Završni o mojoj mrvici

Još jednom vam želim svima zahvaliti na komentarima podrške i sućuti, i na postovima u kojima ste nas se sjetili. Za one koji još ne znaju, ostala sam bez svoje mrvice jučer ujutro. Moja je dušica uginula nakon cjelonoćne borbe. Nadala sam se, eto, da ćemo zajedno proživjeti barem osam godina, a rastali smo se nakon samo četiri.
Iskreno zavidim ljudima koji su svoje ljubimce izgubili na mirniji način. Ja još uvijek pokušavam uništiti slike koje moj mozak konstantno ponavlja. Sve mi još djeluje nestvarno, čini mi se da ga čujem, fali mi moja mekana loptica. Nisam jedna od onih koji govore da ne žele novog ljubimca. Negdje na proljeće, nadam se, planiram uzeti dvije curice iz istog legla (nadam se da će mi veći znalci potvrditi da je to bolja opcija od dva dečka). Jer život bez zamorčića je nevjerojatno prazan i pust život. Do tada namjeravam pročitati sve što još nisam o zamorčićima i održati tajnu malu audiciju za veterinare, koja će se sastojati od anonimnih poziva svakom veterinaru u krugu od 100 kilometara i zajebanih upita u stilu: što učiniti kad vam zamorčić neštoblablabla, imate tri sekunde da odgovorite.
Toliko o tome. Sutra se, nadam se, vraćam regularnim postovima, horori, gunđanja, zahvale i preporuke. Čitamo se. Još jednom, hvala vam.

Primjedbe

  1. :(
    drž` se!

    Što se curica tiče, iskustvo mi kaže da su bolje nego par muškića.. muški se vole nadmetati, nije uvijek mirno.

    OdgovoriIzbriši
  2. potpuno znam kako ti je, prošla sam što i ti prije 3 mjeseca, izgubila sam svoju zvjezdicu na vrlo ružan način.. drži se, it gets better day by day.. i sve životinje odlaze u raj, sigurna sam u to!
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno mi je zao,misty je to jucer objavila na svom blogu.I ja sam osjecala veliku prazninu kada je moja Sukie nastradala.Nista je ne moze zamijeniti u mom srcu.
    A mali Mucek je sada na boljem mjestu,u raju za zamorce on sada trci na kotacu i druzi se sa svojom jaranima :D
    P.S jaran dajdza mu je posvetio divnu pjesmicu

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi je žao. :(
    I ja sam izgubila mnogo ljubimaca (uvijek sam imala pse) i znam koliko je život ljepši kad imaš nešto slatko i čupavo da te vedri.
    Žao mi je što je morao da se pati. I kroz to sam prošla, znam kako ti je, ali sigurno mu je sada bolje i ništa ga ne boli i ne muči :)

    OdgovoriIzbriši
  5. čuj, ne znam kako je imati i zgubiti zamorca, ali znam kako je izgubiti mačka. možda se čini nemoguće, ali proći će.
    meni je izgubiti njega bilo ko da mi je neki blizak čovjek umro.
    ali zaista, vrijeme liječi.
    želim ti mir

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako jako mi je žao. Svaki život je dragocjen, mali ili veliki a tvoj Mucek ga je proživio na najbolji mogući način, sa puno ljubavi. Drži se i nadam se da ćemo na proljeće imati priliku da se upoznamo sa dvije curice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mucek R. I. P. :(
    Jos jednom ponavljam da mi je jako zao. Cuvaj se!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mukica, bas mi je zao. :( Ali on je sad u raju za hrchkove,sigurno,hehe..
    Mogu da zamislim kako ti je,ja sam plakala kada mi je posle tri godine ribica,borac,uginuo..
    Ne daj se!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sigurna sam da su to bile divne cetri godine <3 kao i da ces pruzit divan dom novim krznenim lopticama

    OdgovoriIzbriši
  10. Žao mi je, nadam se da si ti dobro.
    Kao i ostali sigurna sam da ćeš na proljeće pružiti dom i ljubav novim zamorčićima.

    Čitateljica

    OdgovoriIzbriši
  11. Mukica mala!
    Mogu zamisliti kako ti je...
    Svaka ti cast na odluci, bas si ljudina! :) :*

    OdgovoriIzbriši
  12. A duša draga, ne mogu ti opisati koliko mi je žao :(

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako mi je zao.
    Super je sto ces uzeti druge zamorcice, a do tada se cuvaj :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Grlim te, baš mi je žao :(

    Dušica draga malena, may he rest in peace!

    OdgovoriIzbriši
  15. Još jednom, strašno mi je žao, pokoj mu malenoj dušici :(
    Drži mi se :*

    OdgovoriIzbriši
  16. Baš mi je žao :(
    Drži se i uživaj u uspomenama koje su ostale. I slažem se, otišao je u raj za zamorčiće!
    Stay strong :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Baš mi je žao :( ajde, sad će i proljeće još malo pa da udomiš nove ... tako je kako je :*

    OdgovoriIzbriši
  18. Strašno mi je žao:(( Znam koliko ti je značio...ali imao je prekrasan život s tobom:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Žao mi je loptice :( svima nam se uvukao pod kožu ovdje. Drži se, bit će sve ok. :virtualni hug:

    OdgovoriIzbriši
  20. Uzasno, uzasno mi je zao!! Znas da smo svi navijali za njega..

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi