Hvala i znam

Ovaj sam tjedan posebno zahvalna na...
 Kiši.

Ženama koje nose leopard, zebra i ostale životinjske uzorke na sebi, često zajedno. Zbog njih se osjećam kao u zoološkom vrtu organiziranom u narodnjačkom klubu. Uvijek me razvesele.

Batman trči s bombom, LOL. Nema veze s postom, ali ROFLMAO.

Malim ritualima koji život čine ljepšim.

 Ljubavi.


Prijateljima koji znaju da postoje ružne bebe, da pas koji laje ne grize, i vole moju čudnovatost ili se barem s njom dobro nose.

Zahvalna sam i na ovom genijalcu:
Cole Porter. Ako vam moram objašnjavati... Ne da mi se. Uglavnom, ako vas ova dvojica i Porterov inteligentni tekst ne oduševe, preispitajte svoju glavu, srce i ostatak svog bića. Uključujući i smisao za humor.

(If she says your behavior is heinous
Kick her right in the Coriolanus
? No? Izgubljeni ste slučaj.)

... jer naučila sam...
Da je smisao za humor najkorisnija stvar koju u životu možete imati.

Da iz svega trebate nešto naučiti.


Dobro jutro.


Probudite se i budite fenomenalni.


P.S.
Kaže Dajdža da se mi blogerice ne obraćamo muškim blogerima. Pa evo poruke muškim blogerima, muškim čitateljima, muškarcima općenito i onima koji se osjećaju muški: brush up your Shakespeare.

Primjedbe

  1. leopard uzorak :yuck: nisam nikad kupila nista sto ima leopard uzorak

    OdgovoriIzbriši
  2. volim tigerprint ali ako se lijepo iskombinira. a to nije baš često. i cole poter je odličan, do sad mislih da sam jedina koja ga kuži. fak jea, nisam, ima još kul ljudi :DD

    OdgovoriIzbriši
  3. Hhahahha za ovo zadnje!
    Cole Porter FTW!

    OdgovoriIzbriši
  4. oh, životinjski uzorci! :love:
    oh, kiša! :love:
    divan divan petak:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Citat za ljubav <3 I ono za bebe je bas dobro... I iskreno. I tacno...Ali, treba vremena prihvatiti cinjenicu da zaista nisu sve bebe slatke :) Meni je barem dugo trebalo - dok nisam to prevalila preko usta!

    OdgovoriIzbriši
  6. Skrušeno priznajem da imam leopard print maramu i nosim ju u javnost :D Al budući da mi je ostatak outfita vrlo kežual na granici s klošarenjem mislim da nije strašno. Ili se barem tome nadam :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Tigresa fazon... :D
    ALWAYS be AWESOME! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas sam gledala epizodu u kojoj je bila ova recenica <3333 volim kisuuuuu

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi