Hvala i znam

Zahvalna sam što sam ozdravila i što ne moram više biti u kući, jej! Zahvalna sam na smijehu, kavama, burgeru od konoplje, opet smijehu, na traženju i pronalasku savršenog poklona i na svim ljudima koji su donijeli nešto dobro u moj život samim svojim postojanjem.

Ovaj sam tjedan svašta naučila:


i čudnije su se stvari događale.


na ovome još radim, ali ide...


osjećaji su super. bez njih moš isto tako biti mrtav. osjećajte!


ljubav je jedina sposobnost koju morate imati.


pravilno posloženi prioriteti čine nam život ljepšim.


tanka je granica između snova i stvarnosti, onima koji se trude.


natjerala sam se da dovršim sranje koje umišlja da će jednog dana biti knjiga.
viš mi lak.


pomaknite se lijevo. desno. naprijed. ali nemojte stajati.


zajebite natpišavanje. jedina osoba kojoj nešto dugujete ste vi sami.


i vjerojatno će biti. ali do tad: woo hoo!

 Uživajte u vikendu!

Primjedbe

  1. Burek od konoplje? o.O Zanimljivo :D
    All true! Knjiga? Good for you!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Knjiga? :D
    Držim fige i sretno :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Knjiga...napreeeed!!! Ja cu je chitati, potpisujem tu izjavu :)
    Odlican post...britak i pametan...svaka ti na mestu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo napred sto se knjige tice i da je jednog dana citamo! :)
    Slazem se da uvek mozhe gore.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakav je burger od konoplje, mislim kakav je ukus :D?
    I držim palčeve za knjigu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. nazalost brat nema hot frendova :sigh:

    OdgovoriIzbriši
  7. Burger od konoplje? Gdje? Kako?
    Kao i uvijek dijeliš dobre savjete i od srca ti želim sreću s knjigom, možeš računati na jednu ogromnu blogopromociju kad je objaviš :D

    OdgovoriIzbriši
  8. đe bona burger od konoplje, ja to samo u amsterdamu vidjela :D imal đe recept kako to da se napravi da mami uvalim kako da bude raspoloženija xD

    OdgovoriIzbriši
  9. želim ti miran vikend pun duhovitih ljudi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tu bi knjigu sigurno kupila :) Pošto je vikend gotov želim ti produktivan tjedan :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ta konoplja me fakat interesuje. :D
    Nakon ove sjebane sedmice, tvoj post mi dodje kao melem na ranu. Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi