Reklama

Ako tražite nešto da vas razveseli, pogledajte Shit I love. Evo što ja volim...

Primjedbe

  1. Colors, colors, colors everywhere....*-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaa, i ja volim sve ovo. :))
    Espešli mjehuriće od sapunice. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaboravila si knjige, zamorce i bloganje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. baš sam htjela i ja pitati što je s kafom:)...

    OdgovoriIzbriši
  5. sve isto volimo ali si zaboravila staviti čokoladu !! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. sve to, ali morning texts - neeeeee....ujutro kava i ja. same. bez ikoga igdje. eto, možda samo ovi zvukovi kiše.

    OdgovoriIzbriši
  7. kak su slatki ovi gumbići :)
    osim lakiranja noktiju i prežderavanja s kokicama obožavam odlaziti u prirodu u ovo doba godine, uživati u svježem zraku i prekrasnom spektru boja...

    OdgovoriIzbriši
  8. <3 super post, preumorna sam da pišem što volim ali sviđa mi se što ti voliš..

    OdgovoriIzbriši
  9. baš me razveselio ovaj post. i ja volim gumbe i miris kiše! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. preskocila bi narance i dugmad, ostalo podrzavam :D

    OdgovoriIzbriši
  11. <3 divne sličice! Krasna preporuka...

    OdgovoriIzbriši
  12. Posluzicu se "starom, dobrom" izrekom: tumblr destroyed my life. XD Hvala na preporuci!

    OdgovoriIzbriši
  13. mene ovakvi postovi onako instant raspolože :))

    OdgovoriIzbriši
  14. volim ove tvoje reklamne postove ! =D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi