Hvala i znam

Uspjela sam samoj sebi danas odrezati pola prsta. Zahvalna sam što nisam cijeli. I što je stradao onaj na lijevoj ruci. Desna je netaknuta. Fuck yeah! Za sad.
Hvala što imam prijatelje koji me vole i cijene ovakvu blesavu, šašavu, mutavu i jezičavu. Hvala što imam nekog tko misli da sam savršena.
Hvala na zamorčiću, iako je mali iznuđivač uspio razviti mrzovoljno-zastrašujući pogled od kojeg me prolaze trnci.
Hvala što me čitate i onda kad je ovo što pišem jedva čitljivo. Hvala što pišete, jer bi mi život bio daleko dosadniji i bezličniji bez vaših misli. Hvala što postojite, jer mi vraćate vjeru u ljude. A to nije lako.
Naučila sam, postoji razlog zašto je Heidegger pisao o bitku i vremenu, a ne o bitku i stvarima. Život nije ništa drugo do proživljeni trenutci vrijedni pamćenja.
Naučila sam da život rijetko vraća prema zaslugama.
Ali nema veze. Negdje nas zakine, drugdje nam velikodušno pokloni.
Naučila sam da trebamo ponosno nositi sve što nas je oblikovalo i učinilo ovakvima kakvi jesmo. Sve. Jer bez uzroka nema posljedica. A posljedice su zanimljive. I toliko različite. A toliko iste.



Ugodan vikend, ljudi moji. Smijem li vas svojatati? Mislim da smijem...

Primjedbe

  1. Sta bi mi radili petkom da nema tebe... o __ O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, našli bi neku drugu budalu da vas zabavlja? :P

      Izbriši
  2. <3 Ugodan vikend i tebi draga moja! ;)
    Ja sam jednom takodje polu-otfikarila prst! :D I trcala po zgradi da mi neko zalepi hanzaplast jer se plasim pogledati~ -_- Imam i oziljak da me podset koliki sam mentol! :D
    Coece, imas bas mudre izjave! ^^

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam jučer nožicama zarezala pola jagodice srednjeg prsta :/ A nožice kada ih vidiš su smiješne, one najmanje moguće.. ali sam se i dalje lijepo zarezala...

    Prvi gif je stvarno zakon! Ugodan vikend :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to se uvijek i desi s nečim što izgleda najmanje opasno...

      Izbriši
  4. Ja sam si sve nokte polomila. :/ Smoto.

    Hvala ljudu naš što nam pišeš. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. svojatat, ma mozes me i usvojit ako ces me pazit ko ovu lopticu krzna s manijackim pogledom :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jel se zezaš s tim rezanjem prsta ili :D?

    Kad bi nam kako uslikala taj jezivi pogled :D. Jesi nam ikad rekla kako ti se zamorac zove?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zove se mucek.
      i ne zezam se za prst. ali fino zarasta...

      Izbriši
  7. Ajme prst! Nadam se da je danas dobro, miči ruke od noža da ne ostaneš bez još kojeg :))
    Sviđa mi se ovo 'collect memories, not things'.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kao i uvek: emotivno i inspirativno. Bilo bi steta da nam se ne pridruzis na pionirskoj zurci koju organizujem na svom blogu:

    http://creactiveallaround.blogspot.com/2012/11/ex-yu-blog-party-pioniri-maleni-in.html

    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  9. Sada sam pronašla tvoj blog i već nakon prvog posta me je jako zainteresovao :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi