Hejterski

Došla mi žuta minuta. Popizdit ću doma. Radim sve što sam radila i uz posao, samo što sad sve stižem i ubija me prazan hod. I onda krenem bavit se glupostima i razmišljat o glupostima, i pričat s nekim ljudima, i gledat što ljudi moje struke pišu po kojekakvim forumima, pa mi prisjedne kad vidim kakvih sve debila ima po školama.
Da se razumijemo, muka mi je kad vidim da nas, nastavnike, tretiraju ko zadnja govna, nazivaju parazitima i slično. Nazivaj parazitima tajnice tajnikovih tajnika tajnice nekog pisara u općini. Ne nas. Ali kao i u svakom poslu, da nas ima svakakvih- ima.

A evo koje i kakve ja danas hejtam. Prvi su na listi oni što unose promjene u školski sustav bez da uopće znaju kako isti (ne)funkcionira. Time ionako zbunjene prosvjetne radnike bacaju u minsko polje nelogične dodatne papirologije, zakona koji proturječe jedan drugom, pravilnika od kojih nijedan nije važeći i nasumično puštenih glasina po kojima se onda ravnaju.
Odmah iza njih su oni koji misle da je rad u prosvjeti karijera. Gomila ambicioznih debila koji sanjaju napredak u svemu osim u vlastitom krvavom metodičkom radu i kojima je bitnije kako izgledaju pred pločom/učenicima/kolegama na raznim posranim seminarima, nego kako rade. Najvolim trebe koje stanu pred ljude u neko subotnje jutro i govore im kako treba raditi, prepune su maloumnih metoda, bacaju loptice i imaju štapove za govorenje, nose sa sobom špagu i kurca znaju o poslu, a kladim se i da ih vlastiti učenici pregaze na dnevnoj bazi. Ali nije bitno, karijera se gradi.
Takve ambiciozne (ovo izgovaram zgađeno i kroz zube) nužno prate neki iz određenih institucija, ekipa koja voli mlade i nadobudne ass-kissere. Ti pak znaju sve o tome kako treba raditi, ali učenika uživo vide samo u prolazu. Pred razred nisu stali godinama. Međusobno se časte titulama i imenuju se višim ovim i onim. Karijeristi.
Hejtam dalje one kojima fali kontakt sa stvarnošću, ljude koji ulepršaju u razred kao da ih unutra čekaju leptirići, bubamare i mačići, a ne horda razularenih tinejdžera. To su oni koji prije prvog sata meni predbacuju cinizam...
... a nakon trećeg daju otkaz.

Hejtam i one koji prodaju jeftinu psihologiju pod naprednu pedagogiju i temelje svoja istraživanja i metode na djeci kakva su hodala Zemljom prije 50 godina. Imam za njih otkriće. Djeca se mijenjaju svake jebene godine. Nevjerojatno, ali istinito. Prilagodite se njima. Svake godine.
A kad smo već kod prilagođavanja, hejtam i one koji se nisu u stanju prilagoditi učenicima kojima predaju. Da, oni jesu grozni. ALI, tvoj je posao da s njima radiš. Ako su nemirni, to je tvoja krivnja. Ako ne uče, guess what, opet si kriv. Ako nisi u stanju održati dobar sat, tvoj problem. Nisu oni tu zbog tebe, nego si ti tu zbog i za njih.

Hejtam dalje one koji se dernjaju. Nemam običaj derat se na učenike, a nemam ni pravo da to činim. Alergična sam na one što stalno viču, kao da su svi oko njih gluhi i maloumni. Napadački nastrojeni pametnjakovići koji glasom pokušavaju nadoknaditi ono što nemaju u držanju ili glavi.
Sigurna sam da hejtam još poneke, ali ovo će biti dovoljno za sad. Iscrpilo me. Idem sad nešto voljeti.

Primjedbe

  1. Kakvi samo klocevi rade u prosvjeti...da se najezis. :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Nazalost,to je tako u svakom poslu,uvijek ti najvise sole pamet oni koji najmanje znaju nesto o tom istom poslu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo zadnje me podsjetilo na jednu profu iz fizike kod koje su svi pričali i koja je svakih 5 sekundi mlatnula imenikom po stolu. A ja u prvoj klupi pred njom -.-' Mogu samo reći da sam bila presretna kad smo dobili drugu profu i kak me više na fizici nije boljela glava :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš dugo nisam bila na tvom blogu, ne stižem, ali me uvek zabave tvoji postovi :)Svaka čast svakom ko uspeva da se izbori sa tim poslom, ne bih vam bila u koži...

    OdgovoriIzbriši
  5. Da...e volim ove hejterske, uvijek su prepuni istine.
    kad sam bio u srednjoj samo dvije uciteljice su odrzale miran sat s razredom.. Ostali su rekli da smo mi katastrofa..kako nismo bili katastrofa na satu matematike, zenska nije niti jedan put povisila glas a svi ko bubice...pitam se... I za ove "iznad" se slazem da neznaju uopce kako sta funkcionira I pune skolstvo takvim apsurdima da je to strasno, da ne pricam o tome da kad sam izasao iz skole, praksa mi je pokazala da su me naucili svemu samo ne onome sto sam trebao znati. I da, svaka cast onima koji imaju zivaca za to I koji su nas uspijeli nauciti necemu I bez naseg pristanka, umjetnici su :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuuuuhhhh, da samo znaš kako mi je danas legao ovaj hejterski post!!!! Kao naručen. Danas je siv dan i danas hejtujem svet!
    Inače, čitajući tvoj post baš mislim o tome kako nam se ista sranja dešavaju u našim zemljama...jesmo se razišli davno,ali nam je nesreća ostala slična. Stanje u prosveti i uopšte institucijama identično. Praznoglavci napreduju i usta ne zatvaraju...o svemu misle i te misli dijarejično dele sa nezainteresovanim auditorijumom...uhhhhh
    I hate!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi smo obično bili najmirniji kod profesorica ili profesora koji nikad nisu dizali glas, nisu jednostavno imali potrebe, znali su kako disciplinu napraviti bez histerisanja.
    I da, hejt, ogroomni, ogrooomni hejt za sve ljude koji donose propise i nameću pravila a nemaju pojma o real life situacijama i praksi, u svim branšama.

    OdgovoriIzbriši
  8. Amen.A ja znam o čemu govori(š)m. ;)
    Btw, tvoje hejtanje sadrži stopostotnu koncentriranu ljubav jednog nastavnika prema svom poslu i djeci... Onakva kakvu bih voljela da moja vlastita djeca dožive od onih koji im predaju, a rijetko im se to dogodi. Nadam se da će te kolege, uu što većem broju, i iz užeg okruženja, shvatiti i ponešto i naučiti od tebe...ma što ja pričam, vjerojatno neće... Previše si "prst u oko". :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prvi pasus ko da sam ja pisala... O radosti mog buduceg zanimanja ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi