Apokalipsa

Mislim nešto... Nisu zombiji baš strašni. Ima puno gorih stvari od zombi apokalipse. Zombiji su spori. Odaju se lako. Nemaju mozga. Umlatiš ih bez problema.
Bilo bi daleko gore da se odjednom pojave vampiri. Nemam pojma kako bih se borila protiv prosječnog vampira. Bolje bi mi bilo da se odmah ubijem. Kud su brzi, kud su pametni, pa nemoš im ništa.
Od vampira bi gori bili jedino pantomimičari. Zamislite tu strahotu. Izađete van, a tamo epidemija pantomimičara. Ljudi sumanuto po ulicama glume da su u kutijama ili da je stakleni zid pred njima. Unose vam se u facu sa svojim iritantnim grimasama... Dajte mi zombi- vampira bilo kad.
Gore od pantomimičara bi bilo samo da hodaju okolo s onim jezivim lutkama i ponašaju se kao trbuhozobrci. E, to je apokalipsa. Već se vidim kako se zatvaram u stan i ne izlazim dok ne umrem. Meni je jedan trbuhozborac dovoljan za infarkt, kamoli da ih je više.
I nakon tih razmišljanja, sjetim se kakve razgovore slušam u zadnje vrijeme, količinu gluposti s kojom se svakodnevno susrećem, kad mi sine... Zombi apokalipsa nije neki fantastični scenarij, oni su već tu. I žderu nam mozak. Ubijaju mi stanicu po stanicu.

Primjedbe

  1. Brrr, i ja ne volim trbuhozborce, tačnije lutke njihove. Jezive su.
    A kad smo kod jezivog, vidi šta ja imam:

    http://img4.imageshack.us/img4/4897/image1349192241949498.jpg

    :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zombiji oke, vampiri može, ma mogu i pantomimičari, ali ove užasne lutke nikako!

    OdgovoriIzbriši
  3. True story. Jao lutke X_x Dosla bih se zakljucat u stan s tobom :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Mrzim pantomimičare...ok, what's the point u tome što glume kipove?! nek odj..u.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahha, trbuhozborci su najgori, definitivno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Trbuhozborci i porculanske lutke općenito. Jezovito i totalno si u pravu.

    OdgovoriIzbriši
  7. hahhaha, sviđa mi se kako razmišljaš, sada me manje strah zombija :D
    vampira me nekak nikad nije bilo strah jer ih nisam vidjela kao gnjusna bića.

    OdgovoriIzbriši
  8. mene strah klaunova, ali mislim da ne bi se osjecala ugodno ni kraj pantomimicara :/

    OdgovoriIzbriši
  9. Može biti da si u pravu i da je ovo stvarno apokalipsa:(

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve osim vampira mi je jezivo. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja gledam previse horor filmova! Imuna sam...totalno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Htela sam ove noci vestica da budem pantomimicar zato sto su tako jezivi... :D A kao klinka sam bila dve godine za redom vampir!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi