To sam ja

Otkrila sam ponovno zgodan blog... Pogledajte ... and that's who I am. A u međuvremenu, evo tko sam ja.. Kladim se da većinu ovih stvari niste znali. Potpuno razotkrivanje. I ne, neću se skinuti.


A tko ste vi?

Primjedbe

  1. bzvz..nijedne gole slike nema:)
    mislim da si opisala većinu populacije, samo što velik dio nje nije toga svjestan ili odbija priznati iz ovog ili onog razloga.
    primjećujem blagu promjenu u pisanju: sve manje stvari te smeta a sve više je introspektive(ili ja barem tako doživljavam postove). neki bi rekli da je to putovanje duše :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu bas mi se svidja sajt,listam i skidam slike i ne mogu da prestanem.
    A nesto sam znala, a nesto novo saznala o tebi,drago mi je. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam vegetarijanac,ne pricam u snu,nisam sarkastična i vječito se pogubim kad mi neko nešto kaže i tek poslije kad prodje voz skontam sta sam mu mogla odgovorit.Moj humor jedino dolazi do izrazaja kad pisem a mozda i ne.Obicno to sto je smijesno meni nije smijesno nikom drugom :)Sve ostalo je manje vise tacno i divno si sve to sastavila

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna stranica. A ni ti nisi za bacanje :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Dosta toga se podudara i sa mnom ovde 98% Vegetarijanac sam,obozavam satima dnevno da lezim u kadi...Jedino sto nikako ne ide uz mene je to da ja klovnove obozavam! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ma ovo razotkriva stoput vise od ijedne gole slike...
    i ja gradim zidove oko sebe pa sam tuzna kad ih nitko ne rusi :( i sramim se kad placem.. ali sam za razliku od tebe zlopamtilo uzasno! slazem se sa zubom da si se malo okrenula istrazivanju sebe, nije to lako - svaka cast :)

    OdgovoriIzbriši
  7. oh, pa jedino nisam vegeterijanac, ali na putu ka tome (ne jedem crveno meso) i ne pričam u snu (spavanje mi već godinama pravi probleme), a ostalo sve potpisujem... prilično često se pronađem u tvom pisanju, a sad koliko je to dobro :D...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je bilo totalno neočekivano. Ništa od ovog nisam znao o tebi. :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. -.-
      ok, i ti si sarkastičan vidim.

      Izbriši
    2. Pa ko ti imalo čita blog zna ove stvari o tebi. :p
      Drugi put se ipak skini. :D

      Izbriši
    3. pa da me onda molite da to više ne činim :P
      kladim se da nisi znao da pričam u snu...

      Izbriši
    4. Pa neku noć sam ti bio u orma... ma mislim hoću reć totalno iznenađenje to što pričaš u snu. Stvarno to nisam znao o tebi.

      Izbriši
  9. super post! :)tko zna gdje bi mene odvelo takvo istraživanje sebe! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. volim ovakve postove! i hvala na linku, sad se nemrem skinut s tumblra :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovako sam samo još sigurnija da mi se sviđaš.

    OdgovoriIzbriši
  12. wow, post je odlican, pratim te :)
    http://jusufovicminela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. mene iznenadilo ovo da si vegetarijanka, ali dobro meni je to uvijek cudno jer ja to ne bi mogla. a s puno ostalih se slazem

    OdgovoriIzbriši
  14. odličan post... kada stvari tako postaviš, vidiš da JESI posebna, jedinstvena, interesantna, slojevita, ponekad kontradiktorna ;-)

    btw, i ja sam vegetarijanka :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Slažem se sa Zubinim komentarom što se postanja tiče :) Inače većina toga se nekako dala naslutiti iz tvojih postova i u većini toga smo različite. Osim straha od obvezivanja, evo me ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. I sad ću provesti večer listajući taj blog i tražeći sličice koje mene opisuju :D

    OdgovoriIzbriši
  17. http://1.bp.blogspot.com/-AEp0KGj3IO4/ULkAF15QjhI/AAAAAAAAKaQ/Vgkz_0CzmNY/s1600/tumblr_m1mugbZUwd1rogngso1_500.jpg <3
    I hvala na inspiraciji. :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Odgovori
    1. Green eyes, baths, old music, ashamed when I cry, building walls - debelo podcrtavam

      Izbriši
  19. The walls and breaking them...oh yes...

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja sam počela sejvat slike pa ih ispalo 190 pa mislim da ih ipak neću sve postat, bilo bi 3 stranice toga :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi