Hvala i znam

Mislim da bi se popis novogodišnjih odluka trebao zvati Sve što ni ove godine neću napraviti. Jer ako ćemo iskreno, jedna od najdivnijih stvari u životu je činjenica da svaki sat može biti novi početak. Svaka minuta može biti novi početak. Ako STVARNO želite početi. Ili prestati. Ne treba vam nova godina.
Mislim nekako, ipak je kraj godine (ne znam šta to točno znači, vrijeme je ionako relativno, right?), ali možda nije loša ideja reći u zadnjem Hvala i znam postu ove godine, na čemu sam zahvalna i što sam naučila. Nemam namjeru ponavljati se (ako vam je do toga, uvijek možete provjeriti tagove na blogu i čitati unatrag). Što se tiče nove mene, ne morate se bojati!
A ove sam godine zahvalna na prijateljima...
Zbližavanju s mojom S., našem zajedničkom spid dejtu kao i ostalim pokušajima... I pogreškama...  Stara, nitko ne piše fijasko kao ti!

Na svojoj J. koja je svašta prošla sa mnom, a bome i bez mene ove godine.

A zahvalna sam i na ostalim prijateljima koji se još uvijek ne prave da me ne poznaju na cesti, iako me ne bi čudilo da uskoro počnu.

Zahvalna sam na novim ljudima koji su ušli u moj život... kronološki to su:

Lj.
koji me uvjerava da nisam luda (onda kad nije previše zauzet govorenjem da sam luda),


i BFF s kojom ću tračati i u staračkom domu.

Zahvalna sam na svim stvarima koje sam dosad naučila, bez obzira na to što sam neke zaboravila... život će me već podsjetiti... opet...


Zahvalna sam na svom mozgu, kao što bi rekao Woody Allen, to je moj drugi najdraži organ. Vjerujte, svašta mi priušti. Mozak, ne Woody.


Ove sam godina izgubila mnogo... dva člana obitelji i posao... Usputne žrtve neću ni brojati... Ipak... Tek onda kad pomisliš da je kraj, došao si do svog početka. I dalje stojim. Zahvalna sam na tome.


Ako ćemo iskreno, ne samo da stojim, nego sam super.
i fino mirišem. fak jea.
 
Na kraju zahvala, hvala vama koji me čitate.

Što sam naučila?

Život je zajeban...


Nisam ni bolja ni gora od ostalih. A niste ni vi.


Život je nevjerojatan. Možda je nevjerojatno težak. Možda nevjerojatno glup. Ali uvijek čudesan. Sam po sebi.


Bitno je s vremena na vrijeme naučiti nešto o sebi. Da možeš dalje.


Pravila nisu uvijek dosadna. Nekad su zabavna. Kad ih prekršiš, npr.


Nije loše nekad pokušati nešto nevjerojatno. Nemate što izgubiti. A ako i izgubite, nije kraj svijeta.

hint: ako se znate sebi smijati, ne smeta vam kad to čine drugi!

Konačno... Sve je moguće...


Pa i da ja odgovorim na pokoje pitanje.

Primjedbe

  1. Ja se trudim da ne menjam puno sebe iz godinu u godinu cisto imam parolu koje se drzim za tu godinu. Za 2012. je bilo : Nemoj da dozvolis da te izgovor mrzi me da izlazim sprecava od zabave sa prijateljima. A za ovu ce biti: Ispuni sve svoje ideje i putuj vise ! I meni je drago sto te citam skoro godinu dana :-****

    OdgovoriIzbriši
  2. Citam post i spontano pevusim
    http://www.youtube.com/watch?v=4Fc67yQsPqQ

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam znala za poso..jbga .
    sve je to rokenrol, želim ti puno ugodnih iznenađenja u idućoj godini;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tebe mi je uvijek drago čitati :) I želim ti bolju novu godinu :))

    OdgovoriIzbriši
  5. dobar uvod, imaš pravo! meni je prošli doček nekak najviše i obilježio ovu sjebanu godinu. al umjesto kojekakvih novogodišnjih odluka, lista i sličnih gluposti, ne bi bilo loše prisjetiti se svih dobrih i loših stvari i na kraju krajeva izvuči neku pouku iz njih. eto, odlična ideja za zadnji post u 2012. :)
    u svakom slučaju, drago mi je da sam naišla na tvoj blog, naučila ponešto novo od tebe, a bome i o tebi :) vjerujem da će nova godina biti još bolja i zanimljivija.

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim čitati tvoje postove, tako su nabijeni... svime i svačime!!! Ne mogu ni sročiti. I dirnu me i nasmiju i drago mi je što sam te "otkrila" i čitat ću te i u 2013. A tebi neka bude bolja, da dio "onoga na čemu si zahvalna" bude puno duži od svih ostalih. I od Woodyja :D
    Pitanje: a koji ti je to onda najomiljeniji organ, kad je mozak na 2. mjestu? Hihi :D

    Glitter glitter in the air... pusa musa

    OdgovoriIzbriši
  7. nema na cemu, ono sto se u novoj godini nece promijenit je to da cu te nastavit citat :) mooja godina? nezanimljiva, parne su mi uvijek sugave, cekam ovu trinaestu

    OdgovoriIzbriši
  8. Bit će ili bolja ili gora, ali bit će :). Nekako je najljepše iščekivanje, kad već dođe nikad ne bude onako kako maštaš.
    Žao mi je zbog posla, jbg, znam kako ti je, ali znam da će biti i bolje.
    I naravno, u smijanju sebi je ključ sega, zdrave pameti ponajviše.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ljudima valjda treba nešto da definišu novi početak. Ponedeljak, iduća sedmica, idući mjesec, iduća godina...Dobro je dok ispoštuju to što si obećaju :P

    Ja jedva čekam iduću godinu, samo da ne bude gora od ove i ja sretna :)

    http://red-flair.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Želim ti da dogodine budeš imala još puno hvala i znam, da ih podijeliš s nama, pa da i mi znamo na čemu biti zahvalni i da naučimo nešto novo. :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Definitivno sam zahvalna na ovom blogu. Hvala puno tebi na ovakvim postovima.
    Zelim ti bericetnu godinu. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. baš sam se pitala gdje si! Sjajna rečenica o kraju i početku. Sjajna. Istina, početak je uvijek sada.

    OdgovoriIzbriši
  13. Pravi post za kraj ove goine,nek ti 2013 bude sretnija,uspjesnija i puno puno bolja nego ova na izmaku :D Citamo se i dalje
    P.S Hvala na nagradici ne mogu se sjetiti jesam li se zahvalila u nekom proslom postu,a i msrko mi trazit pa eto <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Mene zanima gde nalazis sve ove gif-ove i slicice? :) i koliko ti vremena treba da pronadjes odgovarajucu za post i sve da poslozis? :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi