Životinjski

Dobih od Misty nagradicu!
PRAVILA SU:
1. ofkors, prvo šerajte slikicu koja je award :)
2. odgovorite na ovih 10 pitanja o svom ljubimcu koji je ofkors best pet eveeerrr :) Zato jer je vaš :)
3. tagirajte ljude koji imaju ljubimce, evo bubnut ću - njih troje :)

Pa evo pitanja:

1. Koliko ljubimaca imate i što su?
Samo jednog zamorčića.

2. Kako se zovu?
Mucek aka Divlja zvijer. Htjedoh mu dati ime Branko, ali brat se požurio i upisao ga kod veterinara pod drugim imenom.
3. Kako ste došli do njih (kupnjom, usvojili ste ih, našli na ulici)?
Kupljen!
4. Koliko su stari?
4 godine give or take...
5. Najdraža hrana im je..?
Potočarka, trava i radič.
6. Gdje se trenutno nalaze i što rade?
Krmi zatrpan sijenom u jednoj od svojih kućica.
7. Najluđa stvar koju su do sada napravili?
Poprilično nas maltretira s instant narudžbama hrane. Naime, ako traži pažnju ili hranu, uz skvičanje, najdraži tip ucjene mu je glodanje rešetki kaveza. Onda mi, u strahu da ne odvali još koji zub, trčimo do kuhinje i grozničavo nagađamo što se gospodinu jede. Da stvar bude zanimljivija, uhvatila sam ga u prevari. Malo prase glođe kavez samo ako ga netko gleda. Dok donosim hranu, on stoji ukošenog vrata spreman da počne glodati čim ja budem na vidiku. Ali je dovoljno pametan da to ne radi kad od toga nema koristi.
8. Najgora stvar koju su do sada napravili?
Odvalio zub glodanjem kaveza. Mami je srce skoro otkazalo.
9. Što najviše vole raditi?
Gnjaviti mamu, trčati kao manijak (to se zove popcorning), jesti, izležavati se dok ga se češka...
10. Da vas može tračati, što bi vaš ljubimac rekao o vama?
Da se nekoga opasnog i manly poput njega ne može zvati Mucica-bucica-debeljucica, što ja opetovano radim.
A sad nominacije!
Nominiram životinje ovih blogera:
1. FairyAna

Uživajte i čitamo se!

Primjedbe

  1. aww kako zanimljiva i slatka nagrada =D a tvoj zamorcic je prepresladak =D =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Beba draga :)
    Hoću i ja ovaj tag, neka mi neko proslijedi! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ja ti proslijeđujem tag. Idi sad piši post.

      http://moonloh.com/wp-content/uploads/2009/03/tag.jpg

      Izbriši
  3. Presladak je! Hvala na tagu, već je obavljeno :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje morsko prasence jaaaako liči na mog, pa si me sad malo rastužila ali i izmamila osmeh. Ljubni mu njuškicu :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na tagu! Mislim da ću ovaj tag odradit s užitkom :))

    OdgovoriIzbriši
  6. ajme što je sladak, rastopila sam se :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ljencoba maja bebeja :) (lol ovo me sad podsjetilo na - tjedaj goje da te vodzim xD )

    OdgovoriIzbriši
  8. jao ovaj animal tag je zakon Mucek je presladak, a koliko citam i pametan, kud ces bolje kombinacije :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Opisala sam suživot svojih beštija kao odgovor na tvoj komentar :D
    Koliko sam skužila, ne dobivaju se nikakve obavijesti o odgovorima pa eto.. da javim :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš je šećer :) Kad vidim sve te divne životinjice, najradije bi uzela još koju, a i ovako ih imam četvero :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mnogo je sladak i bleskast, a i fotogeničan :)

    OdgovoriIzbriši
  12. a duuuuuuuuuuša. baš sam plačipizda, podsjeti me na mog cicka koji je pokojni. :(

    OdgovoriIzbriši
  13. A cute. :D
    Baš je smiješan, sad bih i ja jednog. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Presladak je *_* Nista me ne obraduje toliko nego kad vidim da neko voli zivotinje ^^

    OdgovoriIzbriši
  15. Right hеre іs the right sіte for evеrуonе whо ωiѕhes to understand thіs topic.
    Yοu undеrѕtand а ωhole lоt its аlmοst tough to argue with you (not that I rеallу ωill need tо…HaHa).
    You definitely put a new ѕpin οn a subjеct whіch has beеn diѕcusѕed
    fог many yeаrs. Wonderful stuff,
    juѕt grеat!

    Stoρ by mу wеblog :: Http://Facebook.Com.Bd/Blog/34004/The-Very-Best-Dwelling-Hair-Removing-Cure
    my web page :: Silkn Reviews

    OdgovoriIzbriši
  16. Whats uρ vегy coоl website!!
    Man .. Bеautiful .. Superb .. I ωіll bоokmark уour website
    аnd take the fеeds also? I'm glad to find a lot of useful info right here in the publish, we need work out more techniques in this regard, thanks for sharing. . . . . .

    Also visit my weblog; click the next website page

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi