Jedan reklamni

Svi već znaju da sam djetinjasta i da volim gifove, jer kako drugačije zabaviti budalu nego slikama koje se miču. Pa sam naišla na ovo. Evo s čim se poistovjećujem...

Primjedbe

  1. ahahahahahaha divno! pogotovu ovaj zadnji gif ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo se ismijah za dobro jutro, a sad odoh u radne pobjede :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad sam se navukla na ovaj sajt. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako samo nalazis ove sajtove?? Ja lako stvaram ovisnosti :/

    OdgovoriIzbriši
  5. hahaha odlični su, ne smijem ni otvoriti stranicu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Crkoh od smeha! Naročito za ono "...but I forgot to piss", redovno mi se to dešava! -_-

    OdgovoriIzbriši
  7. hahaha kako dobri gifovi, morat cu provjerit sto jos ima na toj stranici :) ova reakcija s pingvinom, tocno kako izgledam u blizini pasa :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Sad će opet harati ovakvi postovi :D obećajem da ja neću :D super su gifovi

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahaha,ulepsala si mi dan,dobra mi je fora "kad mi kaze da ima brz metabolizam" i mala sa puskom mada je inace lista za odstrel poduza..Great stuff!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ahahahhahahaahhahahahhahah :D ahahahhahahahahha :D Šaljem ovaj post frendicama :D Hahahahahhahahaha :D All true! Ali puppy i zeko su ADORABLE!

    OdgovoriIzbriši
  11. aaaaahahahhahahahahaaaa...sjajan način da se predstaviš!!!! Zec je vrh!

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično! Gdje god su gifići, meni super!

    OdgovoriIzbriši
  13. hahaha prejako :D al meni je papagaj kojeg maze najjaci i skroz moj gif :D upravo tako izgledam :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Hahaha,ovaj predzadnji komplimentarni gif mi je prepresladak,i totalno ja ;))

    OdgovoriIzbriši
  15. Ono za piss i computer download mi je tako cesto poznato... A o Opri necu ni da govorim, hihih Hvala za ovaj sajt. Ne znam sta sad pre da postujem...

    OdgovoriIzbriši
  16. Super je ovo, bas mi je trebalo, ovaj poslednji mi je narocito upecatljiv posto obozavam taj njegov psiho lik iz filma

    OdgovoriIzbriši
  17. hahahah :D dijelim većinu reakcija, osobito ovu s piškenjem kad sam već u krevetu :P

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi