Victor, Victoria

Najdraža serija svih vremena mi je One Foot in the Grave. Iskreno, čudi me da serija nije više obožavana. Čudi me da Victor Meldrew nije više obožavan. Mogu se s njim poistovjetiti. Nije on toliko grumpy old man, koliko je okružen budalama i ima peh. Baš poput mene.
Evo, primjerice, jučer kupujem neke igračke za poklon, i čekam na blagajni da ih zamotaju. Jedna prodavačica, možda čak malo retardirana, ali u svakom slučaju poprilično pomaknuta zamota jedan poklon... Pa... Loše. Nisam jedan od onih šupaka koji će izmrcvariti uslužne djelatnike, ali svaki mi se mišić napeo koliko sam se pokušavala suzdržati da ništa ne kažem.
Kad je krenula motati drugi poklon, umalo sam dobila slom živaca. Ne samo da joj je za to trebalo valjda pola sata, nego je taj poklon zamotala još gore. I što ga je više motala, ružnije je izgledao. I što je ružnije izgledao, to je više po njemu stavljala vrpce, keljila mašne i selotejpom popravljala papir. Osjećala sam se kao Alan Rickman ovdje:
Samo što je moj poklon na kraju izgledao usrano. I morala sam doma sve odmotati (jedva sam rastrgala taj papir) i ponovno zamotati. Dok sam stajala pored pulta i gledala munjenu prodavačicu kako se sva unijela u zamatanje, mislila sam da sam na skrivenoj kameri. Najozbiljnije. Očekivala sam da se ispod tog istog pulta skriva neki iritantni tv voditelj, koji će u trenutku kad mi ona konačno preda taj smotuljak mašni iskočiti i viknuti kako sam na skrivenoj kameri, i radosno se i grleno nasmijati, na što ću mu ja reći da se goni. No, nije bilo nikakve kamere i nikakvog voditelja, i putem kući sam samo razmišljala koliko bi bilo pametno da u vrećicu ubacim papirić na kojem piše da ovo nisam ja zamatala. U slučaju da me prije nego prepakiram poklone negdje pokupi auto.
Danas je bio dobar dan. Svejedno sam doživjela nešto o čemu vam mogu pričati. Kupujem sijeno kad mi prodavačica kaže, i citiram, kunem se da je točno tako rekla: Zec mi je dobio mengu.
Podignem glavu s vlastitog novčanika samo da provjerim da se ona tom rečenicom obratila meni. Zatrepćem nekoliko puta, vjerojatno pokušaj mog mozga da procesuira taj podatak od velike važnosti. Molim? upitam, uvjerena da sam krivo čula. Mengu mi je zec danas dobio. Vjerojatno sam je i dalje gledala glupavo (što drugo da radim, što kažeš nekome tko s tobom podijeli informaciju o spolnom sazrijevanju vlastitog kućnog ljubimca), jer je ubrzano krenula objašnjavati, i to rečenicu po rečenicu s kratkim pauzama između da vidi jesam li pohvatala. Mislim, očito je zečica. (pauza) Čim je dobio mengu. (pauza, upitni pogled) Ali nismo znali to do sad. (pauza) Muž i djeca. I ja. (pauza. zečica je valjda znala da nije muško.) Djeci još nismo rekli. (pauza. pogled. podizanje obrve.)
Za to vrijeme u mojoj glavi: Reci nešto! Što da kažem? Što se kaže kad zečevi imaju mjesečnicu? Zašto ja, zašto meni, ne opet ovo sranje, wtf?! Na kraju prozborim: He, he! To ju je očito zadovoljilo, jer mi je vratila pare i pustila da odem. Hodam tako prema kući i mislim kako čak ne znam ni normalno objasniti što se upravo dogodilo.
A je mi dugo trajalo... Blog bez ovakvih postova, mislim.

Primjedbe

  1. Hahaha, ovo me od srca nasmijalo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Slična situacija mi se dogodila.. srela sam susjedinog unuka vani kojeg sam prije toga vidjela jednom, i tokom pristojnog "kako si, što ima", on odjednom da mu je zamorčica dobila mengu. I da mu je čudno. I da je mislio kako se to pojavljuje samo kod pasa. I onda je skočio na temu menstruacije kod žena. S hrpu podpitanja. Ne znam ni sama kako sam se izvukla iz tog razgovora. Sad smo si na bok-bok. Drugi unuk je normalniji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)) ti si možda najbliže žensko koje može pitati

      Izbriši
  3. Svaka čast na pribranosti ja bi prasnula u smijeh na ovo i rekla joj da je luda jer misli da me to zanima

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam pod dojmom da ti kupuješ sijeno ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Najdraža scena iz One foot in the grave kada Viktor pronađe kornjaču u krilu i pomisli da ima kilu ili nešto tako. I cijela ta epizoda sa kornjačom mi je fantastična!

    Jadna zečica, haha.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi za zeca, ja za poklone..hvatam se, mislim :) Posle par ovakvih situacija :radila sam u prfimeriji jedno vreme pa silom prilika naucila0, kupim lepo neku ukrasnu kesu i kraj. A zec ima mengu XD

    OdgovoriIzbriši
  7. obožavala sam tu seriju!!! živio victor! a ljude koji nemaju osjećaj za granicu pa druge ljude kolju takvim nepotrebnim detaljima bih tukla i ne bih im dala plakati!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mene sad zanima jel se onda zecu stavljaju ulošci ili šta? Šta? Kako to rješavaju? Kako ću ja spavati noćas ne znajući odgovore na to? Kako?
    I u pravu je MPL fina kesa i Bog te veselio :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ulošci za zeca O.o
      nemam pojma... ajmo svi pitat saru :D

      Izbriši
  9. Hahaha ovo sa zecom je ono - I feel violated now :D A prodavačica s poklonom, možda joj je prvi dan :D Iako, večina poklona je kocka, ne kužim kak je to teško zamotat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zato i velim da sam mislila da sam na skrivenoj kameri... ajme šta je radila poklonu...

      Izbriši
  10. Uf za poklon, ne bi ni ja znala kak da reagiram, a za zeca još manje. Čudan neki dan :D

    OdgovoriIzbriši
  11. E, pa to sa ze(čic)om je pravi WTF trenutak...:DDDD Gledala sam samo par epizoda "Jednom nogom u grobu", jer mi je bilo uvijek kasno i uvijek bih zaspala,damn it! Genijalci su! Hvala što si stavila Rickmana, to je stariji muškarac za kojeg se ne sramim priznati da ga obožavaaaaaaaam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ni ja :D
      http://bitchydust.blogspot.com/2012/02/happy-birthday-mr-rickman.html

      Izbriši
  12. Genijalno! :D

    Ja sam neki dan provela deset najbolnijih minuta u kopirnici dok je lik mrljavio 6 papira i još mi ih pokušao uvaliti izgužvane. Razumijem kako se osjećaš :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Jel bar često kupuješ kod žene pa i inače čit četate o ljubimcima il je bilo toliko random koliko se čini? Navijam za ovo drugo :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Ali zec!!! Fakat. Sta odgovoriti u takvim situacijama?!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ajme :D
    Ovo sa zečicom - urnebesno! Pa zar zečice uopće imaju mengu? I zar se to priča okolo ljudima? Hahahah. Stvarno si maher za smiješne situacije. :D

    OdgovoriIzbriši
  16. razočaran, ti koja si jezičava a ostala bez komentara, e djevice i realnost... ccc... no ugodan ti vikend!

    OdgovoriIzbriši
  17. Zec... sanjat ću ga noćas. Majkemi.

    OdgovoriIzbriši
  18. neki ljudi stvarno vole dijelit cudne informacije s ostalima, da mi je znat koliko je jos ljudi culo za jadnu zecicu :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi