Hvala i znam

Ulovila me prehlada. Ali crveni nos je ionako seksi. Kao i kašljanje. Priznajte. Zvučim kao Lauren Bacall. Hot, hot, hot. A nemam temperaturu.
Razmišljam na čemu da budem zahvalna ovaj tjedan i padaju mi stvarno male stvari na pamet. I mislim nekako, u redu je to. Te male stvari na kraju donesu čovjeku više ugode od nekih velikih.
Izmjenjene poruke s nekim random prijateljem. Šeran pokoji link. Slika koja nas nasmije na netu. Poruka od nekog Britanca što je trenutno u Brazilu, a misli da sam cute. Prijateljica koja boarda negdje u Španjolskoj i lovi signal po hotelu da mi se javi. J. koja mi potvrdi da mi nos nije velik kao na slici. I. koji se sa mnom iščuđava seljačinama. Seljačine koje postoje da im se čudimo. Onaj trol što me uvijek nasmije, jer je duhovit. Kaže. Bukovače koje čekaju da ih pripremim, kao i onion rings. Volim kad nađem dovoljno velik luk za pohanje. Golubovi koji se love po balkonu. Ništa nije ok, a opet, sve je ok. Jer to je život. Šta ćeš.
Što sam naučila? Oprost ima healing power. Voljeti sve bez očekivanja obogaćuje. Možda samo mene. Jer sam ta, kao neka, kozmička mama, ili nešto. A dobro. Netko i to mora.
Uživajte u vikendu. Barem pokušajte. Čitamo se.

Primjedbe

  1. Uuu Lauren Bacall.
    Ti si naša blogerska kozmička mama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Onion rings!!! Kak ih pripremaš? Male stvari su super. Mislim da je u životu najbolje onima koji se zadovoljavaju malim stvarima. Tj. ne zadovoljavaju, nego oni koji im se vesele. Jer jaaako malo ljudi vodi neke savršene živote. Little things su tu da nas usreće kad nam se čini da sve ide nizbrdo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nađem dovoljno velik luk, narežem ga na kolutove, začinim, uvaljam u brašno, jaja i mrvice i poham :D

      Izbriši
  3. a vikend ce najprije bit za odmaranje, ali probat cu se i zabavit :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Najbolje je biti zahvalan na malim stvarima,one su nam obicno najdragocjenije....Kad pomenu gljivice i onion rings skontam koliko dugo nisam to jela,ide voda na usta,brzo ozdravi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. "Ništa nije ok, a opet, sve je ok. Jer to je život. Šta ćeš."

    Kako znaš reći prave stvari! :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. jel to kao neki kompliment? znam da nisi od komplimenata, pa sumnjam :P

      Izbriši
  7. Problemi počinju s očekivanjima. Bolje je onda samo se prepustiti. Pa što bude neka bude (padaju mi razne stvari na pamet, ali rekoh bez očekivanja ...)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi