O sjebanim vezama sjebanih ljudi - dio prvi

Gledala sam nedavno nekog shrinka na tv-u. Dotaknuo se čovjek ljubavi i veza. I ponovio ono što svi odavno znamo. Da moramo voljeti sebe, da bi nas voljeli drugi, jer ćemo inače pristajati na koješta. Čovjek uvijek prihvaća ono što misli da zaslužuje. Zato dobri ljudi često nemaju ništa, a šupci imaju sve.
Zanimljivo je dalje, kako nas uvijek privlače isti tipovi ljudi. Kad kažem tipovi, ne mislim pritom na očite stvari. Češće su to nijanse sjebanosti nevidljive golom oku, koje možete osjetiti tek ako ste super senzibilni, a i tada teško, jer to zahtijeva takvo poznavanje sebe kakvo malo tko od nas posjeduje. I tako ulazimo u veze i privuku nas ljudi loši za nas, jer nam je bol poznata i podsvjesno tražimo poznato, ono s čim se znamo nositi. Tražimo onoga tko će nam svojom sjebanošću potvrditi sve ono što mi mislimo da s nama ne valja. I nađemo se u začaranom krugu loših veza, slomljenih srca, suza, patnje, kompleksa, frustracija... Mr. Shrink kaže da je rješenje u tome da volimo osobu koja je dobra za nas i ne nasjedamo na jeftine trikove privlačnosti. Privlačnost nije ništa drugo do naša sjebanost koja traži načine da opstane.
Gledala sam davno prije nekog drugog shrinka čija je teorija bila slična do pola... Naime, i on je rekao da nas uvijek nesvjesno privuče točno određen tip sjebanog. Ali on u tome nije vidio ništa loše. Za njega obostrana privlačnost nije ništa drugo do šansa da obje strane pomognu onoj drugoj. Moja sjebanost liječi tvoju, a tvoja moju. Tako nešto.
Ne znam čija je teorija točna, ali da smo svi sjebani, jesmo. I bez toga ne ide. Kao što bi rekao Eddie Murphy, Find somebody just as fucked up as you are and settle down.

... nastavit će se...

Primjedbe

  1. Ovaj prvi po meni ima pravo. Mislim da nije dobro da stalno nalazimo iste vrste sjebanih jer se onda niti mi ne mijenjamo i svaka se veza može svesti na isto. Ako nađemo nekog normalnog, ili on nas (ako smo ni normalni :D), onda ima šanse za promjenu jer mođe ukazati na te naše nesigurnosti i postaviti neke objektivne stvari zašto nije tako.. To naravno ako smo do neke doze sjebani, inače ćemo i tu normalno osobu povući sa sobom i njoj natovariti razne frustracije. Kompleksna tema bome. Volim gledati odnose ljude, no nekad baš bude teško slušati nekoga tko je u nekoj, nama, bolesnoj vezi.. eh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pogotovo ako si suosjećajan do granice uživljavanja u tuđi život...

      Izbriši
  2. Ja bih mogla raspravljati na ovu temu do jutra. Ne, ispravka, ja bih trebala raspravljati, ali sam se toliko umorila od razmišljanja. Mislim da nikakva teorija neće pomoći da nešto promijenim kod sebe, pogotovo ne osjećaje. To tako ne ide. Ja ionako uvijek idem glavom kroz zid, grlom u jagode, srcem u život, kako već kome odgovara :D. Al jebeš ga :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da obje teorije drže vodu i da je nekakvu zlatnu sredinu jako teško naći... zanima me nastavak :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmm, veceras sam bas imala jedan dubokouman razgovor o sjebanim i dobrim vezama. Ja sam prosla kroz nekoliko ovih prvih, ali ne zalim jer to mi pomaze da vidim koliko mi je sadasnja dobra. I to ne samo ono dobra je jer je sada pa sam zaljubljena krava koja ne vidi dalje od nosa. Nego dobra je, for real. Samo je bed kad se zaglavi u losoj predugo.

    OdgovoriIzbriši
  5. ..And I'm the idiot that falls for it every time ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Na kraju uopće nisam sigurna što je prvi shrink htio reći, a ni koja je ideja drugog, ma u biti, ja ne želim slušati shrinkove jer su većinom tupavi ko i oni časopisi iz tvojeg nedavnog posta. Eddie Murphy je to sasvim lijepo i jednostavno rekao bit. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. p.s. zadnja rečenica ima višak. "to" sam zaboravila izbrisati, sorry.

      Izbriši
  7. slazem se da nas isti ili slican tip sjebanosti privuce jako cesto, ali bar se pomalao naucis nosit s tim glupostima, pa ce se valjda jednom pojavit komplementarno sjeban

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi