Ovo nije "Hvala i znam" post

Danas nema pozitivnog i pametnog posta, jer:


1) previše sam živčana da budem pametna


2) previše mi je hladno da budem pozitivna
(a nemam ni čokolade)


3) previše sam zauzeta žderanjem (vidi pod 1)

4) zamorčić mi je prebolestan da budem zahvalna



5) previše me boli trbuh da budem mudra

i na kraju
6) preumorna sam da nastavim pisati.

Uživajte u vikendu vi koji možete.

Primjedbe

  1. Ti iz jednog kraja patetike prelaziš u drugi kraj patetike. :P

    Nadam se da će zamorac ozdraviti brzo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja pak od jutra žderem slatko, čak sam i na faks nosila lino ladu xD preporučam u kombinaciji sa slanim štapićima/perecima - super stvar :D
    zamorčiću želim brzi oporavak, a tebi da se kvalitetno odmoriš preko vikenda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Biti bez slatkog tokom kaosa u sebi je nedopustivo!

    Što je malom čupavom klupku? Želim mu brz oporavak :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Been there...There,there, prooći će. Zamorcu želim brzo ozdravljenje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Same here :D ali ja kažem, bolje da je nego da nije :D
    danas je stezalo gadno, ali sada je već bolje, srećom pa ima i cole i čokolade :D

    OdgovoriIzbriši
  6. ma što je bilo malenome? ti ćeš biti dobro za dan-dva ;) slika br1- umrla :)))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  7. ajoj dusa,zao mi je.nadam se da ti je vec bolje

    OdgovoriIzbriši
  8. Znam kako je, Neofen je moj najbolji prijatelj <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi