Koliko moraš biti glup...

... da bi bio sretan? Muči me to pitanje.

Ne osjećam se posebno pametno, ali izgleda da sam genijalka naspram prosječnog čovjeka. Tako da krivim sve prosječne što nisam sretnija. Jebite se, prosječni! I oni gluplji od njih!
Imam problem s obrvama. Tuđim. Kunem se da bih radije gledala kako žene hodaju uokolo izgledajući poput Fride Kahlo nego s nacrtanim obrvama. Kad ja vidim nacrtane obrve, to je jedino što vidim. Ne mogu si pomoći. Samo se zablejim u te obrve i pokušavam procesuirati to što stoji ispred mene. Voljela bih da mi netko objasni što dođe osobi koja počupa svoje obrve. Probudiš li se jednog dana i kažeš fuck it, ne trebaju mi? Mislim, nije da si tako pošteđen čupanja. Veći je problem održavati nepostojeće od postojećih obrva. Ne znam. Ne razumijem.
Danas su mi 4 puta zvonili na vrata. Bezveze. Neka je susjeda mislila da ja prodajem male kućanske aparate. Pa sam je jedva uvjerila da ne prodajem. Pa kako ne... Došlo mi da joj prodam svoju mikrovalnu samo da odjebe. Dala bih joj i mikser gratis. Sve mi se nekako čini da ona nije došla po aparate. Možda misli da dilam. Ne bi me čudilo. Čim nisi divan, krasan i prpošan, odmah se drogiraš. Tako mi je neka baba objašnjavala za jednu curu iz zgrade da se drogira jer Uvijek je živčana kad me vidi! Nije to dokaz da se drogira, teta. To je dokaz da se NE drogira. Drugi put je bio poštar da me pita gdje žive neki ljudi za koje nikad nisam čula. Treći put je neki lik slučajno meni pozvonio kad je pokušavao upaliti svjetlo u hodniku. A četvrti put nisam ni išla vidjeti tko je. Meni našli zvonit. Treba mi zvono koje zvuči kao lavež bijesnih pasa. I opaki natpis na vratima.
Podsjetila me ta priča s kućanskim aparatima na jednu videoteku ovdje u kvartu. Brat čuo da je daleko bolja od naše. Bila sam u njoj triput i svaki se put vratila doma bez ičeg. Kad bih zatražila neki film, nikad nema. I još me gleda lik kao da tražim gnojivo za vrt u videoteci. Kažem ja bratu, ta je videoteka paravan za nešto. Još se tome smije.
Kad već pričam o susjedima, posvađala sam se s jednom susjedom. Ne događa mi se to često. Ženi smeta što tu i tamo bacim šaku hrane za ptice, da imaju što jesti. Ne, ne pada to njoj po balkonu. Ne, ne dolaze ptice njoj na balkon i seru po njemu. Ptice dolaze na travu iza zgrade po kojoj ionako nitko ne hoda i jedu. U čemu je problem? Žena ne voli ptice. Više joj ni ja nisam simpatična, kaže.
Mrzim e-mailove koji otprilike glase Ti si mi najbolja i imaš veliko srce i zato jer te volim zauvijek proslijedi ovaj mail svim svojim prijateljima koje voliš najviše a možeš i meni vratiti a kad to napraviš anđeo će učiniti nešto cmolj cmolj zbljuv zbljuv. Taman da i idem to nekome slati, sigurno ne bih vratila. Nisi mi prijatelj ako mi to šalješ!
Nevjerojatno mi je kako ljudi danas odgajaju djecu. Nipošto nisam pristalica iživljavanja na djeci i svakako podržavam pružanje podrške djeci, da se razviju 'n' shit. Ali (iako moji roditelji možda nisu primjer najboljih roditelja na svijetu) mene nisu odgajali tako da me redovito hvale i da svaku moju pizdariju proglase naprednom i očekivanom. Dijete maže zid govnom, piše u jednoj knjizi o odgoju da je to normalna faza. Čuj, normalna... Ja sam tu fazu nekako preskočila, jer da nisam, majka bi se pobrinula da mi to bude posljednja faza. U što se razvije dijete koje hvale za sve što napravi? U ništa, eto u što. Ostane na istom nivou na kojem je bilo, i hoda okolo čudom se čudeći kako nitko ne misli da je čudesno i divno i najbolje i najpametnije i najljepše. Kao što misli njegova mama.
Ako mi ikad dođe da pročitam knjigu u kojoj pišu kako odgajati djecu, prvo pogledam koliko djece je odgojio autor ili autorica. Čitati što o odgoju piše doktor psihologije bez potomaka, isto je kao da vas pravogovoru uči osoba koja muca. Besmisleno. No, dobro...
Napravila opet danas profil na Goodreadsu. Take two. Pa malo gledala čega sve ima. I vidjela ovo:
Da mi je netko rekao da postoji 176 knjiga o gay ljubavi između invalida... Ne bih mu vjerovala. Ali eto. Ima.

Primjedbe

  1. http://25.media.tumblr.com/621c2ef20ac3565f18e65faafe379100/tumblr_mfc6b3fDkM1rjbipoo1_500.jpg hahaha ovo sam jucer vidjela, pa sam se smijala kad sam citala post, =D a sto se tice bacanja hrane pticama, i ja to radim kad je snijeg pa stavim stari kruh na balkon, i gledam ih kako slatko jedu, =D aww bude mi zao =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao jednom sam kao curica RUČNO pisala više od 10 pisama, svako pismo imalo 3 stranice valjda, jer je moja mama dobila lančano pismo i ja nisam htjela da joj se nešto loše desi :D Eto. Nisam htjela ništa prepustiti slučaju :D Ljude koji mi šalju takve stvari emailom danas ignoriram i prezirem s visoka :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ako se dobro secam nikad nisam govnima mazala zidove, verovatno bi me nana osakatila da jesam. Mada secam se jedne drugarice iz osnovne, koja je pricala kako je jela svoja govna. E sad da li je lagala ne znam, ali zasto bi neko izmisljao pricu o tome, ni to ne znam.
    Ja od kad je pao sneg ostavljam pticama stari hleb na terasi i niko se jos nije zalio, mada ne bi me zacudilo da se neko pobuni, jer su u ovoj zgradi gde sad zivim sve neke mrzovoljne babe..

    OdgovoriIzbriši
  4. Presretna sam što već godinama nisam dobila niti jednu tu lančanu poruku, prije mi ih je stalno sestra slala dok nisam ispizdila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Najgore je kada neka plavusa ima crne iscrtane obrve :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Slažem se sa svima navedenim! Proklete babe -.-

    samo za tebe:
    Danas je subota i ako proslijediš ovu poruku na 20 adresa za sedam dana opet će biti subota. Jedan moj prijatelj nije proslijedio i u roku od 24 sata došla mu je nedjelja! :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne znam koliko knjiga ima o romansi s kentaurima, ali eto ima ih: http://www.goodreads.com/book/show/4827850-unbridled-centaur-chronicles-1
    Ili romanse s zombijima:
    http://www.goodreads.com/list/show/8734.Zombie_Romance
    Normalno? Ha! Ja više ni ne znam šta je danas normalno

    OdgovoriIzbriši
  8. ja sam toliko tih lanačanih pisam kopirala i svega 2 takva maila prosljedila. a onda sam nedavno napisala na fb profilu da mi takve mailove vise ne salju. za divno čudood toga dana vise nisam dobila mail za salji dalje

    OdgovoriIzbriši
  9. Moj je drugar muvao devojku po mraku i poljube se oni a on nosio kacket, kasnije odu u kafic i on vidi da joj je razmazao obrvu sve do kraja obraza... xD Vise se nisu videli! :D Frida Kalo rulZ! :D
    Feces faza! :D Pa da, normalno je to -_- decu prave nesposobnjakovicima.
    Sesta slicica, ja tako nekad ljudima kao psihoticna domacica sa sve osmehom kazem ovakvo nesto! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. ovo s mikrovalnom i mikserom hahahahha xD
    jooj sad si me sjetila kak si je jedna cura na maturalcu u 7. razredu skroz obrijala obrve i takva šetala po gradu ko da se niš nije dogodilo. drugi dan se pojavila s nacrtanima. stvarno ne znam kaj je od tog dvojeg bilo gore. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Sta je to sa obrvama ovih dana. Neki dan vidim status na fejsu: "Ooooo vi divne kraljice obrva, kupite si naočaleeeeeeee!!!! -.-'" Ja u zadnje vrijeme nisam puno medju ljudima pa sam mirna :)
    Lancane mailove sam samo od mame dobijala jedan period kada je otkrila mail, ali prestala je kad je vidjela da ignorisem to i kad sam joj oko 100 puta rekla da prestane. Ne znam sta je bilo presudno od to dvoje. Sad posalje ruzu za 8. mart i pokoji za neke dr praznike, podnosljivo.
    Za stalna kucanja na vrata: preseli se na selo. Ja ponekad cak i prizeljkujem da mi ko iznenada dodje na vrata.
    Izdrzi, bice boljih dana. Da te tjesim ovim smakom svijeta, nazalost, nema ga, ocito :)
    Citam tvoj blog redovno i iako ne komentarisem uvijek, ne znaci da ne volim tvoja piskaranja :)
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  12. Takve mailove brisem po kratkom postupku. Mani me se covjece!
    Joj, to crtanje obrva! Why the fuck would somebody do that?! Ja to zovem Sestar Style.

    OdgovoriIzbriši
  13. najbolje su mi one koje ljeti imaju crno nacrtane obrve, pa onda na kupanju plac i cika jesu li joj se izbrisale obrve XD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi