Sranja koja drugi vole, a da meni nije jasno zašto

1. dupini. Nisu mi ni lijepi ni slatki. Da budem iskrena, malo me plaše. Plivanje s dupinima? Hell no.
2. trčanje. Ne razumijem kako netko može voljeti trčanje. Možda mi je ovo čak manje jasno od 1.
3. masaža. Ne mogu objasniti zašto. Jednostavno nije moj tip stiskanja. Čim netko krene prema meni s namjerom da me izmasira, svaki mišić u tijelu mi se zgrči, dobijem poriv da se sklupčam u kuglu, i osjetim intenzivnu bol od same pomisli na masiranje. FYI, kad ljudima kažete da ne volite masiranje, svi bi vas odjednom masirali. Ljudi su sadisti. Ne voliš da te se masira?! Ma nije moguće... Daj da te izmasiram...
4. šlag iz limenke. Naježim se od same pomisli na taj masni, odvratni, umjetni okus ničega. Fuj.
5. žele. Spada u već pod 4. navedenu grupu umjetnih tvorevina kojih se grozim kako zbog načina na koji nastaju, tako i zbog same pojave. Izgledaju kao sluzava, podla bića iz svemira.
6. superžene. Znate ih. To su one koje završavaju treći faks dok istovremeno grade karijeru kao, štajaznam, brokerice, i odgajaju četvero djece. Ponedjeljkom, srijedom i petkom su na pilatesu, utorkom i četvrtkom izvode striptiz, a u slobodno vrijeme vole peći kolače. I uvijek su nasmijane. Znam da bih trebala biti blagonaklona, ali za njih doista imam samo jednu poruku: jebite se.

Kako je moja inspiracija ovdje prestala, odlučila sam zadatak nadopunjavanja liste prebaciti na vas. Make me proud i tagirajte ljude koji ne žele biti tagirani :D

Pravila
navedite najmanje 3 stvari koje većina ljudi voli, a koje vi ne volite,
tagirajte najmanje 3 blogera/blogerice koji se tome najmanje nadaju
i obavijestite ih da su tagirani!

Moje žrtve su:
Lizel
Anime Girl In The Real World
Amina

Naravno, ako se još netko želi žrtvovati, odlično!

Primjedbe

  1. Niko se do sad nije žalio na moje masaže. A neke su tražile još, pored one džabali degustacije. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i moje masaže svi vole. ali ja ne volim da se mene masira :P

      Izbriši
    2. to me kažnjavaš za one aute, je li?

      Izbriši
    3. Jok ja. Ja kažnjavam na druge načine. :p

      Izbriši
  2. Bahaha! Mogu li ja napisati 33? :P

    Aj, jednom ću u postu i ja, ovdje ću samo da se dodam zgražavanju nad šlagom u limenci, iako imam jedan u frižideru. Nemam pojma za šta mi je trebao, ja ga nisam jela.

    Haha, lažem, ima on još jednu svrhu :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne volim ni ja trčati iako bi trebala ... al' ipak neću . Delfini mi nisu slatki i ubijaju me te SUPERjebeneŽENE ! Osjećam se nesposobno kraj takvih a ne volim taj osjećaj -_-

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja top lista:
    1. cokolada
    2. Coca Cola
    3. Cevapi
    Ko o cemu, ja o hrani :)
    Sa zadovoljstvom tagiram Marsovku i Biberlee..pojma nemam ko bi bio treci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne volis cevape... E to prvi put cujem da neko ne voli :p

      Izbriši
    2. ni ja nikad nisam voljela ćevape, bljak.

      Izbriši
  5. ja volim da me se masira, samo je problem da rijetko koja osoba zna masirat, a i ima dovoljno snage za to, nema mi nista gore nego kad mi netko s tri prsta ceprka po tetivama na ramenima, joj vec me boli od same pomisli. a dupine volim, meni su slatki i super mi ih je bilo vidjet uzivo u prirodi, nazalost plivala s njima nisam, ali bi da dobijem priliku

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo pod 3 je totalna istina - ni ja se ne volim masirati a nedaj boze da to nekome kazes. I onda ono - joj sto si napeta, opustise.. Onak fakoff xD Btw ovo na zadnjoj slici je meni jutros Puci radila :D

    OdgovoriIzbriši
  7. potpisujem masažu i superžene, one su mi najveći neprijatelji :))
    a trčanje volim, to mi je super, samo sam prelijena :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ev mene,dosla...Od gore navedenog ne volim žele.Podsjeća na ono gadno iz nosa.Ne volim još n Balaševićeve tugaljive pjesme.Znam da je čovjek nagrađivani kantautor i da je svašta nešto postigao i da ima milion i nesto fanova,al eto je ga ne volim i tačka.Ne volim masline pa ih redom guram u tanjir ljudima koji vole.Po knjizi o krvnim grupama,broj 1 i 3 na mom spisku su ubitačni za moj organizam,a po mojoj sopstvenoj knjizi broj 2 je ubitačan za moju glavu.

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala hvala, nisam se nadala, znaci, pokusat cu izvrsiti zadatak =D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ni ja ne volim taj shlag,fuj! A tek superzene i devojke,pih..

    OdgovoriIzbriši
  11. dupine volim, trčanje samo ako je obvezno (tipa tjelesni ili bježanje da spasiš živu glavu), masažu volim samo od nekoliko odabranih ljudi :D, a sve ovo do kraja ni ja ne volim... šlag općenito ne volim, samo onaj od Leda :) Vidjela sam da je netko spomenuo čevape pa i njih ne volim, bljak, ni kobasice ni pljeskavice, ništa što se ne zna od čega se točno sastoji, ko zna što oni sve stave u to obrađeno meso :/ ne volim cimet. od voća nikako kruške. itd..... :))

    OdgovoriIzbriši
  12. izvršila i ja donekle zadatak :-)... inače, slažem se skoro s svim ovim sranjima, ali masaža... o kako ja samo volim da me masiraju...

    OdgovoriIzbriši
  13. Haha, genijalno! Trčanje, šlag, superžene, žele, fuj, fuj!;) Masaža može, ali onako, dobra masaža. Mrzim kad neko pokušava da mi polomi kičmu jer misli da je dobro tek onako mlatiti po pršljenovima.
    Ih, mogla bih do sutra pisati!:D

    OdgovoriIzbriši
  14. Sad si mi gadila žele..a baš mi je bio drag :(

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi