Idoli

Nisam imala uzore kad sam odrastala. Nekako me zaobišla manija obožavanja kojekakvih likova. Osim možda Jesenjina, on mi je bio cool. Ali teško da ti je uzor maksimalno sjeban lik koji se ubije. To bi fakat bilo nezdravo.

Međutim, ono što sam uvijek bila, je osoba koja voli zajebat sistem. Svaki. I cijeni svakog kome to uspije. Nimalo konstruktivno, znam. Ali kreativno, priznat ćete. Osim toga, davno je meni J. rekao kako sam ja jedna nevjerojatno zajebana osoba...

I kad spojite jedan ovako nihilističko-zajebani karakter s mojim drugim sklonostima (cinizmu, mizantropiji, etc.) dobijete nekoga tko na pragu svojih tridesetih ima neke idole. Uzore, reći ćemo. Ljude stvarne i izmišljene, kojima se voli, ako nikako drugačije, a onda verbalno pokloniti. Poniznost mi ionako nije jača strana. Pa evo koji su to...
NIKO ALM

Dakle, ateist koji se izborio da se za vozačku slika s cjedilom za tjesteninu na glavi, tvrdeći da pripada crkvi čiji je moto: the only dogma allowed in the Church of the Flying Spaghetti Monster is the rejection of dogma, i da mu vjera nalaže da to nosi na glavi. Ništa ne kaže fuck you sistemu kao plastična cjediljka na glavi. Inače, pastafarijanci "vjeruju" u Leteće Špageti Čudovište i da u raju postoje vulkan koji izbacuje pivu i tvornica striptizeta.



VICTOR MELDREW
Victor je čangrizavi starac iz serije "One foot in the grave", koja mi je all time fav serija. I podsjeća me na mene, da budem iskrena. Za početak, nevjerojatno je perceptivan. Dalje, ne manjka mu zdravog razuma. I još dalje, čini se da je svijet oko njega poblesavio.


KARL PILKINGTON
Zvijezda puopisne serije "An idiot abroad" koju ako još niste, svakako pogledajte. Karl je sve samo ne snob oduševljen drugim kulturama.

Nadam se da sam vas inspirirala na gledanje barem jedne od ovih serija. Svakako javite dojmove!

Primjedbe

  1. Gledah Idiot abroad. Lik je lud. Megustujem ga. :D
    http://www.youtube.com/watch?v=vnsTHvMeoiU&feature=share&list=PLDB05919E7F451F55

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesi! Sad ću odmah da tražim Idiota :D. One foot in the grave sam pokušala da gledam, al čini mi se da nije bilo dobrih linkova, pa sam odustala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.youtube.com/watch? v=_FN0wbi4zEk

      Dovoljno dobar, ja sam pogledao na mobu, neznam kakva je kvaliteta na vecoj rezoluciji.

      Izbriši
  3. Niko i Karl su i moji uzori. Mislim čak i bez konkurencije. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. nemam ni ja uzora ni idola nit sam ih ikad imala. osim sad hurem. baš je zajebana :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha, "alright wall of china" koji car. To mi def ide na listu za gledanje, a I one foot in the grave isto. Nadrkani starci imaju strasan humor XD Hvala na share-u.

    OdgovoriIzbriši
  6. Idiota planiram pogledat, a za Victora ću vidjet, nisam baš neki fan britanskog humora.
    Pastafarijanizam mi je bio najveći hit evolucijske psihologije :D Ne znam, doduše, na koji način je to bilo povezano s gradivom. Ali smo tamo o tome čuli :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se s tobom, uvijek sam npr. imala omiljene pisce ali sam voljela njihove knjige, malo kojeg sam htjela lično upoznati.
    Karl and Victor FTW.
    Danas bih mogla reći da mi je Isak Asimov malo idol, tj. divim mu se i zbog knjiga i pametnih izjava, a još kako nećeš, vidi mu mutton chopse :)
    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1w5LHPVQ5WUVSGJr42MsaKFu_uoIyN6pRxHI1a70gCo2_iuY7Ag

    OdgovoriIzbriši
  8. Ahahahahhahahahahah :D ahahahahha :D alright wall of china :D Sad si me podsjetila na jednonogaše, morat ću to opet pogledati, sjećam se da je išla na tv-u kad sam bila mladica al' mi je bila super. A tek sad da ju pogledam kad znam (barem mislim) cijeniti cinizam :D A idijota ću isto popratiti.

    OdgovoriIzbriši
  9. moj idol je nekako oduvijek marie curie, ali nekako ne bi da dozivim njenu radioaktivnu sudbinu, ali ostalo moze :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Definitivno moram da skinem Ine foot in the grave :-) Tvoj opis matorog mi je bas blizak ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. :)))) Moj idol je recimo lady Violet iz Downton Abbey-a, bila sam opsjednuta njom neko vrijeme.:))

    http://www.youtube.com/watch?v=TVMtffzbAwk

    "Don't be souch a defeatist, darling, it's so middle-class" :)))) ili:
    "It could only happen to a foreigner, no Englishman would ever dream of dying in somebody else's house!" hahahaha!

    OdgovoriIzbriši
  12. Definitivno si me inspirirala, jedva čekam malo potražiti ove serije:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tesla. :D
    Ne mogu reći je li idol, ali da mu se divim više nego ikome, divim se.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja nisam imala baš idole, ali jesam simpatije...U poverenju, jedno sam vreme simpatisala Frojda, nešto mi je to bilo napucano baš...a onda sam malo iščitala njegovu biografiju, pa me prošlo ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Karla obožavam, a i Victor mi je drag :D

    A Niko Alm je legenda samo takva. Nikad nisam proučavala otkud mu inspiracija za cjedilo, morat ću se pozabaviti time

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi