O svemu i svachemu

Mucek mi je bolestan, to znate. Na antibioticima je i krajem tjedna ga vodim na turpijanje stražnjih zubića (pod narkozom). Muka mi je od samog razmišljanja o tome. Trenutno ne jede i i dajem mu vode na bočicu da ne dehidrira.
Sashkonela opet ima party, pa svratite. Najbolji party u regiji bez konkurencije.
rainbow ofce just because
Dobila sam nagradu od Knjižničarke u zemlji čudesa. Moja zahvala debelo kasni, ali bolje ikad nego nikad, zar ne?

A dobila sam i pitanje gdje sam kupila papuče iz ovog posta. Dakle, papuče slične ovim vučjim, samo tigrove šape kupila sam u Offertissimi, papuče-svinje na slici također nisu moje, ali Jelen je prethodnih godina imao svinje, konje, pse i slične životinje u svojoj ponudi.
Do idućeg posta (sutra, obećajem), ljubim vas (ako vam ne paše, tko vam kriv), volim vas,
da, Dajdža, patetična sam, tuži me
i nemojte biti ljuti što ću vas još žešće izmasakrirati u horor priči. Konačno, sami ste to tražili. I sve za vas.

Primjedbe

  1. Jadna pufna :/
    Sad moam da se vratim na pricu posto sam neke delove prespavala ocigledno..

    OdgovoriIzbriši
  2. A naviko je Dajdža na patetiku sa vama... :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Muceku želim brzo ozdravljenje! To je čudo kako se može čovjek uz životinju vezati tako da te razumijem potpuno. Držim fige.

    OdgovoriIzbriši
  4. http://25.media.tumblr.com/tumblr_md55dfV1491r4alnuo1_500.gif

    OdgovoriIzbriši
  5. Želim da Mucek brzo ozdravi :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj nadam se da ce Mucek pod hitno ozdravit i da ce sve dobro proc s turpijanjem

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi