Nasumicne misli + nagrada

O ljubavi...
Negdje u srednjoj školi pročitala sam kako je (do tada nesretna) žena rođena s tri sise našla savršenog muškarca za sebe. On je rođen s tri ruke. Pa recite da za svakog ne postoji netko.
O optimizmu...
Nisu optimisti oni koji vide samo dobro. To su kreteni. Optimisti su oni koji vide stvari takvima kakve one jesu, i unatoč tome misle da će biti bolje. Takva sam ja.
O pesimizmu...
Nisam uvjerena da postoje pesimisti. Svatko tko se još nije ubio, očito je optimističan. Je li ovo zazvučalo pesmisistično?
O životu...
Ljudi se često tješe da je život samo igra. Vjerojatno i je. Ali u svaku se igru čovjek uživi.
O djeci...
Ima onaj vic... Kako ćeš u rodilištu prepoznati svoje dijete? Ono se pokakalo dok su se druga djeca posrala. Tako se nekako meni čine tuđa djeca. As in ona s kojom nemam nikakve veze.
O gluposti...
Što ako su glupi ljudi produkt nekog trolovskog megauma, kojeg zabavlja način na koji se mi pametni nosimo s debilima?
O dobroti...
Ja sam dobra iz koristi. Ne znam što svijetu više koristi od dobrote.

O ljepoti...
Najrelativnija stvar u Svemiru. Bolje se na nju ne oslanjati. Ionako ne znači ništa.




Kreativna Sashkonela mi je na svom blogu CreaCtive dodijelila nagradu! Provjerite i njezin drugi blog, Project 6x6
E, sad... Trebala bih nagraditi 15 blogova... Ovaj put nagrađujem svaki blog koji pratim, a koji bi želio da se ova nagradica nađe na njemu! Mimo pravila, ali fuck it. Pravila su tu da se krše, a meni ste svi toliko dragi da mi je prava tlaka odabrati samo 15.

Primjedbe

  1. Slažem se s ovim glede optimista i pesimista :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Lajkam mučo ovaj post, lomila sam se na ono sa cha cha i sa negatronom ahahah :D

    OdgovoriIzbriši
  3. bome si ti vesela već duže vrijeme. sve neki cvrčci i bubamare lete iz tvojih postova :))

    OdgovoriIzbriši
  4. uuu,kako mi se svidja onaj o optimizmu.Prepoznala sam se skroz:D

    OdgovoriIzbriši
  5. ženo draga kako ja obožavam tvoje postove. i slažem se sa tvojom mišlju o ljepoti. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobre dobre slike.
    I da, jedno je optimizam, drugo je realnost, koja je često pesimistična. Što ne znači da su i realni ljudi pesimiste. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. cha cha optimism quote mi je super, trudim se gledat svijet iz te perspektive :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi