O zubaru i ljubavi

Zaspim jučer u kadi. Stalno mi se to događa. Ja sam budala. Probudi me lupanje po vratima. Majka. Ne trebaš ti biti kod zubara u pol 2? Jer sad ti je 13:21.
Sklizuckanje u ručniku do sobe, brzinsko navlačenje odjeće i proklinjanje zime i leda zbog kojih moram navući i čizme da se ne ubijem po putu, stavljanje kape na mokru kosu (još jedan fuuuuuuck!!!) i sklizanje do zubara ovaj put po ledu. Ulazim u čekaonicu u 13:30.
Tamo stoji neki tip. U odijelu i kaputu. S aktovkom. Je li netko unutra? upitam nakon što sam pozdravila. Čovjek uzima dah. Iritantna navika. Kao da se spremaš roniti, a ne pričati. Niiiiiiisam siguuuuuuuran, odgovara sporo, afektirajući. Čuuuuujem glasoveeee. Možda je unuuuuuutra paaaaaacijent, a možda razgovaraju međuuuuuuusobno. A možda su u šumi. Dvije rečenice, i već mrzim tipa. U redu, odgovaram. No, on nastavlja. Jeste li naručenA? Sad ga već službeno mrzim. I ja, kimne glavom. Ma jesi, kako da ne. Paaaaaa ćemo vidjetiiiii. Meni je pukao moooooost, znate, paaaaaa saaaaaaamo treeeeebam dogovoooooor oko toooooooga, ako ste suglaaaaaasnA. Yup, mrzim ga. Njegovo afektiranje, njegovo preseravanje nepismeno, njegovo sporo izgovaranje svake jebene riječi i uzimanje daha prije svake rečenice. Jer još ne znamoooooo što ćemo s tiiim. Mislim, ona ne znaaa. Ja sam svoje učiniooo. Slomivši ga. Slomivši. Vau, kako pametno zboriš. Školovano zvučiš. Samo zbog te riječi si zaslužio diplomu. Diplomirani pretenciozni majmun. 
Zapravo, trebala bih se zabrinuti. 6 milijardi ljudi, a ja podnosim oko 200. Od kojih želim u svojoj blizini maksimalno 20. A možda i ne bih. Nije li bolje umjesto people's person biti osoba onih nekoliko odabranih? Predana njima? Nije li to iskrenije? Nisu moji prijatelji manje debilni od tuđih. Nisam ni ja neka sreća. Ali možda je smisao druženja u tome da nađeš grupu debila s kojima možeš biti debilan, ovakav kakav jesi, i da te oni vole unatoč tome? Jer kao što one koje zanima sve, zapravo ne zanima ništa, tako i oni koji vole sve, zapravo ne vole nikog. A najmanje sebe.

Primjedbe

  1. Ne s mokrom kosom van i da nisi sjedila na betonu! Ovo pred kraj mudro zboriš, jesi dobila inekciju pa udara sad? xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajde se spremi radije, nemoj da te čekam :P

      Izbriši
    2. haha ma već sam ja gotova, sad rokam po kavi, bit ću ko ona vjeverica iz Over the hedge xD

      Izbriši
  2. Ne znam da li ima nesto sto me vise nervira od smrtno i ubitacno presporog pricanja. Ili kad nesto kazes a on ni da bekne. Ni Da, ni Ne, nego bleji... Ufff.. Nogom u dupe, pa da se malo ubrza :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Takav je jedna moj prof na faksu, ubija covek koliko zna da udavi.. I sta je bilo na kraju, ko je usao prvi, ti ili on?

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja ga ne podnosim :)
    opcenito me nervira kad neko razvlaci svaku rijec :S
    ja podnosim nekih 20 ljudi, a 5 eventualno zelim oko sebe...
    bolja si od mene, pst ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo čuj izašla mokre kose po ovoj zimi. Kad ti se usta okrenu za 90 stepeni. :p

    I nema 6 milijardi, nego 7. :p

    OdgovoriIzbriši
  6. ovaaaaj ;) mislim da je 7 milijardi u pitanju. oni koji bi ti bili super vjerojatno žive dijagonalno suprotno na planeti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Moj zubar je Nevena (Fashion and bones) tako da mi ona tera strah i nikad ne moram da cekam dugo na red. :D
    I ja podnosim malo ljudi, a volim jos manje, ali mi je tako bolje. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne treba da se brineš, to samo znači da nisi debil. :P
    I koji je epilog, ko je prvi ušao? :D

    OdgovoriIzbriši
  9. mrzim ljude koji su sa svima super. površni licemjeri.

    OdgovoriIzbriši
  10. nevolim ni presporo ni prebrz pričanje. sa mokrom kosom nikako ne ić vani!

    OdgovoriIzbriši
  11. Pridružujem se apelima za neizlaženje iz kuće s mokrom kosom!

    Ja inače mrzim sve ljude sa iritantnim navikama, kad ispuštaju zrak dok pričaju (ne znam kako to objasniti drugačije, nakon svake riječi kao da izgovaraju glas k ali kroz nos ispuste zrak), ili kad cokću jezikom čačkajući ostatke ćevapa od prije 3 dana...

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne idi bona mokre koseeee taman da se ordinacija zapalila :D nego, što te više čitam uvjerena sam da nisam nikakav monstrum, i ja mrzim sve živo i neživo ... smetaju mi dosadnjakovići, pametolozi koji nikad ništa pametno ne kažu, oni što se zajebavaju i kad ne treba, štreberi, ulizivači, ljudi ssa čudnim navikama, neuredne žene, muškarci itd :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Zaspala u kadi? Hahaha, nije mi se nikada desilo :D Što se tiče podnošenja ljudi, a ono, dobro da ih podnosiš i 200, nevjerovatno je koliko su ljudi danas iritantni. Zapitam se jel' do mene ili do njih.

    Pratim te.

    http://red-flair.blogspot.com/

    :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Savrseno normalno. Nema nista da te brine. Broj iritantnih ljudi svakim danom raste i normalno je da se odbrambeni mehanizam aktivira.

    OdgovoriIzbriši
  15. ako išta mrzim to je razgovaranje s nepoznatim ljudiam u vlaku, u čekaonici.. bilog gdje.. :) uopće nemam potrebu ubijati vrijeme na taj način.. pogotovo kod zubara kad samo mislim kad ću napokon ja na red..

    a ovo: jeste naručena ili npr. kad kažu njih dvoje za dvije osobe istog spola.. aaaa.. uši ili oči mi prokrvare :D valjda misle da je to ispravno pa se prave pametni :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Joooj, mokra kosa je ljeti super, ali zimi baš i ne :( A taj zvuči kao dalmatinac ako rasteže govor :D Ali mislim da bi i meni brzo digao tlak!

    OdgovoriIzbriši
  17. People haters anonimus :), ne grupa za liječenje grupa za širenje.

    OdgovoriIzbriši
  18. hahaha frajera treba zatuc, a ovako kad rantas o ljudima, bas me zanima jel bi u rl bila jedna od onih koje podnosis ili bi dobila post negdje u ovom bespucu XD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi