Svestrano - nestalan post

Najdraža divljakuša mi je dodijelila The Versatile Blogger nagradu, koju sam već odradila ovdje, no znate mene, ja odrađujem sve po nekoliko puta, tako mi je bačen grah. Posebno mi je zanimljiva ova nagrada, jer je neka pretpostavka da se dodjeljuje svestranim blogerima, a ja nisam nešto sigurna da sam svestrana blogerica. S druge strane, versatile može značiti i nestalan, a to svako jesam, tako da ako netko zaslužuje ovu nagradu, to sam definitivno ja.

Nagrada dolazi s pravilima.
  • zahvaliti osobi koja vas je nagradila
  • linkati na njezin (njegov) blog -  done!
  • odabrati 15 blogera koje ste otkrili ili redovito pratite
  • nominirati ih za Versatile Blogger Award
  • reći 7 random stvari o sebi
Poprilično sam sigurna da vam je pun kufer random stvari o meni, ali ova nagrada kaže da sam dužna napisati 7, tako da se možete žaliti na onaj link gore :P

1. Kad mi je dosadno, ponašam se poput ljubomorne mačke koja ne dopušta da je se ignorira. Zahtijevam da me se zabavlja.

2. Ne podnosim pozere. Gori su od baba.
3. Jezivo sam asocijalna.
4. U ozbiljnim situacijama, kad se od mene očekuje da budem sva suzdržana, primjerena i na visini zadatka, dobijem čudan poriv da se kreveljim ljudima u facu. Pogotovo pozerima.
5. Raspametim se kad vidim zamorčiće. Nisu me jednom odvajali od stakla u pet shopu.
6. Ništa nije smješnije od toga kad neki čudan predmet pogodi osobu koja se tome najmanje nada. Ili kad lopta nekog pogodi u glavu. Uvijek se tome mogu smijati. Čak i ako je glava moja.
7. Najdraži citat iz nekog filma mi je ovaj:
Ako nikom drugom, ponavljam ga samoj sebi. Bog zna da mi treba...

Eh, sad, onaj dio od kojeg svi uvijek strepe... Nominacije... Ozbiljno, ljudi, trebalo bi vam biti drago kad vas netko nominira, kakvi su to pogrešni stavovi?
Već vidim vaše reakcije kad se pronađete na listi...
Samo se sjetite da kao srednjoškolskoj profesorici, malo mi toga već nisu rekli, i malo je toga što me može iskreno uvrijediti. Štedite energiju na smišljanje random stvari o sebi.

A ovaj put nominiram po ključu novootkriveni blogovi i osobe koje ne znaju gdje živim. Nominirani su:
01. Love Style Magic
13. Shadow
14. Lolila

Ovaj koji je smislio da se nominira 15 ljudi, stvarno, svaka mu čast. Sve mi se nekako čini da je Ken iza toga. Mogao bi biti.

Uživajte u nagradi ako prihvatite nominaciju, a ako ne...
... tko vam kriv.


Primjedbe

  1. Samuel Jackson gif hahahahaha
    1., 2. i 5. :D same here :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na nominaciji. :)
    Volim ovakve postove sa random stvarima, definitivno ću ga "odraditi". :D

    OdgovoriIzbriši
  3. NEMA ME!!! :D Ja sam pravi pravcati party pooper, već par njih zaredom nisam odradila, od kojih je i tvoja bar jedna nagrada. Ali šta se može :D.

    Mrzim i ja vaditi slušalice iz ušiju, posebno ako sretnem nekog koga baš i ne volim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, ovo treće, posebno u opisu slike... :D
    Eto, ja se zahvaljujem na nagradi, meni to nije tragično i nisi dobila srednji prst :D

    OdgovoriIzbriši
  5. hahahah nasmejala si me posteno!
    ma hvala ti za nominaciju do neba i nazad ;) od srca je prihvatam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za nagradu! Nema bitchy kolutanja očima s moje strane i slažem se, ako ljudi žele znati nešto više o tebi to bi trebao biti kompliment. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne vadim slušalice iz ušiju, klimnem glavom ili uputim neki retardirani osmeh. Pravi prijatelji znaju da su autobus i muzika moje vreme :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Pišeš najzabavnije tag postove :) Umirem na 3 zadnja gifa!!

    OdgovoriIzbriši
  9. odo ja provjerit blogove ovih 15 i :yes: sto nisam taggana :P

    OdgovoriIzbriši
  10. Uh, još štofa za čitanje...

    Btw. ona slička sa skidanjem slušalica... Sva sreća da znam valjda sedam ljudi u ovom gradu, LOL!

    A neki dan sam, nevertheless, sreo frenda, bwahaha!

    OdgovoriIzbriši
  11. trebalo mi malo smijeha, pa došla čitat :)
    kao i uvijek, tvoj blog me uspio oraspoložiti :)
    samuel jackson gif - plačem :D

    hvala na nominaciji, odradit ću post :)

    OdgovoriIzbriši
  12. haha samo da javim, nije se još niko žalil, za sad :P

    zamorčići su preslatka stvorenja! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi