Volim

BFF piše nešto o stvarima koje mrzi, a meni je takvo pola bloga. I sad sam baš u nekom raspoloženju kad mi je sve super, sretna i raspoložena za popizdit. Sve me sram kako se dobro osjećam. Tko je još vidio da ja budem ovakva. Sjebah si image skroz naskroz. I stvarno ne znam što da drugo pišem, nego da volim.

volim gledati u oblake. stavlja mi to stvari u pravu perspektivu.
 koliko god neobičan bio, ponekad baš volim način na koji moj mozak radi.
 volim kad se osjećam dobro u svojoj koži.
 volim kad netko dobrovoljno sudjeluje u mojem ludilu.
 volim kad zajebem nekoga. tužite me.
 volim slati slike debelih, čupavih mačaka ljudima. posebno ako ti ljudi uopće ne vole mačke.
 volim tople čarape, tople napitke i tople pokrivače.
 volim proste štoseve.
 volim svinje i ostale svinjolike životinje.
 volim makove. fasciniraju me.
 volim zamišljati o čemu misle životinje.
 volim suluda i posve besmislena pitanja. ako vam to ima nekog smisla...
Pa dalje...

volim čokoladu.

 volim ovog mačka.
volim smišljati alibi. za svaki slučaj.

volim kad je nekome stalo. pa nisam jedina.

volim morske pse. baš su cool.

volim zapisivati lijepe stvari.

ovo kao niste znali...

volim imati knjige u, na i blizu kreveta.

volim jesen, jer je raznolika i ne može mi dosaditi. 

UPDATE... reče mi Hypnotic Mushroom da mojoj listi nešto fali. Pa eto. Nešto.

Primjedbe

  1. A Maru...i ja ga volim. Kao i gotovo sve sto si navela u postu. Osim cokolade. Ja sam vanilija tip :)

    OdgovoriIzbriši
  2. 17 od 20 :))
    Menjam cokoladu za limun, proste viceve za manje proste viceve i morske pse za bilo koje druge zivotinje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim "volim" postove :D nekako su puni pozitivne energije :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo da i ja tebi posaljem debelu macketinu. <3
    http://3.bp.blogspot.com/-98oBYNBLz8Y/UC9SHj4tfUI/AAAAAAAAAgw/Kr950IrkRO8/s640/garfield-drawing-room-horror.gif

    OdgovoriIzbriši
  5. Sad si i mene inspirisala da pišem šta volim.

    Mačak sa videa je adorable! Tako je debeo i sladak kad se razlijepi po podu i raširi one debele noge, joooj, maz, maz! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. http://media.tumblr.com/tumblr_mbajc2slam1r712c4.gif

    :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Debele čupave mačke :))) I baš to kad netko zapamti neki najmanji detalj o tebi i u nekom te trenutku skroz iznenadi!!

    OdgovoriIzbriši
  8. hehe morala sam pročitati do kraja i ovo zadnje.... najromantičnija je. jesi ti to zaljubljena?

    OdgovoriIzbriši
  9. volim i ja one trenutke kad smo ludi zajedno (http://weheartit.com/entry/37183225), iako mi ne predstavlja problem ni kad sam luda sama (http://weheartit.com/entry/14480188)! a tek kad shvatim da je nekome zaista stalo (http://weheartit.com/entry/16813670)...

    OdgovoriIzbriši
  10. Jao, ovaj debeli mačak je vrh :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa volim i ja dosta od ovoga. :D
    Osim ovog mačka koji uskače u kutije, dosadio mi je koliko su me tjerali da ga gledam.

    OdgovoriIzbriši
  12. Topli krevetić, topla čokolada i dobra knjiga! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ih, zaboravila si http://internetshouldbeillegal.com/ a garant volis! ;) :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Sve more i mace i cuke i pernate zivotinje i male miss pigy's samo ajkule nikako.Uvijek se sjetim price kako je ajkula pojela nekoga il ga osakatila.Zadnji put kad sam cula price o pojavi ajkula u Hrvatskoj nisam smjela uc u vodu (svasta pise mi iznad Your comment was published,a ja jos nis nisam napisala...)

    OdgovoriIzbriši
  15. pitanja..dugo sam se pitala imaju li mačke pupak.
    ne, nisam našla odgovor:)

    OdgovoriIzbriši
  16. i ja zapisujem lijepe stvari :)

    i tople mucaste čarape ftw, taman sam nabavila novi par :)

    OdgovoriIzbriši
  17. jao kako je dobar gif sa morskim psima, volim ih ali im ipak ne bi u blizinu, oblaci, cupave macke, topli napitci sve je na volim listi :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi