I to se desi...

Zanimljivo kako kod doktora uvijek možete svašta doživjeti. Danas sam recimo doživjela da sam odmah došla na red. Nije bilo nikoga prije ni poslije mene. Svi zdravi. Nikad mi se to još nije dogodilo.
Bojim se da moja lako dobivena uputnica neće doći na naplatu sutra kad me čekaju neke pretrage. Možete pretpostaviti da razlog što sam opet zapustila blog leži u tome da mi se teško usredotočiti na pisanje kad se fizički osjećam loše. A nekako mislim da je sve to od stresa. No, dobro. Ulazim danas u Dom zdravlja (što je poprilično zanimljiv naziv za mjesto gdje ideš kad si bolestan. iako razumijem svu tamo-ideš-da-bi-bio-zdrav poantu), a ispred njega neka medicinska sestra zapalila cigaretu. Žena nije ni dovršila istu, a ja sam već bila vani, eto toliko mi se posrećilo.
Unutra me zatekla gomila staraca i nešto tinejdžera kojima je loše od matematike. Nervozno čekaju, uzdišu, gunđaju i kolutaju očima. No, nitko od njih nije kod moje doktorice!
Na kraju, jesam li spomenula da sam odmah bila na redu?

Primjedbe

  1. Nego (prsti mi rade brže od mozga), ja sam živi primjer kako od banalne stvari napraviti cijelomjesečno-višemjesečno jurcanje od pregleda do pregleda. Jednom radi glupe alergije, tj. upale uha radi alergije (skoro me poslalo i na neurologiju), a drugi put radi glupe upale mekog tkiva vrata (skoro me poslalo vadit krajnike). Tako da, kad krene nešto čudno, a doktori te samo gledaju i češu se iza uha - rješenje je najgluplje moguće, ali usput ćeš provesti pola dana u čekaoni i nakljukati se antibiotika. Drugi primjer je moj momak. Mislim da mu je cijela godina prošla dok nije obavio sve preglede da bi na kraju zaključili da ne znaju što mu je - a upravo je vjerojatno stres razlog + ovaj moderan sjedilački način života pred kompom u lošim položajima i na stolicama koje nisu predviđene za to. Bit će dobro. Znam da razmišljanje o tome što ne znaš konkretan razlog može učiniti da izgleda lošije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kao što ja uvijek kažem (a neki misle da sam pesimist, pih!): barem će to što imam, nazvati po meni :D

      Izbriši
  2. i meni se danas isto dogodilo, s tim bonusom da sam došla pola sata ranije, a doktorica mi je rekla: uđite odmah, nema smisla da bez veze čekate! yeeeeah!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mu dodje nesto kao ironija sudbine :)
    Iskreno se nadam da nije nista ozbiljnije od stresa

    OdgovoriIzbriši
  4. hahah odlicno nek si bila prva =D

    OdgovoriIzbriši
  5. :) čestitam.
    počet ću još vjerovat u majanski kalendar ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. i mojoj mami se to danas dogodilo, bila je šokirana haha :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne znaš ti što tebe sad čeka :D *evil eye* xD Zez zez, ajd nek se jednom i to desi, da nema 15 baba u redu ispred!

    http://24.media.tumblr.com/tumblr_mcoi1uNfb01rjellpo1_500.gif

    OdgovoriIzbriši
  8. hahaha win. meni se doduse zadnjih par puta potrefilo da nije nikog bilo ni prije ni poslije mene, cari nezaposlenosti su da mozes birat kad hoces kod doktora pa ocito odaberem pravo vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je pa da mi se svi nagurate u moje termine pa zavrsim cekajuci :P u ponedjeljak sam i krv izvadila i nalaze uzela bez cekanja :D svi se vole naguravat sto ranije, zato ja fino dodjem pred kraj kad su se vec svi izredali. doduse rekla bih da to kod jako popularnih doktora ne bi upalilo jer su oni naguzvani uvijek

      Izbriši
  9. Ja se ne mogu načuditi ovom anchoru! A vidim da je i Australac, hahaha...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi