What an excellent day for an exorcism

Lady je u jednom bila u pravu. Nisu svi duhovi bili dobri. Nisu svi koji su loši bili duhovi. A i ja sam bila živa. Zasad. Jedina pozitivna stvar u tome kad ste kukavica je da imate dobar instinkt za preživljavanje. I skrivanje. A kad pogledate toliko horora koliko sam ja pogledala, naučite par stvari. Prvo, kad se spominju djeca, maknite se. Djeca su obično mrtva i zla. Drugo, kad netko hoda okolo naoružan, maknite se. Sile zla će ga vjerojatno okrenuti protiv vas. Treće, jednostavno se maknite. Bilo kakvo sudjelovanje rezultira smrću.
Otkad smo došli, vidjela sam čitav niz sranja. Vidjela sam Dajdžu kako ubija Anleah i Misty, vidjela sam kako one ustaju, vidjela sam duhove kako prelaze iz svog svijeta u naš, vidjela sam klauna kako ubija blogericu i ulazi u kuću... Vidjela sam svašta. Sa zadnjeg sjedala auta. A najstrašnije što sam vidjela bilo je kako ljudi, čak ni kada su sučeni s nadnaravnim, ne vjeruju u ono što se događa. Uskoro će noć. A svi znaju da se noću događaju najgora sranja. Jedno me zabrinjavalo. Što će donijeti mrak? Hoću li i ujutro biti živa?
Ispred kuhinje Dajdža se osmjehnuo. "Kako ide?" upitala je Iva. Činilo se da Dajdža nije svjestan likova iza sebe."Kako kome..." nacerio se. Iva je stegla šestar bolje. Imala je neki osjećaj da su bezglave spodobe na njenoj strani...

Primjedbe

  1. E joj, prekida taman kad je najzanimljivije. :p

    OdgovoriIzbriši
  2. Oce li Dajdza ostati ziv ili ne? *sad zamislite onu napetu muziku* :D
    Eh, da sam tu bar ponela suzavac koji imam sad kod sebe mozhda bi mi nesto pomogao. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Keep em coming, sad kad sam mrtva hoću da svima bude kao meni :p

    OdgovoriIzbriši
  4. sva sreca pa ovo nisam sinco vidjela,ne bi ni spavala ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj prvi gif me isfrikizirao, a onda sam skužila kako je zapravo smiješan s tom lažnom rukom :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, napeto je... :D
    Kad sam vidjela naslov odmah me presjeklo jer onaj film Egzorcist i je noćna mora :(
    Jedva čekam nastavak!! :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Note to myself: Don't read Bitchy's shit before sleep! :) :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Fak, promaklo mi da me Dajdža koknuo! :O Djubreeee xD

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam ovo trebala procitati, al nikako...

    Osvoji nakit: >> GIVEAWAY <<

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi