Nagrada i razotkrivanje

Pokupih ovu nagradu kod Sare na blogu, ne toliko što volim nagrade, nego što volim tagove. Ova nagrada kaže napisati 7 stvari o sebi i tagirati 15 blogova. I da vam odmah kažem...
Naravno, neću vas odmah na početku tagirati, tako da morate strahovati do samog kraja ovog posta. Kršiti ruke, moliti, preklinjati i kako to već ide.
Nego, 7 stvari koje o meni niste znali... (jasno vam je da mi je ovo sve veći i veći izazov s obzirom na to koliko serem o sebi na blogu?)

1. Uvjerena sam da vrtni patuljci imaju prljavu maštu.

2. Nema previše stvari za koja bih bila spremna umrijeti. Ne smatram se zbog toga manje principijelnom osobom. Samo inteligentnijom. Kao što je rekao Groucho Marx, Those are my principles. If you don't like them I have others. Osim toga, teško je boriti se za ono u što vjeruješ ako si mrtav.
3. Emotivno se vežem za sve što je mekano.
4. Mislim da bi me se lakše nagovorilo da gola plešem oko štange, nego da pjevam.
5. Mislim da sam rođena s nekim staračkim pogledima na svijet.
6. Opet sam single. I za divno čudo, odgovara mi da jesam.
7. Sara kaže da joj je neugodno, a ja nekako mislim da sam vam rekla daleko intimnije stvari. Moj broj grudnjaka je 85D. Sad znate i to.
A tagirani sretnici i sretnice su...
1. Alma
2. Minela
5. Tina
6.  FairyAna
7. Nevena
8. girly girl koja je u komentaru spomenula neki glitter tag, molim da mi se objasni o čemu se radi, jer sam iznimno zainteresirana!
9. Girly
11. azzie
12. Pippy
13. Maja
14. Amina
15. i Dajdža. Za kojeg se nadam da će nam napisati koji broj grudnjaka on nosi. Osim toga, mislim da je baš zgodno njegovom blogu dati epitet lovely.

Naravno, svi koji niste, a silno želite biti tagirani, prekršite pravila, podivljajte i tagirajte se sami.
Vi koje sam tagirala, feel free to hate me now. Uživajte u ostatku vikenda!

Primjedbe

  1. S 4. se posve slažem, tj. i sama tako nekako mislim :D. Glazbeni mi je bio gori predmet od matematike jer je uvijek postojala šansa da će profki pasti na pamet da nas potjera da pjevamo, solo.
    A za prvo, nasmijah se baš. Tako nešto treba otisnuti na majice i prodavati 8-)
    I hvala što si me tagirala :D. Planirala sam objaviti nešto slično :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihih hvala ne tegiranju :) Hm, ne postoji glitter tag na žalost, ali ja ću ga izmisliti jednom!!! :p Nego, mislila sam na ove "oznake" koje su s lijeve strane na tvom blogu. Pa sam vidjela da imaš oznaku 'glitter' i da imaš samo jedan post s glitterom, a ja hoću više!!! Hoću tvoje glitteraste lakove, sjenila, posipaj se glitterom (a ne pepelom :D) i i i piši još postova o tome :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesssss nisam na listi xD Mislim da bi mi trebalo tri tjedna da smislim 7 stvari o sebi koje nisam rekla na blogu a da su dovoljno pristojne za javnost :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovaj si put pošteđena. čuvam te za neki stvarno teški tag :P

      Izbriši
    2. Moram se pridruziti Misty. :D

      Izbriši
  4. gif žene s mačkama hahahahahha tako ću i ja jednog dana :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvaaaala za tag, i ja sam single, haj daj pet =D haha =D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme ne spominji mi mekane stvari, uskoro od njih više neće bit mjesta za mene u sobi, prije su u pitanju bile samo čarapice, sad majice, dekice, kapice...sve sam gora :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahaha, imamo par sličnosti, ali se smijem ovom tvome pod 1 i 4. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. haha,zakon si! hvala na tagu,igrala sam već ove igrice na mom prvom blogu ali nemam nista protiv još jedne takve. ponavljanje je majka znanja,ne?

    OdgovoriIzbriši
  9. buahahaha nisam tagirana :D single and happy definitivno i moj opis :)

    OdgovoriIzbriši
  10. De ponovi, KOJI BROJ GRUDNJAKA :D ?

    OdgovoriIzbriši
  11. ehehhhhe kraljica, čitala sam par puta tvoje postove i zaista me svaki put nasmiješ, ali zaboravila sam da te pratim, pa sam se svaki put snalazila da dodjem ponovo na tvoj blog, ali sad neću zaboraviti , popraviš mi dan uvijek :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala na tagu ;)
    Umirem na gif s mačkama!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Iz nekog razloga nisam te povezivala s četvorkom :D Mislim, nije da sam na to potrošila neprospavane noći, al eto, iznenadila si me :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi