Subotnji

Milica i Misty mole da ih se nešto pita. Voljela bih i ja isto. Ne radi odgovora. Nego me baš zanima što bi tko pitao. Uvijek sam vjerovala da pitanja kažu daleko više od odgovora. Kao i laži od istine. Uvrnuta teorija, ali ima smisla (u mojoj glavi). Kao što ono o čemu laže može puno reći o osobi, tako može i ono što pita.
Dakle, linkovi su vam gore, idite, pitajte, pa da mogu gledat tko je što pitao i donijeti neke sasvim pogrešne zaključke o vama. Ili možda nisu pogrešni? I dajte si oduška. Kažu žene da ih pitate ;)
Sinoć sam pročitala sve postove koje nisam prije. Ovo su zaključci. Prvo, bolje pišete kad vas ja na vrijeme čitam. Drugo, kad pročitam više od 7 postova, na sve nakon tih sedam nemam komentara. Želim imati, ali jednostavno nemam. Treće, stalno brišete nešto. Nemojte brisati postove prije nego ih ja pročitam.
Ubija me znatiželja. Jer to što ste izbrisali govori o vama više od onog što pitate. I nemojte se sramiti sebe.
Sutra me nema, a od sljedećeg tjedna ide nastavak horora i pišem samo to dok nas sve ne pobijem. Znam da to željno iščekujete. Na kraju, da ovaj post ne završi morbidno, evo vam maca i zeko:

Ovo je još morbidnije. Oh, well... Dobar uvod.

Primjedbe

  1. Ja bih nešto i pito, al znajući tvoju tendenciju neodgovaranja na komentare, neću ništa. Pa ću iskoristiti ovu priliku da pozdravim samog sebe. Toliko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sad si me podsjetila da ja trebam i odgovoriti na sva ona pitanja xD

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa eno su ih ispitali, pa niko nije dobio odgovora. :p

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ništa ne brišem! :) Gifovi su baš cute :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja brišem, jer mi se komentari, ponekad, kad kliknem enter dupliraju...
    Mica maca i zeko preslatki :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ne volim zečeva. sanjala sam jednu noćnu moru s zecom, i ne mogu ih nakon toga gledati. ne bi vjerovali na što su sve zečevi spremni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prije par sekundi sam objavila post istog naslova.. ufff al imamo inspiracije :D

    Nemam naviku brisati postove.. ili nešto nadodam pa to naglasim na kraju posta ili ispravim ako naknadno naiđem na neku grešku.

    Zeko i maca <3

    OdgovoriIzbriši
  8. sad cu plakat odkad nisam vidjela svoju macku koja je kod kuce =/ a ja nekad izbrisem post, kad shvatim da je bas bezveze, ne kazem da su ostali moji postovi zanimljivi, al et obrisem ga. A tvoji su svi bolji od boljeg, jeddva cekam nastavak horora, =D

    OdgovoriIzbriši
  9. jao jadan zeko kako ga gnjavi. tko to brise postove, ocito ja ne citam takve, a iako bi htjela izbrisat neke postove s pocetka bloga necu to napravit jer ipak su tu pa ono vec su ih svi vidjeli pa nema smisla, pokazuje rast ^_^

    OdgovoriIzbriši
  10. Hjoj evo ja čitam sad zaostatke i super su postovi i sve, al kad ne znam više što bih rekla. Jebiga.

    Zeko i maca su <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja ne brišem ništa. Al i ne pišem baš puno. :/
    Zeko i maca su skroz slatki. :)
    Evo ja se sada bacam na zaostatke.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sad ni ja nemam komentara jer si na kraju posta stavila ove gifove :D

    Je, tako je i moj mačak tlačio zeca, tj zečicu, dok ga ista nije pokušala naguziti, nikad ga nisam vidjela da brže trči lol :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Dajdza orginalan kao i uvijek.Tvoji postovi trebaju da se uvrste u lektiru,mozda nekad i hoce :D Ja imam problema sa objavljivanjem postova a ne sa brisanjem.Pojavi mi se error i nista,nemoze da se objavi

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi