Party

Za početak, Sashkonela održava party za sve blogere s prostora EX YU na svom .. CreaCtive.. blogu. Klik na sličicu i pridružite se, i pogledajte tko je sve već tamo!
Znam da me nije bilo jako dugo, ali evo, za početak odgovorila sam na sve komentare na koje nisam u zadnje vrijeme. Krenula sam čitati vaše postove, pa se nemojte zabrinuti kad komentiram nešto "staro", to ja samo nadoknađujem propušteno.

Osim toga, dugujem nastavak i završetak naše horor priče, kao i nastavak nedavno započetog niza o sjebanim vezama sjebanih ljudi. A između tih postova možete očekivati pokoji random, kao i tradicionalne postove petkom.

Toliko za danas. Čitamo se sutra..

Primjedbe

  1. Oj što lagiš. Ja otvorim prvi post ispod ovog i nisi mi odgovorila na komentar. Ma neću ti više ni komentarisat. :digonos:

    OdgovoriIzbriši
  2. E kad bi mogli da partijamo i uzivo. :D
    A ja jedva cekam nastavak horor price i nemoj biti blaga prema nama,hehe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam se navukla na ovaj blog. Nema veze ako je rjeđe, kvalitetu nećemo mijenjati za količinu, jel'?

    OdgovoriIzbriši
  4. Vratila si se u vinklo :D
    Jedva cekam nastavak tog horora.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako i ja, jednom tjedno sam na Bloglovinu pa onda sve iskomentiram što nisam :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi