Subotnji

Ispalo nekako da skrivam lice. I ne znam odakle to sad. Pa već sam objavila svoje fotke na blogu kad ste me pitali za frizuru. Jest da je davno to bilo, ali nije kao da mi se nije vidjelo lice. Kako god. Da ne biste (kao neki koje nećemo imenovati da se Dajdža ne uvrijedi) mislili da imam unakaženo lice ili nešto, evo vam... Pasite oči na mojoj faci :rollseyes:
Prije nego blog u potpunosti pretvorim u facebook... Moram reći da ni mene nije zaobišlo meh raspoloženje. No, kod mene je, mislim, to neka konstanta.
Imam ubod od komarca na nozi. Kako je moguće da usred zime, po snijegu i ledu, mene nađe komarac?! Kad bolje razmislim, baš je nekako logično da nađe mene. Sve nešto na mene. Pa dobro. Neka. Fuck you too, life. You fucking fuck.
Pisala sam svašta o snazi i slabosti i cmoljila na veliko zadnjih nekoliko dana. I bila tužna. Ali shvatih nekako da je tuga totalan gubitak vremena. Bolje je biti ljut. Prvo, ljutnja te navede da izbaciš iz sebe određene osjećaje. Kao mentalno iskašljavanje. Da, znam da su mi metafore odvratne. Ne ide mi nešto ljutnja. Obično me drži nekoliko minuta, nakon toga prijeđe u pravu pičkastu povrijeđenost. Ali ozbiljno mislim poraditi na tome. Vidjeh neki dan kod Lady ovu sličicu i mislim da mi je to po novom životni moto:
Pričam neki dan sa S. i žena pizdi. Idu joj na nerve sve priče o pronalaženju sebe. Gdje sam to ja da se moram naći?! I u pravu je, po običaju. Napredno i pomodno radimo na sebi pokušavajući se naći. A zaboravljamo da već jesmo ovdje. Zaboravljamo da su nam stvari (pa čak i ljudi) koje izgubimo/zametnemo/tražimo uvijek pred nosom. Pokaže mi i neku pjesmu koju mi je sad mrsko tražiti, ali ima nešto u njoj u stilu, kažu mi da se mijenjam, a nikada nisam bio više ja.

Primjedbe

  1. baš si cakana! drago mi je zbog promjene raspoloženja! meni je draže kad su ljudi ljuti nego kad su tužni! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo si lijepa! :)

    Meni je decembar uvijek bio omražen zbog nekog sivila kojeg mi donese. Nikad, nikad nisam imala lijep i raspoložen decembar. Fuck you, december!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lajkam fotke :D sviđa mi se boja kose :D

    I bolje je biti ljut nego tužan, ljut nešto i poduzima, tužan samo tuguje.

    OdgovoriIzbriši
  4. pa lijepa si vala :D
    i izgleda da taj Dajdza kod svakog izazove neku reakciju pa se spominje u svakom postu koji procitam :D
    joj nesto sam ti jos htjela reci..ah da, ja kad god sam tuzna budem automatski ljuta na sebe jer sam ljuta, a onda i na sav ostali svijet... i nije to nesto cime se hvalim... ne podnosim tugu pa to ispoljavam kao ljutnju... bolje je biti normalan pa kad si tuzan biti tuzan ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa ti je boja kose.
    A Dajdža je mister popularnosti, koliko ja vidim. Što kaže Alma, spominje se u svakom postu koji pročitam. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobar ti friz, a i ti si dobra majke mi :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni se tvoje metafore baš sviđaju! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Razvalila sam se na keep calm :)))))
    I prva fotka ti je divna..a na pretposlednjoj prepoznajem evil eye :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ma mi crvene smo zakon i nek nam se svi sklone s puta :))) mislim da bi ti se svidjela stranica fmylife.com .. mozes i submitat jadikovke kad se trebas ispucat ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne znam zašto si krila lice, jer ti frizura preeedivno stoji i totalno si slatka :D Vidjela sam da si u crvena u prošlom postu, i mogu garantovati da su crvenokose najprimjećenije osobe na svijetu. Mene su ljudi 4 godine zaustavljali na ulici da mi kažu kako mi je boja kose dobra.

    http://red-flair.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super mi je frizura, i boja kose, i lijepa si. i tako. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni nekako iz tuge ispliva bes pa se onda to pomesa,to su retke situacije, ali tad me treba izbegavati. :D A to sa trazenjem sebe je cisto proseravanje pateticnih ljudi koji traze izgovor za zivotne promene. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. baš zanimljiva i šarmantna! a ja volim upravo takve. ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. baš mi se sviđa kosa i frizura i boja, i lice:) trebala bi se češće postat

    OdgovoriIzbriši
  15. nemam ništa protiv tuge... zapravo, ona je nekako moj element ;-)

    Ali, što se tiče pronalaženja sebe, e baš ste ti i tvoja frendica u pravu. Uvijek si ti ti, i onda kad se sam sebi najmanje sviđaš. Ne treba raditi da se pronađeš, prije da se prihvatiš.

    Jako si fotogenična, makar mislim da sam ti to već rekla!

    OdgovoriIzbriši
  16. ajde ne rolaj ocima, lijepa si i crvena ti super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  17. nice to meet you,crvena ti super stoji a i friz ti je bas pravi coolerski :D
    i fino se nasmija za ovu mrs u P.M sliku.Sljedeci put zelimo sliku na kojoj se smijes,osmijeh je najbolji lijek za svaku boljku

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako si lijepa i imaš osobnost.
    Sviđa mi se ono - ne moramo ići nalaziti sebe, jer smo već tu i samo to treba prepoznati. Baš sam o tome neki dan razmišljala i naletila na onaj citat Maje Angelou i sad opet naiđem na to kod tebe. Poruka za ovaj mjesec, a i duže.

    OdgovoriIzbriši
  19. I meni je ovaj decembar prisjeo, ma zapravo cijela godina može ići u p.m.! Pa da, imaš pravo, bolje je biti ljut nego tužan...možda ipak nešto pozitivno izađe iz toga:)

    OdgovoriIzbriši
  20. ouuuu ti kao da si u mom mozgu danas,nema dana u mom životu a vjerovatno ni u tuđima da se u njemu nekome više wtf stvari desilo znaš kad mi je prijateljica ponudila šljivu (AJ NOW!) nisam razmišljala uopće o pijenju samo u koji zid je baciti.ali prođu stvari i nasmiješ se tome više nego ičemu.drž se pajdo nema tih dana još puno(valjda se i troše damn!!!) ;)



    Rođendansko darivanje na mom blogu!
    Birthday giveaway on my blog!
    http://babylovesfashion.blogspot.com/2012/12/roendansko-darivanje.html

    OdgovoriIzbriši
  21. ...a gdje da se pričvrlji plusić za ovaj subotnji...:)

    OdgovoriIzbriši
  22. a znala sam da će takav post slijediti. ko mi kriv kad čačkam mečku. bitno da si se ti vratila u staru sebe. :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Rekao mi nedavno jedan kompetentan lik da ispod ljutnje uvijek leži tuga. A ti si jako lijepa. Cmolji koliko hoćeš, uvijek te čitam.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi