Ovo nikako nije Halloween post

Prolazim jutros pored neke reklame za Halloween Dog Party. Majke mi. To postoji. Zamaskirate svoje pse i dovedete ih na party. Pa jebeš mi sve ako i nije red da ovaj svijet doživi svoj kraj. Smak svijeta ftw.
uvijek sam htjela biti Biblija za maškare
Volim ja spooky, scary pizdarije, ali me to isfuravanje Noći vještica malo iritira. Doduše, malo što mene ne iritira, ako ćemo iskreno. Već sam pisala što mislim o maskiranju OVDJE, i nadam se da mi danas neće previše zvoniti. Bah. Ionako ne mislim otvarati.
Kako bilo, meni je baš zanimljivo kako unatrag nekoliko godina ovdje nitko živ nije znao što je Noć vještica, a sad svaka kvartovska rupa ima vlastiti Halloween party. I priznajem da sam ljubomorna na sve koji znaju izrezbariti bundevu, a da ona ne izgleda samo kao izmasakrirana bundeva.

Primijetila sam kako se broj luđaka rapidno povećava. Mislim da nije moguće ući u sredstvo javnog prijevoza, kafić, dućan ili restoran, a da se tamo ne nalazi barem jedan luđak ili luđakinja. Ljudi lude. Gube samokontrolu, vrište, psuju, pljuju i mlate druge ljude gdje god bili.
video
još frustracija Domagoja Pintarića možete pronaći OVDJE i OVDJE

Uskoro više neću moći imati svoju top listu najdražih zagrebačkih luđaka, jer će ih biti previše. Do tada, evo mojih top 3...
1. luda stara časna sestra koja je napadala ljude u tramvaju broj 12 između trešnjevačkog placa i remize (pogrbljena, metar i žilet visoka vještica koja je psovala mater svakome tko joj je htio ustupiti mjesto, psovala boga svakome tko ju je pogledao, i mlatila torbom svakog tko joj se našao na putu. ako ste je vidjeli, znate o čemu pričam. ako niste, nemate pojma što ste propustili.)
2. luda trudnica koja je hvatala muškarce po trešnjevačkim ulicama (dok nije rodila, vjerojatno je nekoliko stotina muškaraca optužila da su joj napravili dijete, mnoge pred njihovim djevojkama ili ženama. opet, ako ste doživjeli znate o čemu pričam, ako niste, nemate materijala da zajebavate frenda do kraja njegovog života...)
3. luda žena s mačkom iz tramvaja broj 11, koja napada ljude između dupca i maksimira (možda ste primijetili ženu koja ulazi u tramvaj s mačkom na rukama, spušta mačku na sjedalo i pazi da nitko ne sjedne na mačku, takne mačku, obrati se mački ili njoj. u slučaju nečeg od navedenog, psuje, udara, grebe i slično. zanimljivo je gledati kako na svakoj stanici ulaze putnici s istim "vidi, maca!" uzvikom i prilaze mački, da bi ova na njih sasula pravu bujicu psovki i udaraca. prajsles.)
Koji su vama najdraži luđaci? Ja se ne računam. Znam da sam van svake kategorije.

Primjedbe

  1. Ako se ikada u životu poželim maskirati, onda će to biti u Bibliju. :D Kako me samo nasmijala slika. :D
    Mi u Sarajevu imamo par svima poznatih luđaka, ali nekada nisam sigurna da su zaista ludi, jer kada ih pogledaš dok ne misle da ih iko gleda, vidiš zdravog i razumnog čovjeka, dok opet ne krene akcija.
    Od luđaka su mi zanimljiviji prosjaci. Kad sam jedno vrijeme hodala ulicama grada jako, jako rano ujutro, sretala sam ih kako "pripremaju scenu." Posebno su mi zanimljivi redovni pojedinci na tramvajskim stanicama što u jednom momentu puše Marlboro i izgledaju otprilike kao bilo ko drugi. A u drugom svlače sve sa sebe da pokažu ruke ili noge, ili druge dijelove tijela i to koliko su deformisani, oštećeni u ratu ili šta već drugo, i slože neku izvrnutu facu bijede i užasa na osnovu čega očekuju milostinju od svijeta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha,mi noc vestica ne slavimo,ali meni je samo bitno da imam izgovor da idem negde maskirana. :D
    A kod mene u rodnome gradu,postoje lokalni ludaci,zive legende (to svaki grad ima) i meni ovi moji bash nedostaju. :D
    Omiljeni mi je Djura Krastavac, sirotan koji zivi u mojoj zgradi, a zna ga ceo grad, uvek ga mozhesh naci kako trci,zuri negde u odelu i sa telefonom u rukama, a ustvari ne ide nigde, za mojih skoro 20 godina zivota nikad mi se nije javio, cak mislim da se u nasoj zgradi javlja samo mojoj majci. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. moj mozak je zablokirao nakon partija za pse :) više nemam što za reći :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo sa halovinom je tolko isforsirano u pičku materinu lijepu.

    moj omiljeni gradski luđak je onaj sejo sa čaršije što navija za sarajvo. jednom ja otišla sa ćaćom na utakmicu sarajva i tako sjedimo mi na istočnoj tribini đe su inače ovi malo stariji i Sejo. sad su se ovi domaći navijači ušutili a ovi gostujući počeli da se deru "treba li vam megafon". ustaje sejo, skida gaće, pokazuje kurac gostujućim navijačima i govori "evo vam ga megafon". nezaboravne čajdliš scene... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Sejo! Ahahahaha! Definitivno moj favorit.

      Izbriši
  5. Nikad nisam mogla odoljeti ovom prazniku. Mada ljudi vecinom ne znaju sta tacno slave. Bude interesantnih maski. Bude i onih za eyeroll. Uglavnom fulaju muziku. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je Halloween zanimljiv samo jer vidim po blogovima razne fora i scary slastice :D Malo me počelo živcirati što kopiramo zadnjih par godina Amere i sad kao slavimo taj Halloween... Previše komercijalizacije... kao i valentinovo... na svakom uglu te tjeraju da kupiš nešto povodom tog jednog jedinog dana.. baš sam napisala komentar na Mistyn post kako ja imam doma jednu malu bundevicu u koju se stavi svijeća i to je to :D Nisam je još niti iz ladice izvukla van :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je omiljeni jedan ludak iz busa (mada nije bio prvi put kad sam ga videla, ali kasnije, kad se navikneš, propadne dan ako ga ne vidim). Večito pijan, uvek stoji u busu da bi mogao da stane kraj neke random devojke/žene i onda kreće "Šta je, kurvo, pu*ila si Qr*c, a sad se tu praviš fina?! Svi znamo da si se je*ala, nemoj da glumiš sveticu!!" i tako dalje, i tako dalje, a žene padaju u nesvest, gledaju okolo u fazonu "Nisam ja!", a on nastavlja, malo njoj, malo sam sa sobom, malo normalnim tonom, malo više vičući koliko god može. Prvi put sam bila šokirana, ali posle je postalo zanimljivo :D

    OdgovoriIzbriši
  8. p.s. Volim Halloween jer je to jedina prilika kada po gradu možeš da prošetaš u pidžami i papučama, a da ljudi ne pomisle da nisi normalan ;))

    OdgovoriIzbriši
  9. Halloween..a ne znam. Niti ga volim, niti imam razloga pljuvati po njemu. Kao i, već gore spomenuto, Valentinovo. Sve je to komercijala. A opet, što danas nije komercijala. Za mene su maškare one maškare u 2. mj. sa Samoborskim kremšnitama, sve ostalo..njaaah :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve ovisi kako ga shvatiš, meni znači maskiranje i druženje, kod nas nema toga dijela s djecom koja ti se pojavljuju na pragu tako da što se mene tiče kod nas nema negativnih strana Helovina :).
    De ti piši češće, ne smeta meni ako su to sretni postovi, samo piši!

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim Halovin jer volim da izbezumljujem ljude oko sebe..posebno zlu babu..a i nama vesticama da se posveti jedan dan godisnje :)
    Imam ja svog licnog junaka. Zove se racko i kad je skontao da stalno vucem neke knjizurine, poceo na posao da mi donosi bisere iz svoje biblioteke..da nije toliko lud, udala bih se za njega :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Slazem se za Helloween, pre par godina su ga zvali ''američki praznik'' a sada su svi u fazonu toga kad dodje kraj oktobra :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidjela sam ja i Valentine's day dog party tako da me ništa više ne iznenađuje. Ljudi su prsli totalno.

    OdgovoriIzbriši
  14. Halloween je meni izgovor da se ponasam ludje nego inace i da navucem neku sarenu odjecu.S obzirom da mi drustvo posebno posasavi na ovaj dan nikad nam ne bude dosadno.A kad skontas to je jedini dan kad mozes izac iz kuce bas kakav hoces a da ti niko ne kaze ni A ni B.

    OdgovoriIzbriši
  15. nisam nikad bila od maskiranja pa me ni Halloween nije uhvatio, ali bome ova Biblija je najbolji kostim ikad, crkla sam od smijeha

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni je ultra spuki ona visoka, smeđokosa ženska što se kreće oko Trga, viče i psuje na sav glas. A tužna mi je ona visoka, mršava nakićena treba što šeće psa po Trgu :(

    Ove tvoje nisam srela :D

    OdgovoriIzbriši
  17. ne sjećam se kad sam zadnji put skužila neke luđake O.o, možda sam ja luđak?!

    ma ima jedna u mojoj zgradi koje mi je žao, ali i bojim je se. uvijek izljeva vodu u lift i lupa nogama o vrata lifta, a to se fala bogu čuje kroz čitavu zgradu. nema struje, vode ni grijanja u stanu, pukla je skroz :/

    što se tiče noći vještica, ranije su samo davali halloween filmove na tv-u. ne smeta me sva ta fama oko te noći, jučer sam taman kasno završila sa tečajem pa sam sam prelazila preko trga i kroz importanne centra pa mi je bilo fora baš tak gledat ljude :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi