Hvala i znam

Kako već tjednima moji Hvala i znam postovi stižu kasno, evo jednog super rano xD

Ovaj me tjedan usrećilo...
 

potom
 
postala sam maher za miksanje lakova,
baš sam proud kako mi dobro ide

zatim
 
kuhanje me uvijek razveseli... 

pa onda i
ono, to sam si i ja uvijek htjela, like... totally
how 'bout both?
 reče mi S. da će nam skoro policija zakucat na vrata koliko gledamo djecu po netu...

A ponešto sam i naučila...


nije teško čak ni kad unaprijed znaš da ćeš najebat xD

baš me zanima koliko vraga još ima u meni

barem svoj svijet...

Nek' vam ovo bude jedan lijepi, dugi, cuddly vikend... Uživajte...

Primjedbe

  1. Ja sam odgledala sve što se dalo odgledati od T&T, sad mi je život besmislen. Najgore je kad se totalno ufuraš u glitz fol i onda dođe neka tamo nenašminkana sa prirodnim pokretima na sceni, a ti kolutaš očima i kontaš 'gdjes' ti krenula' :D.

    Nda, vjerovatno je to samo sa mnom slučaj :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nope, ja i s. neki dan komentirale neko siroče nedovoljno našminkano...

      Izbriši
  2. Pametnih stvari ovdje ima! Želim i tebi ugodan i cuddly i po mogućnosti sunčani vikend :))

    OdgovoriIzbriši
  3. hehe true true!



    Giveaway!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hobotnica fotograf...praktično!
    Uživaj :*

    OdgovoriIzbriši
  5. isuse ovi klinci...uvijek se sjetim little miss sunshine :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I tak ću ja stvarno morat počet gledat T&T. Makar sam htjela ono Teen Moms počet gledat, ne, 16 and Pregnant, ne, kak se zove. No. Djeca imaju djecu. E to ti je novi vrh :D

    OdgovoriIzbriši
  7. imala sam baš loše dane... cuddling je sve što mi je potrebno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ocemo vidjet te smiksane lakove i lijep vikend i tebi :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj i mene cuddling vadi iz krize - uvjek.. problem je samo sto furam 'long distance relationship' pa si ga ne mogu priustiti kad pozelim :((
    I ja tebi zelim divan vikend sa puno toplih hugica :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Aw, thiѕ waѕ an еxceptіonally nice
    pοst. Taking a few minutes and аctual effort
    tο creаte a very good аrticle… but
    what can I say… I рrocгastinаte a lot and
    dоn't seem to get nearly anything done.

    Have a look at my webpage pbscspace.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi