Evo jedan, da ne mislite da sam mrtva

Ne volim ljude koji vode glasne kretenske razgovore. Jučer neka dva mladića puna sebe u kafiću raspravljala o poreznoj politici države. Poprilično sam sigurna da ni jedan od te dvojice još ne plaća porez, pa mi je nekako došlo u jednom momentu da uzmem barski stolac, podignem ga iznad glave, i prvo udarim jednog, a potom i drugog. Shut. The. Fuck. Up. Moroni. I ajde što su moroni- da ih sve krenem mlatit, to bih jedino radila. Nego što su toliko glasni da ne mogu izignorirati njihovo laprdanje i prazne argumente koji s mozgom veze nemaju. O kurčenju da i ne pričam. Od njihove me priče odmah zaboljela glava.
Meni je zanimljivo kako ti život pokaže figu gdje i kad se tome ne nadaš. Kad sam završila faks, jedno sam vrijeme volontirala da steknem radno iskustvo i položim stručni ispit, jer te bez iskustva i tog nesretnog ispita, nitko nije htio. Sad kad imam i jedno i drugo, svi žele ljude bez iskustva jer naša država potiče zapošljavanje onih koji nikad nisu radili, a mi ostali se možemo jebat. Doslovno. Ima nešto smiješno u svemu tome. Nisam još definirala što točno, samo znam da se smijem. Histerično. Posebno kad me pitaju što ću sad...
Imam čak i više vremena da mislim lately, pa ondak nešto mislim, život tvore ups and downs, a ovaj me trenutni down u životu nešto ne nervira pretjerano, jer znam da će mi up bit legen.. wait for it... dary!
Osim toga, čini mi se da sam lucky.

Primjedbe

  1. To je nacin :)
    Ja sam sve osim lucky- a al mi je drago da netko je,
    Sretnoo u svemu.. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha a kažu mi da ja imam opak pms!sjajna si!



    Giveaway!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    babylovesfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. kad sam bila bez posla, ljudi su imali snažan poriv pitat me što ću sad. uvijek me zanimalo, ako je to najbolje što su se usudili pitati me, kako izgledaju misli koje su odlučili zadržati za sebe.
    i onda krene igra.
    - sad ću pokušat nać posao
    - hah,nema ti posla u Hrvatskoj
    - ja ću ipak pokušat
    - dobro, dobro, pokušaj, samo ti kažem..

    ne znam koji bi bio odgovor, da se ljudi maknu. odselit ću na tamni planet koji se skriva iza Mjeseca? bi li ih to dovoljno zbunilo?

    OdgovoriIzbriši
  4. Sta cu sad? Ne znam... Upucati se u oba koljena i do kraja zivota primati invalidninu. Bejbisitat medjede na ledenjaku. Promovirati splavarenje livadom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha ovi odgovori iznad su mi zakon :D Kad mene pitaju sto cu kazem ili odselit u Njemacku ili roditi 12-ero djece pa zivjeti na doplatku :D

    OdgovoriIzbriši
  6. mrzim ljude od kojih ne čujem razgovore koje ja vodim od njihovog, koji me ni najmanje ne zanima...

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, Australci su jako glasni, a Australke još glasnije. Kad, ono, stojiš na zebri i jasno - over all that traffic - čuješ o čemu pričaju dvije klinke preko ceste. :|

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi