Epiphany

Shvatih danas kako uopće nije teško živjeti od pisanja. Da vam pojasnim... Ležim tako u krevetu na brufenu, pijući čaj s rakijom (i da ne bi netko pomislio, ručak sam odavno skuhala, a i stan je pospremljen), i ne čita mi se ništa od onoga što imam doma. Sjetim se kako dugo nisam skidala knjige i prebacivala na mobitel, pa se moja zbirka knjiga koje uvijek nosim sa sobom svela na bijednih pedesetak, za razliku od nekadašnjih 160. Ili previše čitam ili nedovoljno brzo nadopunjujem zbirku. Bit će da je ovo drugo. Kako bilo, listam ja te ponuđene knjige za download, tražim neki krvavi krimić/uvrnuti triler, jer sam takvog raspoloženja (uvijek, doduše), kad moj genijalan, perceptivan i nadasve precizan um, sam samcat, bez moje volje ili želje, složi listu onoga što prolazi... Što ljudi traže... Pa rekoh, da podijelim s vama.

Prva skupina knjiga: trash ljubići (koji se ni ne prave da su nešto drugo)
Svatko tko poznaje abecedu može isprdnut dva-tri tjedno.
Likovi (uključujući i varijacije): siromašna žena (koja na kraju ispadne bogata), nema sreće u životu, iako je vrlo sposobna, inteligentna i marljiva. Može biti ili iznimno lijepa (pa joj ljepota donosi samo nevolju) ili zanimljiva (jedna od onih koje su lijepe na drugi pogled). Budući da sam naišla na otprilike 6 naslova u kojima je glavni lik neka zelenooka i crvenokosa žena, trenutno sam raspižđena. Evo, imam sve predispozicije da budem junakinja, a od svega kurac.
Nego, da nastavimo... Ta je žena ili a) djevica ili b) samohrana majka koja se prasnula samo jednom s nekim gadom i odmah ostala trudna.
Ako b) onda se taj gad vraća u njezin život spreman pokloniti svoje srce, i duboko dirnut činjenicom da ima dijete koje je pljunuti on, samo ima njezinu crvenu kosu i zelene oči. Ako a) onda u njezin život ulazi arogantni gad kojem je dovoljno da je jednom povali, a da ona ostane trudna. Gad je nužno grof/uspješni biznismen, ima vlastiti otok u Grčkoj, avion i imanje u Škotskoj. Ponekad je gusar. Gad mora biti Talijan ili Grk. Eventualno Španjolac ili Irac. Ako Španjolac ili Irac, mora imati mater Talijanku ili Grkinju. Opis prvog seksa nužno mora izgledati kao vijest o silovanju iz crne kronike. Ako je vuče za kosu uz stepenice do sobe, odličan touch. Toljaga je optional.
Moderna američka književnost u zadnje vrijeme pretendira južnjačke seljančice koje nađu svog kauboja koji je zapravo (iako to nitko ne bi rekao) grof/uspješni biznismen, ima vlastiti otok u Grčkoj, avion i imanje u Škotskoj. A prije nego se bacio u biznis, igrao je američki nogomet. Ili bio gusar. Mater mu je Talijanka, a otac Grk. Irskih je korijena.
Radnja: on nju voli, ali je tretira kao smeće. Ona njega voli, ali ne želi priznati. Red histeričnog plača, bijega, nasilja koje se ovdje naziva strast, nešto kopiladi i voila. Imate uspjeh.
Druga skupina knjiga: ljubići koji se prave da su inteligentno štivo za samouvjerene cosmo djevojke
Za uspjeh nužno imati nekakav smisao za humor, jer su vrckavi dijalozi must.
Likovi: samostalna, sposobna, uspješna žena za koju svi misle da je bitch, iako je ona duboko nesretna, meka žena velikog srca ili debeljuškasta, duhovita i inteligentna mlada žena koja nema sreće u životu, a osim što je nula na poslu (ako ga ima), još je čitava familija jebe sa Kadćešseudat? Kadćešrodit? Često ima sestru koja je mršava i uspješna, ima super brak i muža, divnu djecu i puno para. Prema kraju knjige sestrin brak se raspada. Ne znam zašto je to nužno, valjda zato jer svi vole kad nekom drugom ne ide onda kad njima krene. Štajaznam.
Radnja: žena odlazi na neki spa tretman/odmor gdje upoznaje zagonetnog muškarca za kojeg pomisli da je seljačina koja tamo samo kosi travu, dok je on zapravo vlasnik kompleksa hotela/grof/uspješni biznismen, ima vlastiti otok u Grčkoj, avion i imanje u Škotskoj. Zna japanski. Majka mu je Brazilka. Otac distancirani Amerikanac. Talijansko-irskih korijena. Zadnje što traži i što mu treba je samostalna, sposobna, uspješna žena s previše kila i bez posla, ali život je kurva i oni se zaljube. Sestrin brak se raspadne, a crna ovca u familiji promovirana je u dobro dijete. Dok mlađa sestra ne poraste, valjda. Važno je napomenuti da ovdje junakinja ne ostane trudna odmah. Nego tek nakon 3. ili 4. zajedno provedene noći. Ipak je kao cosmo djevojka čula za kontracepciju.
Treća skupina knjiga: ljubići zamaskirani u fantasy knjige
Za uspjeh nužno da pisac bude na žešćim drogama, jer nema mozga koji to može smisliti bez nekakve kemije.
Likovi: Half-angel, half-demon, half-fairy (ovo je prekopirano iz sažetka jedne knjige), dakle glavni lik je žena i pol. Osim što nije zapravo ona. Već ono. Isto ima crvenu kosu i zelene oči. Trolovi prokleti. Ima nekakve čudnovate sposobnosti, nema blage veze kako ih koristiti, ali zna da je spešl. Ima fairy-godmother i dečka koji je pali anđeo/smrt. Dečko je, naravno, želi ubiti. Iako to ne želi. Komplicirano je i ne da mi se sad objašnjavat.
Ako nije žena i pol, onda je praznoglava koza koju slučajno ugrize vampir, pa joj se razvije još par moždanih stanica, ili se pak zaljubi u vukodlaka, pa postane cool u društvu. Nisam upoznata s korijenima vukodlaka, ali vampiri su često Talijani i Francuzi, dok pali anđeli znaju Isusa. Isuse...

Sad kad sam vam sve ovako fino razjasnila, go and make me proud. Napišite kakav hit. Nemojte da vam moram crtat.

Primjedbe

  1. Hebes mi sve ak ne sjednem sad i napisem ljubic :D (meni su najgori ovi kad je zena superuspjesna bogata sefica ogromne firme i svi muski su pod njom i zele njeno radno mjesto a ona je kucka i onda se zaljubi, preda radno mjesto nekom drugom i kaze fuck it od sad cu sjedit doma i pisat komentare na blogu :D )

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahahah, radovah se čitajući ovaj post :D. Davno sam prestala uzimati te ljubiće u ruke, ali kad se sjetim, eh :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hhahahahahah, fkt, opisa ih ti u bocu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Grof/uspješni biznismen talijansko-grcko-skotsko-irskog porijekla... :D
    Aplauz za opis! Svaka ti cast. U dusu si ih pogodila. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. varijacija na temu koliko hoćeš, ali ubola si poentu!! :) eh kad bi meni naišao jedan bogati Grk s italijanskim korenima i imanjem u Irskoj, gde bi mi bio kraj..da se slučajno upoznamo na nekom aerodromu, slučajno imamo karte za sedišta jedno pored drugog, za vreme grozne turbulencije on me drži za ruku, pogleda me u oči...i to je to..pita me da živim s njim u njegovom ogromnom apartmanu na vrhu neke zgrade na Menhetnu u kom je već odvojen jedan plakar veličine mog sadašnjeg stana za sve krpice i cipele koje će mi kupiti.... :D ah..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jbg, samo budi oprezna da nema škotske korene...oni važe za žešće stipse, džaba ti onda sve prethodne mešavine krvi :D

      Izbriši
    2. ahahahahahhahahahahhahahahahahahahhahahahah

      Izbriši
  6. A ova zadnja ima tri polovine?

    Ja cu samo da cutim jer sam se takvih bulsita nacitala zadnjih mesec dana..

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj evo ovaj post mi je skroz uljepsao jedan shitty kisni dan :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam ja jednu odličnu; ni manje ni više nego "50 nijansi sive!!!" Baš bih voljela čuti tvoje mišljenje o dotičnoj knjizi? Meni je iskreno - grooooznaaaa. Sav zaplet mi je sličan tvom opisu ovih groznih ljubića ako ne spominjemo "one" dijelove, po kojima je roman "popularan..." Ako ko želi, neka ostavi mail pa ću poslati, imam je u e- formi.. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O toj se knjizi toliko pričalo da sam je umalo kupila na Amazonu u E izdanju. A onda sam pročitala opis...i slatko se nasmejala svojoj naivi da se povodim za masom...mislim da ne bih gubila vreme na tako nešto i drago mi je da od tebe čujem sličan stav a još si i pročitala :)

      Izbriši
    2. imaš kontakt mail, ako mi pošalješ, daklem serviraš, mogu je pročitat i prokomentirat u nekom postu...

      Izbriši
  9. ovo sve skupa zvuči prestrašno, brrr :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ako hoces bit junakinja napisi svoju pricu ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. JBT do suza si me nasmejala....inače sam slična zapažanja, doduše ne tako sjajno izanalizirana, i sama imala tražeći jošjošjoš knjiga. izbegavam mračne, jer mi je posao mrak, a onda ostaju shitici o kojima si pisala :)
    Moram priznati da sad već obožavam tvoj blog!!!
    Inače, toplo preporučujem E book reader, prima hiljade kniga i pravi je užitak za čitanje u svakoj prilici, a malo mesta zauzima :)

    OdgovoriIzbriši
  12. hahahahahah, 3. kategorija- oplakah

    OdgovoriIzbriši
  13. hahah umrla sam dok sam ovo citala posebno ono da je grof spanskih italijanskih korijena hahaha,popravila si mi dan :D

    OdgovoriIzbriši
  14. hahah umrla sam dok sam ovo citala posebno ono da je grof spanskih italijanskih korijena hahaha,popravila si mi dan :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Haha, umirem!!
    Meni je najjače kako svi ti tipvi u ljubićima toliko savršeni, obavezno su prezgodni, bogati i neshvaćeni...Odlične primjere si navela!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi