Hvala i znam

Razmišljam nedavno o onoj temi... o kojoj očito mislim stalno... Pa je i glupo reći da razmišljam nedavno... Sjebanosti. I mislim, kako smo samo glupi kad mislimo da možemo popraviti sebe, da možemo biti kao novi. To su gluposti. Možemo se pokrpati, ali biti kao novi? Ne ide to. Kao što onaj koji se rodi bez ruke ne misli da će mu narasti nova, tako ni mi ne bismo trebali- jedino što nam preostaje jest: naučiti živjeti bez toga što nam fali i s onim čega imamo previše. No, u redu je to. Mi smo kao neke nadrealne figurice od plastelina koje je oblikovao život. Možda se ponekad moraš namučiti da shvatiš što koja predstavlja, ali vrijedi truda. Dovoljno su posebne. I imaju priču. A te priče čine ljude ljudima.
Hvala na Batmanu. Hvala na tome što nisam fan nekog pičkastog junaka, pa me ne mora biti sram. FYI, svi osim Batmana su papci. Ali ono, mega papci. Papčine.

Čini me sretnom kad nekome pomognem oko šminke. Šminka me čini sretnom. Hvala S. što me odvela u šoping. Btw, koga zanima, INGLOT ima sniženje od 40% na okrugla sjenila.
Hvala i J. koja me odvela u šoping nakon toga. Novi ringovi su tu, i izgledaju super :D
Btw, koga zanima, Millenium u Radićevoj ima sniženje 50% na naušnice. Ali najzahvalnija sam svojim curama što su brbljale sa mnom o stvarima o kojima smo brbljale već milijun puta i nisu se požalile.
A zahvalna sam što će ubrzo i rođendan moje BFF pa ću joj konačno utrapiti ono što sam joj kupila :cupkamodsreće: i nadam se da će joj se svidjeti.
Dani su postali jako hladni i kad moraš ujutro van, što sam ja morala u zadnje vrijeme, nije ni najmanje ugodno. Svejedno mi je draže ovo od ljeta. Osjećaj zamotanosti u tople pokrivače, osjećaj toplih čarapa na nogama i kad izvana uđeš u topli stan... Neprocjenjivo. Zahvalna sam i na knjigama, serijama, filmovima i svemu što mi dane čini zanimljivijima.
Iskreno sam zahvalna što se mogu žaliti i gunđati. Mislim da je to poput meditacije. Ozbiljno. Ono kad posereš sve što te muči s nekoliko oštrih i dobro usmjerenih rečenica i riješiš se osjećaja težine u prsima.
Naučila sam ovaj tjedan da je davanje povjerenja najveća stvar koju nekome možeš dati. I ako te zajebe, nema veze. Ti nisi učinio ništa pogrešno.
Shvatila sam i da kršenje malih pravila može donijeti malo začina u život. Da ne spominjem da su posljedice lakše.
Osim toga, shvatila sam zašto se osjećam sve bolje sa svakom godinom. Jer sam stara duša. Polako dolazim k sebi. Mladost nije moje doba. Meni je suđeno da budem baba.
Ugodan vikend. Ma što to značilo...

Primjedbe

  1. Bjudiful hvala i znam!
    Ja sam jednom, mao mala, napravila onakvu rupu u lazanji..ostalo je istorija..

    OdgovoriIzbriši
  2. http://www.youtube.com/watch?v=6empKN0rk-I
    Tiii! ;D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nakon ovoga dan je mnogo bolji! :D
    You rock! \m/

    OdgovoriIzbriši
  4. Znam da se ponavljam, ali baš volim tvoje "hvala i znam" postove :D

    The most important thing in life is to be yourself. Unless you can be Batman. Always be Batman :D :D

    OdgovoriIzbriši
  5. always be Batman! :)

    stara dušo, želim ti ugodan vikend!

    OdgovoriIzbriši
  6. =D odlicno opet =D haha ismijala sam se kad sam procitala : MENI JE SUDJENO DA BUDEM BAba, HAHAH =D

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan "hvala i znam" post....
    Definitivno se slažem sa tobom, da što smo stariji to nam je ugodnije u vlastitoj koži...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ono s povjerenjem me baš zagrijalo i slažem se s tobom. Ja na svoju veliku sreću (ili nesreću, nisam još sigurna) jako lako praštam ljudima i zaboravljam. I lako je vratiti moje povjerenje. Svatko me može 2 puta zeznuti. Maksimalno tri :p Onda bi to trebalo biti to, jel da? Noga u dupence?

    OdgovoriIzbriši
  9. Jedan od boljih postova ove vrste :)

    Užitak te čitati Bitchy, daješ inspiraciju.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi