Hvala i znam

Reče mi Dajdža da ne smijem biti patetična i da se prestanem omalovažavati. Čak mi je i prijetio. Ako mi se nešto desi, znate tko je kriv. To je ujedno i prvo na čemu sam zahvalna ovaj tjedan.
Onda sam dalje zahvalna što imam sve vas koji ste na mojoj strani (sad bih rekla: iako nemam pojma zašto, ali bojim se gore navedenog).
Zahvalna sam i što sam trenutno bez posla, pa ne moram na ovu zimu svako jutro. I što mi ni na drugim poljima ne ide, pa mi barem nije dosadno (to sam jučer naučila da moram tako...). 
Onda sam zahvalna na danu provedenom s BFF, mogla bi nam to postati tradicija.
Zahvalna sam i što sam crvena. Svima se (skoro) sviđa. Žao mi jedino što nisam već prije saznala da svi vole crvenokose. Svašta sam propustila. A za one koji ne vjeruju se prave da ne vjeruju da sam crvenokosa, dokaz:

ajme, izgleda da jesam crvenokosa!
A što sam naučila...Da ne smijem bit patetična, jer će bit intervencije. Onda sam naučila:
Vrijeme liječi dosta toga. Ako ne i sve.
I da je pravi trenutak da počnem kontrolirati svoje misli...

Ugodan vikend!

Primjedbe

  1. O's ja da ti kazem zasto ? I ako neces, ja cu da ti kazem pa ti nemoj da procitas :)
    Zato sto si pametna, realna i kazes sta mislis, zato sto se nikome ne ulizujes, zato sto si ti TI na neki taj specijalan nacin.
    Eto zato mi je drago sto te imam bar kao virtuelnu prijateljicopoznanicu (kad si mnogo daleko za pravo druzenje)
    Aj sad uzdravlje!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      xoxo

      Izbriši
    2. Također! I pored svega toga si crvenokosa, zato to sve pomnoži sa 10 :)

      Izbriši
  2. very fiery red I like it :D Vrijeme lijeci sve, onima koji zele bit izlijeceni

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemoj previse poceti da kontrolises te tvoje misli. Zato blog i postoji - da ih ventiliras. A mi da se pronalazimo u mnogim od njih :) Crvena si, a to aludira na vatrenost i impulsivnost. Bas takvi su i tvoji postovi, i zato ih volim! Hvala i znam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja kad sam bila crvena, svi su obracali paznju i komentarisali to, i sada kad nisam, opet me nagovaraju na crvenu boju, fkt ne znam ni ja sta ima u tom :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa ja ne znam zašto se ti omalovažavaš? Evo ti šamar :D
    Super ti je i boja i frizura. Oću lice vidjet :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Žao mi je za posao, ali baš :(.

    <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi