Hvala i znam

Teško mi idu ovi postovi lately... Ali ajde, ne odustajem. Da bar od jedne stvari ne dignem ruke u životu, hahahaha!

Ovaj sam tjedan zahvalna na..


čaju... tek tako. volim čaj.


svojim curama. znate koje ste.


znam da vam ga je dosta, ali nije on kriv što postoji.


filmske večeri ftw
Evo što sam naučila...

jer, budimo iskreni... i kad nisam ok, bolja sam od mnogih ;)
sort of...
kinda...
maybe...

ma jesam...

možda nisu neki, ali su moji snovi... meni se sviđaju...


ponos je beskoristan. treba mi snage da ga zatučem.

Dalje, jedna poruka svim šupcima koji se igraju s mojim ženama...
jer sa mnom se ne želite zajebavati. ja bacam uroke bez da sam toga svjesna :P

A ovaj vikend, svima koji me čitaju, a i onima koji ne čitaju (uz poruku da bi trebali),
šaljem jedan veliki HUG!

Primjedbe

  1. Hug primljen, nemoj mrziti internet.. šaljem jedan nazad :D

    OdgovoriIzbriši
  2. od-hug-ujem ti tj.primljeno-uzvraćeno ;)
    ja sam, žalosno, zakasnila da šupcima pošaljem sličnu poruku, pa su neke moje najžene postale žene tih istih šupaka :/FCK!
    Zahvaljujem i ja na čaju...mnogo se volimo ove zime i mnoge mi je nove radosti doneo u život :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja čitam ovo kad uleti mati i kaže šta radiš to. Brzinski sam moro prebacit na kakvu golotinju...

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se blog.
    Posjeti moj,počeo je giveaway.:)
    Pratim te :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemoj prestati s ovim postovima. Veselim im se ko dijete EPP-u 80-ima, ako znaš na što mislim ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sa malim zakasnjenjem; Hugsss
    Nedaj se, ide tebi ta zahvalnost ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi