Jebiga. Šta ceš...

Imam milijun teorija. O svačemu. Ja sam jedna od onih iritantnih osoba koje imaju teoriju o gotovo svemu. Zabavlja me to. Uopće ne moram biti u pravu. Glavno da imam teoriju. Dva su razloga zašto mislim da su moje teorije podnošljive. Prvo, ne namećem ih drugima (samo ih upoznajem s njima) i drugo, moje su. A kako išta moje može bit nepodnošljivo?
Imam tako teoriju o tome da svaka žena ima daddy issues. Imam nekoliko teorija o odgoju. Svakodnevno se sjetim neke nove o životu. Sve mi dođe da napišem knjigu. Super stvar s teorijama (kad si ja, na primjer) je što tvoje teoretiziranje nema nikakvih posljedica. Mogu srati koliko želim. Oni koji me slušaju su prepametni da me poslušaju, oni koji su dovoljno glupi da idu za tako nečijim teorijama, ionako me ne slušaju. Nikakve odgovornosti. Sjajna stvar.

Kaže mi Lj. da sam se promijenila. Da sam sad ok sama sa sobom. Ne znam koliko to prije nisam bila ok. Ali shvatila sam konačno (valjda) da i nemam nekog izbora po tom pitanju. Bila ja ok sa sobom ili ne bila, ja sam opet ja. To je kao s vremenom. Možda ti ne paše oblačno, ali jebiga. Šta ćeš. Tako sam i ja daleko od idealnog, ali jedino šta imam. Jebiga. Šta ćeš.

Primjedbe

  1. "Mogu srati koliko želim." Srz mog postojanja, a nekad i samu sebe zacudim kolicinom proseravanja. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja imam teoriju o skoro svemu i svachemu. I skoro uvek nadjem neku zrtvu koja ce da me slusa dok serem ili bar da se pravi da slusha. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj uspostavljam i ja tako nekad teorije. Pa kad mi nadodje tako kad sam u drustvu, pocnem mlatit, a oni me svi gledaju kao da mi je pita na glavi. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobri ti ovi tagovi. Javi se pa ćemo nešto smisliti glede realizacije. :p

    I meni nisi rekla ni jednu teoriju. :P

    OdgovoriIzbriši
  5. ma voli bona sebe, to je najbolje i jedino podnosljivo :D

    OdgovoriIzbriši
  6. To je odlicno. Bar meni. Jos bolja mi je razmjena teorija sa srodnim dusama. I onda neko od raje bahne, posmatra razmjenu i na kraju pita: Jel' to vas dvije u siframa pricate? XD

    OdgovoriIzbriši
  7. Teorije <3 Obožavam ih! Pogotovo kad me nekim danima prosvijetli pa samo lupam razne ideje/teorije.... i definitivno tada ne mogu začepiti i zadržati za sebe nego dijelim okolo svoju "mudrost" :D

    OdgovoriIzbriši
  8. hahaha moje teorije su zakon, ljudi bez teorija su dosadni, jedino sto je gore je kad netko postane preuvjeren u svoje pa previse prosipa pamet okolo

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi