Još jedan o životnim ulogama - koja je vaša?

Čini mi se, ljudi nisu toliko različiti od stvari. Razmislite. Neki su poput komada nakita, ljudi ih žele da bi oni izgledali bolje, možda nisu bogzna kako korisni, ali gode egu. Drugi su pak poput nekog gadgeta. Ponekad korisni, ponekad stvar statusa, redovito zabavni. Treći su, dalje, kao komad namještaja. Tako i ja. Mislim da sam stolac. Obični stolac.
Kad si stolac, nitko nema osjećaj da si nešto bitan. Dobro je da budeš, tamo negdje u kutu. Dok ima udobnih fotelja, ili pak raskošnih kreveta, novih dizajnerskih rješenja na koje možete spustiti svoje dupe, nećete ni gledati taj stolac. Zašto i biste, uostalom? Sve dok imate neki bolji na kojem se možete odgurati nekamo, ili okretati da zadovoljite dijete u sebi. U redu, sjetit ćete ga se, koji put. Možda ćete ga opsovati kad se udarite u mali prst, jer što sad tu radi taj prokleti stolac, samo smeta. Ili ćete stati na njega da dohvatite nešto daleko zanimljivije. I zaboraviti kasnije koliko je stabilan i pouzdan. Uostalom, to je samo stolac. Nije kao da vam treba.
Stolac ipak dobro dođe kad vas zabole noge. Nećete razmišljati o tome da ima i udobnijih, neće vam smetati što nema kotačiće, nije bitno uklapa li se u prostor i dive li mu se vaši prijatelji. Jer kad zabole noge, stolac će poslužiti. Jako dobro. A nakon toga, uvijek ga se može odgurati u isti kut iz kojeg ste ga izvukli. Psovati jer vam samo smeta. Samo skuplja prašinu. Nikako se ne uklapa. Sasvim je bezvezan. Beskoristan. Suvišan. Šta će vam. I to je istina. Sve dok vas opet ne zabole noge.

Primjedbe

  1. Ima tu istine, iako mislim da mora biti nekih "stvari"/tipova ljudi koji nisu beskorisni ili nepoželjni u tolikoj mjeri :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima, ovo je samo jedna generalizacija proizašla iz frustracije :)

      Izbriši
  2. ja priznajem samo stolce. u kući nemam nijednu fotelju niti dvosjed ni išta slično. stolci su zakon! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da si mi malo bliže, ja bih ti vako opalio koji šamar da malo dođeš sebi. Budi ti tužna i žalosna, to je uredu. Al nemoj živa bila bit patetična. Em ti ne pristaje, em je patetično. Emoti su patetični. Sapunice su patetične. Ovi sa slike su patetični. http://spampylove.files.wordpress.com/2011/02/pathetic.jpg
    Ti nisi ni jedno od toga. Nisi ni stolica.

    Prema tome, saberi se i dođi sebi. Tuguj dostojanstveno, kakve crne stolice i gedžeti. Nemoj da ti ja dolazim gore...


    :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. virtualna šamarčina, jel? ok, obavljeno.

      Izbriši
    2. Nije. Nego ona prava, sočna, puna ljubavi i razumijevanja. :p

      Izbriši
  4. eh tak se nekak i ja osjecam u zadnje vrijeme. uvijek svima na usluzi, al me se rjeđe sjete kad je sve ok. nije mi pala na pamet ova usporedba, al je totalno na mjestu, makar ima i dajdža point.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ako ćemo o stvarima, ja sebe vidim kao prvu pomoć imam osjećaj da ljudim alijepim flastere na dušu

    OdgovoriIzbriši
  6. A svi se osecamo kao stolica nekad, ali nemoj da mislis da ti i jesi stolica, to tako samo dodje, kad se dogodi niz sranja i kad se osecamo bespomocno. (Inace kod nas je stolica i kaka :D)
    Ti si jedna od ljudi zbog kojih bih volela da vozim neku metlu ili neko ludilo od prevoza, ili teleport(sto bi bilo najkul) kako bih mogla da prevalim silne kilometre i druzim se sa tobom! ^^ Eto, to ti nisam nikad rekla...pa mi sad doslo! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stolica je kakica, da. zato ja kažem stolac :P

      i bilo bi kul da se posjećujemo na metlama :D

      Izbriši
  7. Kauč na kojem zakunjaš i probudiš se s osam ukliještenih stvari diljem tijela...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi