. ali cool sam s tim
DA LI TRENUTNO: 
Jedeš: ne
Piješ: kavu
Najradje bi išla: samo mi psovke ovdje padaju na pamet
Slušaš: Norah Jones
Šminkaš se: ne
Lakiraš nokte: ne
Pričaš s nekim: da, s bratom
Voliš li osobu sa kojom pričaš: da
JESI LI IKADA: 
Poljubila nekog lika kojeg ne znaš: ne. ali je on poljubio mene.
Eksirala tekilu: jesam. bolno iskustvo.
Izgubila naočale: još nisam. ima vremena
Povrijedila nekoga: jesam. i neopisivo mi je žao
Bila povrijeđena: jesam. i zbog toga mi je žao
Napila: nisam
Plakala zbog nečije smrti: jesam
Izgubila nešto vrlo važno: kad se sve zbroji i oduzme... nisam
Jela kupus: jesam. ne volim kiseli, ali inače je ok.
Kupovala puter na kilu: nisam (tko to radi?)
Pravila puter: nisam
Jela puter: jesam
Imao viziju dajdže: svakodnevno mi se ukaže
Ljubila se u liftu: errr... mislim da jesam
Plakala zbog ogrebotine: jesam, ali tuđe
Išla na noćno kupanje: jesam
VJERUJEŠ LI U: 
Samu sebe: vjerujem... čini mi se da sam stvarna
Čuda: ne
Boga: ne
Savršenu maskaru: ne
Reklame: ne
Ljubav na prvi pogled: ne
Deda mraza: normalno. vjerujem u svakoga tko mi nosi poklone.
Poljubac na prvom izlasku: ima toga, da
Anđele: ne
Vještice: žene koje misle da su vještice? da...
Uskršnjeg zeku: ne
ILI - ILI
Ananas ili banana: banana. stvarno, stvarno, stvarno ne volim ananas. fuj.
Jutro ili veče: Jutro 
Dečko ili cura: za što?
Auto ili Motor: auto
Essence ili Catrice i zašto: Essence, bliže mi dm od ostalih dućana
Klasična muzika ili Hip Hop: klasika
Laptop ili računar: laptop 
OSOBA
...na koju trenutno misliš: Betmenka
...koja te najviše povrijedila: otac
...koja ti se sviđa: meni se ljudi generalno sviđaju. nemojte nikome reći...
...koja je uvijek uz tebe: ja. jer nemam izbora :D
IMENUJ
Osobu za koju bi uradila sve: brat. i još mnogo njih. bolje da ne znaju, svašta bi im moglo pasti na pamet.
Osobu koja ti je daleko, a opet tako blizu: nemam
Najzgodniju/jeg lika/trebu ikad: Cary Grant i Vivien Leigh.
Osobu koja te uvek nasmije: BFF
Osobu koja te je poslednja zagrlila: Lj.
BILO NEKAD VISE NE
Nekadašnja ekipa: štajaznam... ne volim ekipe.
Nekadašnji drug iz klupe: jedna M. i jedna I.
Nekadašnja najbolja drugarica: gore navedena I.
Nekadašnja ekipa sa neta: nemam
Nekadašnja omiljena pesma: nemam... jednom omiljeno, uvijek omiljeno

Primjedbe

  1. Čuj Ivana? :O

    Aaa nisam to znao. Baš fino ime. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha čini mi se da sam stvarna,ma ti si meni genijalna i iskreno se radujem svim tvojim postovima u ovoj novoj nadam se i sretnijoj 2013 godini

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. To se i ja pitam... Još da se i ja zovem Ivana, bilo bi stvarno uvrnuto. :D

      Izbriši
    2. A znam još jednu Ivanu with father issues, sad sam se setila.

      Izbriši
    3. Možda zato što je odgoj muških na Balkanu usmjeren na to da budu bezosjećajni i patrijarhalni i da je njihova zadnja, i onaj ko uspije da se razlikuje od toga je zlata vrijedan.

      Izbriši
    4. Upravo tako, a znamo svi šta znači patrijarhat, tako da neću da se rasplinjujem, ako krenem da pišem o tome, napisaću roman! :D Ovo što si rekla je sasvim dovoljno.

      Izbriši
  4. Jesi li ikada pričala sa osobom koja se zove Ševka: nisam imala čast
    Šta te trenutno nervira: ljudi koji djetetu daju ime Ševka

    Zakon zena! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jel to i ti znaš neku ševku? :O
      šta su svi pričali s njom osim mene?!

      Izbriši
  5. Haha, e neka si i ti uradila ovaj tag! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, ovaj tag sam radila davno na fb. Samo što je neko dodao pitanja :P

    I zašto si se morala naviknuti na ime Ivana, budi sretna što se ne zoveš Ševka.

    Sretna Nova godina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da... dobro sam prošla...

      (bilo mi preobično i dosadno ime)

      Izbriši
  7. Barem se ne zoveš Josipa!! I ja sam se priviknula, ali onak! A sestre lijepa imena imaju, Nera i Irena. A ja po ćaći. Joj ćaća ćaća... :) Zapravo, dobro da nemam 'r' u imenu, pošto ga ne mogu izgovoriti :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi