Hvala i znam

Ako ste mislili da ga danas nema, prevarili ste se... Ovo je Hvala i znam post, a ja sam...

zahvalna što postoji pizza... nema savršenije hrane. for real.
zahvalna što postoje knjige...
vratila sam se uobičajenom ritmu čitanja i zbog toga sam sretnija nego ikad
zahvalna što imam sposobnost uljepšati nekome dan jednom rečenicom
zahvalna što imam dovoljno blesavih pitanja u svojoj glavi da mi nikad ne bude dosadno
zahvalna na prijateljima koji mi čuvaju leđa u svakom trenutku. volim vas PUNO, PUNO, NAJVIŠE!
a volim i svoje čitatelje, followere i kolege blogere! hvala što svakodnevno proširujete moje horizonte!

Naučila sam...
da sam toliko iznad nekih stvari i ljudi, da nema ni smisla ni potrebe da se spuštam
da je kontroveza nešto što mi leži jer...


i da nije važno što si, nego koliko si dobar u tome... a ja briljiram!
da sloboda nema cijene


i da je jednostavnije ljudima reći da idem na ekskluzivni party
nego objašnjavati zašto me doček nove godine ne veseli.
S druge strane, jako mi primamljivo zvuči onaj običaj spaljivanja svega lošeg u ovoj godini. Imam materijala za pravu, pravcatu, ogromnu lomaču.

Odmorite se ovaj vikend i učinite nešto za sebe. Ako vi nećete, neće ni nitko drugi!

Primjedbe

  1. Tvoji savjeti, najbolji, Hvala i znas to i sama =D =D haha =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, ovo je jedan skroz pozitivan post!! Zar ne bi bilo super da možemo sve loše osjećaje staviti na hrpu i spaliti? Sva razočaranja, svaku negativnu emociju.. Uf, bilo bi "this girl is on fire" :D

    OdgovoriIzbriši
  3. veoma sam zahvalna na knjigama, mislim da ce me spasit ovu novu godinu jer planova nemam, pa je pametnije bit doma i citat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Takodje sam se vratila citanju knjiga... Ma ako imam i 15 minuta za citanje dnevno odmah se lepse osecam! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Pizza se upravo peče.. jedva čekam nom nom nom :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Opet si me pogodila s ovim postom. Tvoji 'Hvala i znam' su najbolji postovi na svijetu planetu. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ...and I love you too!
    Odlican zavrsetak price! http://4.bp.blogspot.com/-QWkLtWCleAU/UNTKMIEdOkI/AAAAAAAALAI/RzftFY2Dd4M/s1600/tumblr_lt5mtj96tH1qdaqdro1_500_large.jpg

    OdgovoriIzbriši
  8. kako se vratiti uobičajenom ritmu čitanja ?!?! Da mi je pronaći odgovor na to. Pizze su mi tako Phytonovske <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi