Sprckano zbrckani hvala i znam post


i jest da je nekad sranje, ali šta sad... barem se možete žaliti da je sranje. kad ste mrtvi ne možete ni to. vidi me, mrtav sam.. it sucks! ne ide to...
najbolje je reći fuck you vlastitom mozgu i isključiti ga tu i tamo. nije bez razloga da su glupi ljudi sretniji
mi smo ljudi skloni gledati život iz svog kuta. nije loše ponekad promijeniti kut gledanja. i to nije pitanje pravog i krivog. samo mentalna vježba. zove se: kako ne biti šupak.
i bit ćeš sretan.
svijet u kojem se svisci češu po guzici je svijet u kojem se isplati živjeti. u slučaju da vam je promaklo, ovo je bilo stvarno dubokoumno.
treba mi ovakva bilježnica. pa da kao bff počnem raditi popise i križati s njih. a ne da sve držim u glavi. postalo je preteško.
ako ti je svejedno gdje si, ne možeš se izgubiti. ako nisi siguran gdje želiš stići, svaki je put pravi. ako točno znaš kako ideš i kamo želiš stići- ne seri. nemaš pojma.
na kraju krajeva, to je ono što se računa. sretni trenuci.
you are all my bitches. i hvala vam na tome.
ovo sam naučila, sad još samo da prestanem nijekati sebe.
ovo je moj način da kažem muškarcima koje često trasham u postovima: i feel you. neke više, neke manje. neke nikad više. neke samo nikad. nadam se. neke ponekad sigurno. meh. whatever.
lakše je voljeti. vjerujte mi. zna mizantrop.

Primjedbe

  1. zaista, trebalo bi imati pravilo da se ponekad isključi mozak. za naše vlastito dobro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gde je taj prekidac, da se i ja malo iskljucim?

      Izbriši
  2. A kada ce nastavak hororaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :((((((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim na to, hoće! samo nikako da se ufuram u to raspoloženje :)

      Izbriši
  3. http://1.bp.blogspot.com/-QAZ7BpIxiok/UJzWfOPDqoI/AAAAAAAAJ7I/M20hjxdw4TY/s1600/47447_10151091998901426_783814359_n_large.jpg
    Gdje me nadje?! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuu ja trebam onaku bilježnicu :) U biti ja trebam sve bilježnice. I olovke. I glitter penove @_@ I glitter O_O

    OdgovoriIzbriši
  5. ja imam to do biljeznicu tj notesic, ali ne izgleda ni priblizno tako kul ko ova biljeznica

    OdgovoriIzbriši
  6. ''when you say yes to others...'' - bome sam se i ja naučila pameti! bilježnica je super :D

    OdgovoriIzbriši
  7. frustrirana si samo ne znam zašto sada, sve je nekako se počelo dobro okretati, nije da si se valjda uplašila.... mhm..

    OdgovoriIzbriši
  8. "najbolje je reći fuck you vlastitom mozgu i isključiti ga tu i tamo. nije bez razloga da su glupi ljudi sretniji"

    Ovo mi treba nalijepiti na zid da pročitam bar 15 puta na dan.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja se uvijek sjetim one: Život je loš, ali izbor je tvoj :) I upravo tako i jest :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odsad ću da gledam drugačije na kanarince koji zviždukaju u kavezima.
    Potpuno te shvatam što se tiče svizaca, to je bilo baš deep.
    This bitch sends you hugs and kisses!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uživam u ovim postovima svaki put!
    I meni bi trebala ona bilježnica :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi