Glitter i još svašta

Girly Girl je poželjela još glittera, a tu je i BFF koje oči zasvjetlucaju svaki put kad se spomene glitter, pa rekoh... Što da ne izmislim neki glitter tag.
Hm.... Pravila...
- Odgovoriti na ovih 5 pitanja:
1. Opišite kako je izgledala prva osoba u koju ste se zaljubili!
2. Što biste u životu voljeli raditi (idealan posao)?
3. Zašto je glitter važna ljudska izmišljotina?
4. Koja je, po vašem mišljenju, najgluplja ljubavna priča?
5. Da ste životinja, najvjerojatnije biste bili.... zato jer....
- napisati 5 stvari o sebi,
- tagirati 5 blogova.
Eto, bar to možete. Za početak, tagirane su:
1. Misty
4. Matea

Naravno, ja ne bih bila ja da ne naserem još nešto u postu.
Na primjer, jučer sam bila s N. i njezinom E. od koje sam dobila ovo:
Meni se nitko ne veseli kao E. A već sam pisala o tome.

Našla ovu sliku jučer.

Nikad prije nisam vidjela bolji opis statusa single.

Odlučila sam da volim reality emisije. Što su odvratnije i gnjusnije i sramotnije, to ih više volim.
Neki gledaju koje kakve brothere, factore i idole da vide talente i dobre osobe. Ja gledam da vidim budale. I da im se smijem. Jesam li zbog toga malograđanski plitka? Jesam. Kome smeta može me poljubit u dupe.
Često sam u prošlosti donosila odluke o tome kako više nikad neću samu sebe dovesti u situaciju da me netko gazi, da samo dajem, a ne dobivam ništa. Nikad se nisam držala takvih odluka. Jer, fuck it. Ne ide mi to. Ja dajem, that's my thing. U sve uložim daleko više emocija nego što ljudi uopće mogu pretpostaviti. Ubija me to. Hoću li prestati? Neću. Jer trudim se živjeti onako kako treba, a treba tako. Čvrsto u to vjerujem. Rastrgajte me. Ako vam je do toga. Na vaš račun to ide.
Dvije stvari moram upamtiti za budućnost. Pa ću ih eto, staviti ovdje, da me podsjete. Prva...
jer nisam ja tip za dugo, stalno i stabilno. Jebiga. Neki od nas postoje za to da ne budu ničiji. Nije to loše. Samo treba sebi priznati.
Drugo...
Strah je možda koristan mehanizam, ali nekad samo signalizira kad treba skočiti. Skokovi su dobri. Održavaju nas na životu.

Ako vas dočeci vesele, nadam se da će vam sutra biti super. Ako ste poput mene, nadam se da vas neće previše gnjaviti molbama da se negdje nacrtate.
Za one koji su izrazili želju da se više smijem, evo kako se nadam da će to izgledati cijele 2013.
Sutra se ne čitamo, ali unaprijed vam želim, po običaju, ne ono što vi sami želite, nego ono što vam je potrebno, bili vi toga svjesni ili ne.
One ljude, one događaje, one probleme i one sretne trenutke koji će od vas učiniti ono što trebate biti. Drago mi je da je ova usrana 2012. pri kraju,
pozdravljam vas do 2013.!

Primjedbe

  1. i meni je drago da je ova godina mrvu do kraja.
    sve nam najbolje u idućoj! živili!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisi jedina koja ne voli dočeke. Smorim se svake godine, a tako bi mi bilo divno da se to ne forsira :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fuck yeah, ovaj tag mi se dosad čini najzanimljivijim :)) jedva ga čekam u novi post ubaciti :))
    Držim nam svima fige za 2013-u, neka bude fenomenalna :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Op op smile :D
    Držim fige da ti se ostvari želja :D
    Uživaj :**

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se čini da je samo meni bila ova godina dobra. Nadam se da će vam svima 2013. biti 100 puta bolja nego 2012. :)

    http://red-flair.blogspot.com/

    :*

    OdgovoriIzbriši
  6. *_* glitter tag!

    ~~~~~~~~~~~\o/
    \o/~~~~~~~~~~~~

    :D

    Ja jedva čekam 2013-u, biti će odlična! Ili ću, ako ništa, staviti pink očale i praviti se da je super :) Jer ono što je loše a ne mogu promijeniti, ionak nije vrijedno živciranja!

    A ako ništa, ništa - bar nam ostaje kava. Pa makar i bez šlaga :)

    OdgovoriIzbriši
  7. :raisesthechampagneglass: goodbye 2012 it was enough :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ova godna je stvarno bila bezveze, tako da je nije teško nadmašiti. Zato mi već sada 2013. izgleda zanimljivija.
    Uživaj u dočeku, bez obzira koje vrste bio :) I sve najbolje u 2013.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nešta sam ti pošo napisat i dok sam došo do kraja, zaboravio. :/

    OdgovoriIzbriši
  10. Mi smo ove godine,hvala Bogu,doma ;)
    Sretna ti Nova,draga :***

    OdgovoriIzbriši
  11. I ja previše sebe dajem u sve, al neću prestati, ne mogu. Jbga.
    Smiji se cijelu 2013. :)
    Sretna ti Nova :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve najnaj i tebi ;) I da ti bude bolja nego što je meni ova bila :D To svima želim :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Želim ti sve ono što želiš sebi iduće godine!
    I sviđa mi se ovaj tag, možda se uguram tu, imam novootkrivenu ljubav prema gliteru pa da ne propustim :p.
    I slažem se za reality, kad god imam krizu inteligencije gledam Jersey Shore, ali se onda sjebem kad se sjetim da godišnje zarađuju više nego što ću ja u žitavom životu. Opet se ne bih mijenjala s njima.
    Sretno ti sve bilo Bitchy, živjela nam ti 100 godina i ostala takva kakva jesi :*

    OdgovoriIzbriši
  14. zahvaljujem na tagu, imaš i ti kod mene tag pa vidi. mada ja volim da me ljudi taguju. ti pogotovo jer te gotivim pravo.
    haj sretna nova, da sljedeća bude još sretnija i tako to, da ti se pred vratima pojavi reinkarnacija zamorčića Mrvice i da ga voliš najviše na svijetu

    OdgovoriIzbriši
  15. Slazem se da je ova godina bas bila sranje.Želim da ti sljedeca bude bolja i uspjesnijna i na privatnom i na poslovnom planu.Sto se tice rijaliti emisija,ja pocela gledat onu Honey Boo Boo,koji je to idiotluk al ja opet ne propustam nijednu epizodu :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Glitter <3!!!!!
    Ima da bude bolje! Mora! :D
    Sve najbolje! <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepo ti stoji osmeh, narocito zato sto je iskren. Ako nema razloga za njim, neces se vestacki smejati - i zato te postujem. Neguj te emocije koje imas u ogromnim kolicinama, i nemoj ih sputavati. One jesu izazov, ali je zivot bez njih isprazan. Cak i bez onih neprijatnih... A ja odoh da sirim tag :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Jeeeeej, više smijeha i osmijeha u 2013.!!! I you go girl, napravila si glitter tag!!! You did it1 Nije me bilo baš ovih dana, ali opet sam doma sad, i glitter tag here I come!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Kakav post!!!! Na[la sam tvoj blog preko bloga preko bloga...odushevila si me otvorenoshcu, direktnoscu...kraljica si! Ooooooo, verujem da cu navracati chesto kod tebe!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi