Koliko nogu ima pas ili kako god se okreneš, guzica ti otpozadi


Ne znam što to ima u čovjeku da sam sebe mrzi, mrsko mu živjeti, tijesno mu u vlastitoj koži, a druge nema niti iz ove može. Busa se o prsa pričajući o životu, mudrosti i pameti, odbacuje i prihvaća, razmatra i promatra, uzima i daje, sve se nešto kao miče, a nije svjestan da hoda u krug.
Nekad mi se čini da ljudi žive u dvije faze koje se vječito izmjenjuju. Prva je ona kad prepuni energije i entuzijazma jurcaju vamo- tamo, smiju se, viču, plješću i misle da napreduju, a druga ona kad se od silnog jurcanja umore i padnu nokautirani životom posred tog životnog ringa kojim su do tada jurili imajući osjećaj da nekamo stižu, ili bolje rečeno, nisu imali osjećaj da je taj ring ograničen i da jure vlastiti rep.
Nema tu baš puno što možeš učiniti. Ali nije loša ideja ponekad baciti pogled na to tko stoji pored ringa. I tko kaže U redu je, tu sam kad padneš. Tko urla dok trčiš. Tko ti briše suze i znoj kad nisi siguran jesi li živ ili mrtav. Tko daje sve, a ne traži ništa. Jer svi mogu biti uz tebe kad si jak i kad si u pravu.
Ima ona neka pričica o vrapcu koji je ležao smrznut u snijegu dok se na njega nije pokenjao konj. A tada je došla mačka, iščeprkala vrapca iz snijega i pojela ga. Poanta priče je jasna. Nije ti nužno neprijatelj onaj koji se posere na tebe. Niti ti je nužno prijatelj onaj koji te izvuče iz dreka.

Primjedbe

  1. Ti si u stvari pricala o pravim prijateljima? :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se s ovim fazama.. Svi smo mi bipolarni X_x

    OdgovoriIzbriši
  3. uh, ja sam bipolarna već neko vrijeme. prije sam bila samo zadovoljna, vesela i "za sve" osoba. sada imam faze kada se mislim kuda sa sobom i jel ima sve smisla što se u životu (ne)događa. srećom, uvijek se nađe neki konj koji me posere :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko mijenjam raspoloženja, sama sebe zabrinjavam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znam, možda je smisao života da neko drugi treba tebe da ga "zagriješ balegom".

    OdgovoriIzbriši
  6. ...ili da ga spasiš od grabežjivih mačaka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si mi napisala ovaj bipolarni dio, nalazim se u tome onako, do kraja :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi