Nema šanse da ikad shvatim

Tko svaki dan već 10 godina peče paprike u mojoj zgradi. Što se svi uvijek meni obraćaju za pomoć. Kuca li svima srce ovako, ili moje ima neki poseban režim.
Redoks jednadžbe (i ostatak kemije).
Da nekome porculanske lutke nisu baš nimalo spooky. Da netko želi biti pantomimičar. Da netko voli pantomimičare. Svakakvog svijeta ima, kažem vam.
Kako netko može jesti mozak.
Iritantnu naviku pojedinaca da o sebi govore u trećem licu. Psihičko samoozljeđivanje u kojem sam maher. Te kako poglavar neke vjerske organizacije može osuđivati one koji su se obogatili na siromašnima.
Zašto slatkorječivost i lažni osmjesi redovito pale. Zar samo ja vidim kroz to?
Što susjed iznad mene više ima bušiti... Kako to da svi imaju nekog susjeda koji buši.
Ljude koji se lakše vežu za stvari nego za ljude. One koji s većom pozornošću čiste auto nego miluju ženu. Potrebu da se žvaka zakelji ispod nekog stola.
Zašto su djeca ljepša kad su vaša, a žene kad su tuđe.
Sebe.

Primjedbe

  1. porculanske lutke su scary za poludit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam dvije i uvijek moram da ih premjestim u drugu sobu kad hoću da spavam. Obje sam dobila na poklon. Inače su mi lijepe, ali i vrlo strašne.

      Izbriši
  2. Većinu ovoga ni ja ne kužim.
    Al srećom, bar nemam susjeda koji buši nešto stalno. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. porculanske lutke uff vidjeti ih nemrem :/
    eh u ove koji se (lakše) vežu za stvari čak i ja spadam.. ak niš drugo, one me bar nebudu sjeb. za razliku od ljudi..

    OdgovoriIzbriši
  4. Scumbag Pope! I meni nije jasno nista od ovoga...mozak pogotovo! Bljuc! :D Ja ne volim pantomimicare, porelanske lutke, dodala bih i klovnove. A najbolji deo- sebe, to nikad necu razimeti! :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Zašto se susjedi ne sinkroniziraju pa svi kose dvorišta zajedno nego svaki dan jedan? Zašto susjed ispod nas drži hrpicu časopisa i patike pred vratima? Zašto Puci zakopava wc grebući po pločicama iako nije pala na glavu ni jednom do sad? Zašto ne odvoje doktore za penziće od doktora za odrasle? 1000 zašto, 1000 zato :)

    ps. porculanske lutke, eeek

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7fxsay1lZ1rw314so1_500.gif

    OdgovoriIzbriši
  6. Batmantium! :)
    1000 zašto, 1000 zato

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja nikad necu razumeti parkiranje kesa sa djubretom ispred vrata..

    OdgovoriIzbriši
  8. Postavila si vječna pitanja :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo, porculanske lutke mi nisu nimalo spooky.
    I nikako ne mogu da shavtim da neko može jesti iznutricu neke životinje ili mozak ili jezik ili oči.

    OdgovoriIzbriši
  10. hhaha Zašto su djeca ljepša kad su vaša, a žene kad su tuđe.! predobroo =D

    OdgovoriIzbriši
  11. Pantomimicar, klovn, porculanske lutke su mi uvijek bili krajnje morbidni. Nikad simpaticni ili slatki. Zato ih i volim. XD

    OdgovoriIzbriši
  12. ma koliko iritantno bilo, sve je lako rješivo, pogotovo ako je od porculana...ali slatkorječivost i lažne osmijehe...eeehh, to ne mogu probaviti.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mindfuck.
    Još jedna za klub mrzitelja porculanskih lutaka, ili onih od trbuhozboraca brrr

    OdgovoriIzbriši
  14. moram priznat da navedene stvari ni ja necu nikad shvatit, ovo zadnje pogotovo

    OdgovoriIzbriši
  15. Mislim da se svi pitamo većinu toga. Trenutno me doduše najviše interesira ova dio sa susjedom budući da je moj jebeno neumoran. Pardon my frenč.

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post.
    Ne znam koji bi deo izdvojila, jer se i ja sva ta ista pitanja pitam...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi