Something that's come back from the dead

Za one koji se tek sad uključuju ili se žele podsjetiti:
1. To avoid fainting keep repeating...
2. If this movie doesn't make your skin...
3. We ain't gunna stand for weirdness...
4. You got to be fucking kidding me
5. What goes around comes around
6. Waltz of naked clowns
7. I can do nothing but hold out my heart...
8. They won't stay dead

Prije nastavka, napomena: žao mi je što sam loše konstruirala rečenicu u zadnjem postu, ali zombiji vuku vlastite noge. Anleah još uvijek ima svoje. Za sad. Kasnije će možda imati neke tuđe. Ne znam. Eto.

It lives out in those woods, in the dark … something ... something that's come back from the dead...

Misty je grčevito stezala dršku lopate i razmišljala može li lopatom odrubiti zombiju glavu kao što to čine u filmovima. A onda je odlučila da nije nužno da im odrubi glavu, da će biti dovoljno da ih malo ošamuti prije nego Anleah upotrijebi svoju sjekiru.
Anleah je bacila pogled prema Misty pitajući se zašto joj treba toliko da se priključi, dok je pokušavala izvući sjekiru iz jednog od zombija. "Ajde više..." mrmljala je, ni sama ne znajući govori li sjekiri ili Misty.
Za to vrijeme Iva je psovala ispod glasa stežući šestar, dok je Cat girl u očaju pokušavala dozvati creepy macu. "Ostavi mačku..." prorežala je Iva odmičući se od vrata. Jedan korak. Dva koraka. Netko. Polako se okrenula i pogledala tko joj stoji na putu.
Misty je pokušavala pogoditi zombija lopatom, bezuspješno. "Oni ne bi trebali biti toliko brzi i savitljivi" dobacila je. "Ni kompaktni, pa mrtvi su", uzvratila je Anleah dok je čupala sjekiru iz novog zombija. "A šta ste vi kao neke stručnjakinje?" od nikud se pojavio Dajdža i odrubio glavu nekom ženskom zombiju. Misty se nasmiješila. "Od svih zombija, ti baš naletiš na ženu", našalila se Anleah. "Pa ja najviše volim žene", nasmije se Dajdža, a potom zamahne sjekirom i odrubi glavu Anleah. Misty zanijemi i od šoka ispusti lopatu. "A ovo ti je zato što mi ne čitaš blog dovoljno pažljivo!" vikne Dajdža kroz zube zamahujući sjekirom i na Misty. "A onda me još i napadaš", promrmlja njezinoj glavi. Potom ležerno obriše sjekiru, desnom rukom uhvati korijen nosa kao da se koncentrira, a potom suznih očiju potrči prema ulaznim vratima kuće.
"Amina!" vikne Iva. "Morate nešto vidjeti", nije se na njezin uzvik osvrnula Amina. "Prikradaš se kao... kao..." nedostajale su riječi Ivi možda prvi put u životu. "Dolje", nije se dala smesti Amina, "u kuhinji...". Cat girl im dobaci: "Ja ne idem nikamo bez mace". Iva uzdahne, a potom krene prema kuhinji s Aminom za petama. "Dođi, maco", dozivala je Cat girl ignorirajući cerek i pogled obješene žene. "To je fuj, ne to dirati", šaptala je Cat girl. Mačka je pogleda, pametno i prepametno, a potom progovori: "Ti si sljedeća." Obješena žena zaplješće.
Iva zastane na vratima kuhinje. "Unutra", pokaže Amina. Iva uzdahne po tko zna koji put i uđe u kuhinju. Vrata se za njom zatvore. "Naravno", ponovno uzdahne Iva.

Primjedbe

  1. Uuu, moram priznati da nisam očekivala da ćeš njih ubiti! :O
    Uzbudljivo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. O ne! Sve nas je manje i manje. :( Dajdzu treba sledeceg ubiti ili ce on nas! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha, a znaš šta je najsmješnije. Na početku kad sam počeo čitati ovu priču i pola ovih likova nemam pojma ko su. I onda sve čekam nećul se ja pojavit, da malo skontam o čem se radi u cijeloj priči. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Dajdža je manijak. Well, well...Vidjet ćemo sada ko će koga iz mrtvih pohoditi :p.
    I drago mi je što si nastavila ovu priču, fakat si majstor s riječima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kao da do sad nismo znali da je manijak :P

      Izbriši
    2. Meni drago da sam umrla s Anleah ♥ :D

      Izbriši
  5. Dajdzi dodijale zene! :D
    Procitala sam sve prethodne pa onda ovaj i jedva cekam jooos! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. hahahahahah odlicnoooo, a dajdza je bas pretjerao =OOOOOOOO , hahah =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cut' ti mala i drz' se mene..imamo samo shestar za odbranu..

      Izbriši
  7. Daj molim te da bar jednom ubodem dajdzu sestarom pre no sto me ubijes :)))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      obračun tebe i dajdže je već napisan, ali sve u svoje vrijeme

      Izbriši
  8. Cuj obje odjednom, pa nije fer. Jedva cekam sljedeci :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Krvi do koljena! :D
    Dajdza?! What are you doing?!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ali, Dajdza i zenski zombiji.. hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  11. Hahahahahahhahaha xD Totalno se mogu zamislit kak onak sjekira ide prema meni, ja govorim "u kur.." i cap :D Ode glava, otkotrlja se niz puteljak xD hahhahaha

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi